Minulla on vm.-97 Neon ja olen ostamassa uutta autoa. Nyt pitäisi päästä vanhasta eroon. Myisin sen hyvin halvalla, mutta siinä on Eberspächer-lämmitin, joka on arvokkaampi kuin itse auto...
Neonin mittaristo hajosi, ja sen saisi kuulemma 200 eurolla ( työt?) korjattua. Ei vain huvita nähdä sitä vaivaa... heh. Ostaakohan tuota kukaan ilman että vaiva on korjattu?
Onko kysyntää Neonilla?
6
260
Vastaukset
- mmakine'
Johtavana Chrysler-asiantuntijana suosittelisin tuon ikäiselle autolle jo paalausta. Uudet Fiat-Chryslerit tulevat olemaan laadultaan huippupuokkaa.
- Jepuliskepulis
Eihän tuo mene edes katsastuksesta läpi jos mittari on paskana. Toki tuo jollekin trokarille aina kelpaa, mutta viallinen mittaristo rajaa osana potentiaalisista asiakkaista ulos.
- Mr neon
Mä ostan sen
- Revitään käsistä
Neon on yksi halutuimmista jenkkikaaroista maassamme. Edullinen, vankka, hyvä ajaa, tehokas mutta pihi ja nätti kuin sika pienenä.
Uskon että jos laitat Nettiautoon Neonin kuvat puunattuna niin se viedään ja revitään käsistä.
Itselleni kävi siten vuonna 2003 kun myin Neonin isomman tieltä.- Jenkkilaatua ihanaa
Todella haluttu aito Jenkkien Jenkki. Suuri ja tehokas V8 joka murisee miehekkäästi. Pellit kuin panssarivaunusta ja tekniikka vankkaa tekoa kuin mikä.
Ei vaiskaan, Jenkkien halvin susi mitä on ikinä tehty.
- Cruisler
Kerro vähän autosta... ja paljonko pyytäisit suurin piirtein? Chrysler harrastajana kiinnostaisi ja tulisi laitettua kuntoon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697