Minun isälläni on allerdia mm. kissoille, koirille, hevosille, gerpiileille, marsuille, kaneille, kaikille muille KASVEILLE paitsi timoteille. Hän oli myös parjoille kuten mustaherukalle allerkinen. Nyt iän myötä hän vetelee niitä välipalaksi kesällä. Minä myös ratsastan ja hän on huomannut allerdian hevosiin katoavan pikkuhiljaa.
Nyt minulle on kuitenkin tullut lemmikki kuume. Deku olisi tosi kiva. :) Isäni on kuitenkin allerginen. Olisiko mitenkään mahdollista että voisimme ostaa Degun?
Allergia ja Degu
5
268
Vastaukset
- Sedä
Tosi yksilökohtaista onko hän sille allerginen. Degujen puru ja heinä on myös aika allergisoivaa. Kannattaa käydä kokeilemassa jossain missä deguja on. Allergia voi myös siedättyä pois jos lemmikin hankkii, mutta ihan yhtä hyvin se voi myös pahentua.
- hay
En suosittele.Allergian puhkeamiseen voi mennä vuosikin.Jos on allerginen noin monille jyrsijöille ja kaneille,todennäköisesti on allerginen myös deguille.
- miss lemmikkikuume
Onkos sitten puita nisäkkäitä (päiväeläimiä) joita voisi allergiasta huolimatta ottaa? :(
- Sedä
Mitään idioottivarmaa eläintä ei ole olemassa, kaikelle voi olla allerginen. Joku kääpiöhamsteri voisi ehkä olla helpoimmasta pästä, kun ovat pieniä, voi pitää yksittäin ja terraariossa eikä tarvise välttämättä tavallista pöllyävää purua tai heinää, mutta päiväeläimiä eivät kyllä ole. Mutta kannattaa harkita tarkaan lähteekö eläin sitten kierton jos se kaikesta huolimatta allergisoi vai onko fiksumpaa odottaa kunnes saa oman asunnon.
- F
Todella yksilöllinen asia! Olen ottanut kilpikonnani ihmiseltä joka oli sille allerginen! Tuo kilpikonna oli viimeinen mahdollisuus hänelle lemmikkinä eikä sekään käynyt.
Jos isäsi on allerginen gerbiileille, epäilen vahvasti ettei hän kykene myöskään degua pitämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1925871Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä472691- 1562252
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne331708- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621367Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321253Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997