Rakastan chiliä ja tulisuutta, nyt olen löytänyt netistä kaksi chilikauppaa
Poppamiehen ja Chilikaupan. En ole vielä tilannut niistä mitään en ennen kuin
olen kysynyt muiden kokemuksia asioinneista kyseisissä liikkeissä.
Joten kumpaa firmaa voisitte suositella. Haluaisin asiakas suhteen vain toiseen niistä.
Rakastan chiliä!!!
9
217
Vastaukset
- hotter sauce
Oletko jo käynyt läpi paikkakunnan lähikaupat ja marketit? Esim. Citymarketeissa (ainakin Tampereella) on kohtalaisesti chilituotteita.
- MrChili
Joitakin amerikkalaisia chilikastikkeita löytyy mm. Supermarketista, mutta olen ajatellut jotakin kunnon jytkyn antavaa polttajaa ;-)- Jotakin joka räjäyttää maku aistit.
- hotter sauce
Citymarketeissa (ainakin siis Tampereella) on Poppamiehen myymiä tuotteita aika hyvät valikoimat. Noista esim. Chilmurskassa on jytkyä (naga jolokia habanero).
http://www.poppamies.fi/product_info.php?cPath=46&products_id=624
Tuolla sivuilla on myös lista jälleenmyyjistä:
http://www.poppamies.fi/jalleenmyyjat.php
- maito.
Söin ennen chiliä ja tabascoa, sunmuita, Kerran oltiin ravintolassa ja ruokana oli kanakeitto jossa oli parikaa ja chiliä.
En maistanut että keitto oli tulista, kaverini sanoi tulista,
Siihen loppui chilin syönti.
nyt maistan omenan ja mustikan ja ruisleivän- sunmuita heheheheeee
Mitä on sunmuita, mitäs se parika on?
Onhan tuo ruokavalio aika monipuolinen, omena, mustikka ja ruisleipä. hahhaaahhhahhahahahahahhaah
- MrChili
Kiitokset kaikille vastanneille, mutta olisin kuitenkin halunnut tietää enemmän yrityksistä itsessään (Poppamies ja Chilikauppa) millaisia liikkeitä, tulevatko tilaukset perille ajallaan jne.
- hotter sauce
Yhden kerran olen tilannut, noudin toimipisteestä itse, kun lähellä asun. Toimitus vastasi tilausta. Ei ongelmaa. Poppamies siis kyseessä.
- Anonyymi
Suihin!
- Anonyymi
Taisit juoda koko yön?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644342Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860