MacKeeper

avuton!

Mulla on MacBookPro ja yhtenä päivänä ruutuun vaan ilmesty toi MacKeeper ja en muista mitä vaihtoehtoja se anto mut jotenkin se sit loysi muka mun koneelta jonkun viiruksen niin että asteikko meni punaselle/Critical-tasolle ja roskatiedostoja 990 kpl ja nyt tossa vaihtoehtoina on että fis issues ja rescan. No itten painoin ton fix issues ja se korjas muka niin että haittaohjelmat vähenty 943:een ja sitten painoin instant activation ja se meni sellaselle sivulle mistä olis ilmeisesti voinu ostaa jonkun torjuntaohjelman. Itse en tiedä näistä mitään ja tarvitsisin nyt apua että oliko toi joku tarpeeton huijaus vai pitäskö mun oikeasti ostaa joku tollanen security-ohjelma??? Auttakaa te viisaammat pliis!

7

5945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Huijaushan tuo on, ei Macissa vieläkään mitään tuholaistorjuntaa tarvita.

Mutta oletko ihan varma, ettei kyseessä ollut joku MacDefender tms.? Kun tuosta MacKeeperistä on myös laillinen versio.
      http://www.macupdate.com/app/mac/33710/mackeeper

Eipä sitäkään oikeasti tarvita.

• Varoitus!

Tuosta linkistä kannattaa lukea lähinnä nuo komentit! Mac keeper on todellinen hirviö helvetistä, varsinainen tietokoneen sotkija.

• >oliko toi joku tarpeeton huijaus

Siis oli.

>pitäskö mun oikeasti ostaa joku tollanen security-ohjelma

Siis ei.

• Mackeeperin poisto

Tyhmyyksissäni asensin MacKeeperin ja nyt sen kaikkia osia ei saa pois.
      Poistin kyllä ohjelman roskakorin kautta, mutta se on kuitenkin "kirjautumiskohteet" kohdassa, ei auta vaikka sen sieltä poistan, on jälleen käynnistyksen jälkeen siellä?

Miten sen saisi kokonaan pois?

• 1stMacFinn

Katopas Kirjasto-kansioiden Application Support kansiot, onko niissä jotain MacKeeperiin liittyvää?

• Ex Mac Keeper

Mulla MacBook Pro alkoi käydä todella hitaaksi. Poistin muutama käyttämätöntä ohjelmaa sekä MacKeeperin. Tämän jälkeen kone toimi taas kuin uusi.

• Hmm...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6244
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5743
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3234
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2600
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2218
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1856
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1759
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe