Ei ollut manuaalissa mitään ohjetta eikä mainintaa suodattimesta, eli miten vaihdetaan, ja missä se autossa on.
Volvo S40 vm. 2000.
Raitisilmasuodatin
5
559
Vastaukset
- suolen ohjeillako?
huollossa se vaihdetaan. Jos haluat itse huoltaa, niin kannattaa ostaa korjauskäsikirja.
- N. Euvoton
Kysymyshän kuului missä suodatin sijaitsee ja miten se vaihdetaan, kysymys ei ollut että vaihdetaanko se huollossa.
- ei tule vastauksia?
N. Euvoton kirjoitti:
Kysymyshän kuului missä suodatin sijaitsee ja miten se vaihdetaan, kysymys ei ollut että vaihdetaanko se huollossa.
eikö tuo vinkki ole hyvä, että osta korjauskäsikirja??
Vai ihan muutenko olet kiinnostunut suodattimen paikasta ja kuinka se vaihdetaan?
- new volvoilija
.. joo ei tarvi antaa vastausta eikä neuvoa, enköhän tuon tiedon saa jostakin ongittua, muutenkin kuin ostamalla sen korjaamokäsikirjan.
Se on näköjään ylivoimaisen vaikeaa antaa selvää vastausta yleensä minkälaiseen kysymykseen tahansa, viisastelijoita kyllä riittää.- kallis kirja????
Tai sitten kukaan täällä loisiva ei ole vaihtanut suodatinta itse. Osta nyt se kirja jos kerran meinaat harrastella huoltoja ihan itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757