ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA MADBOY KARAOKELAITTEISTA,OVATKO LAADUKKAITA JA KESTÄVIÄ.
KARAOKE SOITTIMET
10
883
Vastaukset
- 489394reeye
Juu on , on ja on.
- hepa6656
on hyviä,mulla on joku partysetti1;aktiivikaiutinpari ja 1000 soitin,en ollu tyytyväinen ääneen joten hommasin supparin eli aktiivibasson, niin johan on äänessä eri saundit!! suosittelen tällaisen setin hankkimista!!
- Tietämätön kun olen
hepa6656 voisitko auttaa minua ja kertoa liititkö supparin mikserivahvistimen line reikiin ja missä kuuluu tämä suppari olla laulajaan ja aktiivikaijutimiin nähden?
Kiitos, jos viitsit vastata tietämättömän ongelmaan! - omanopoottinenalko
Tietämätön kun olen kirjoitti:
hepa6656 voisitko auttaa minua ja kertoa liititkö supparin mikserivahvistimen line reikiin ja missä kuuluu tämä suppari olla laulajaan ja aktiivikaijutimiin nähden?
Kiitos, jos viitsit vastata tietämättömän ongelmaan!aktiivikaijutimiin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Mitä v*dua kysyy tietämätön
- Åke Kara
Itsellä on Madboy MFP-1000 soitin, en ole oikein tyytyväinen sen säätömahdollisuuksiin, MFP-2000 olisi varmaankin parempi tuota.
Nyt kun minulla on jo tuo soitin, ajattelin ostaa sen lisukkeeksi Madboy Remix-31 digitaalisen mikserin, koska pääsin äsken kuulemaan sen kautta tuotettua ääntä, mikkiäänet ja musa, molempiin on säätöjä riittävästi.
Kuulosti paljon paremmalta.
Vahvistin ja kajaripuoli subbareineen onkin jo kunnossa. - hilja piimätytti
Mistä näitä hulluja huutajia sikiää?
- Tiguan
Ei helevetti. Nää ihmiset ei ilmeisesti tajua et rahoja voi hassata ihan mihin vaan mut jos laittaa "hullun pojan" laitteisiin niin siitä ei voi syyttää ketään mutta kuin itseään. Sanoohan sen jo järkikin et nää vermeet on täysin amatööri pelleilyä ja täysin hanurista.
- puhkupill
Tiguan kirjoitti:
Ei helevetti. Nää ihmiset ei ilmeisesti tajua et rahoja voi hassata ihan mihin vaan mut jos laittaa "hullun pojan" laitteisiin niin siitä ei voi syyttää ketään mutta kuin itseään. Sanoohan sen jo järkikin et nää vermeet on täysin amatööri pelleilyä ja täysin hanurista.
Kysymykseni oli siis sinulle.
- puhkupill
Millä perusteella järkesi sanoo, että juuri tän merkkiset on hanurista? Eihän ne mitään ilmaisia edes ole.
- Karaokelaulaja -57
Kyllä ovat hyviä laitteita, jos vertaa VocoPro laitteisiin. VocoPro GigStar laite itselläni ja piti vaihtaa 8kondensaattoria kun tehot häipyivät kesken kaiken. Ja se auttoi. En tiedä kuka nykyään VocoPro laitetta tuo maahan, mutta Rovaniemellä toimiva Madboyn valmistaja lopetti sen maahantuonnin kun oli niin paljon vikoja laitteissa ,noin 35%:a kaikista laitteista oli vikoja, ja syynä huonot komponentit. Vaihdoimme nuo Kondensaattorit itse ja hyvin nyt pelittää toistaiseksi. Asun itsekkin Rovaniemellä ja olen jutellut Madboy valmistajan kanssa ja hän kyllä tietää mistä kiikasti VocoPron osalta. Näitä VocoPro laitteitahan on Suomen Karaoke laulu paikoissa melko paljon ja ne tulevat ajan myötä vaihtumaan melkolailla varmasti tuohon MadBoy laitteistoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982