Haluasin tietää mitä tuoksuja käyttävät. Mitkä tuoksut ovat suosittuja? Mikä on naisten JPG Le Male tai Armani Acqua di gio? Ihan tarkastikkin voi kertoa minkä ikäiset käyttävät, missä, millioin....
Mitä tuoksuja naiset käyttävät?
1
219
Vastaukset
Minä käytän useita hajuvesiä. Valitsen tuoksun tilanteen ja vaatetukseni mukaan. Ehkä myös mielialani vaikuttaa päivän tuoksun valintaan. Pidän paljon vaihtelusta ja minulla on varmaankin yli 30 erilaista hajuvettä. Olen 26-vuotias tradenomi opiskelija.
Kotona ollessani tai ostoksilla käytän jotain seuraavista miedoista tuoksuista:
-Marina de Bourbon: Pink Princesse
-Cacharel: Amor amor
-Orilame: Giordani Gold
-Burberry: Brit Sheer
Luennoilla käytän tälläisiä tuoksuja:
-Burberry: London
-Yves Rocher: Yria
-John Richmond: John richmond
-Nina Ricci: L'air du temps
Juhlissa käytän voimakkaita tuoksuja:
- Versace: Versense
- Yves Rocher: La rose absolue
Tiivistettynä voisin sanoa pitäväni makeista kukkaistuiksuista, joissa on häivähdys puuterisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777