Suomi maksaa miljardin vuodessa keihtysapu.
Käytännössä 90% tuosta rahasta kuitenkin menee suomalaisille kehitysapu"töissä" olevien palkkoihin, vain ehkä 10% menee itse kohteeseen. Käytännössä kehitysapu on siis kotimaisten työkyvyttömien työllistämistä.
Jos kehityspau lopetettaisiin suomessa olisi paljon lisää pitkäaikaistyöttömiä, koska eihän tästä porukasta mihinkään oikeisiin töihin olisi.
Kehitysavun totuus
4
143
Vastaukset
- ei ole varaa
Minusta nuo luvut ovat siten että 90% menee suoraan "harakoille" ja ehkä 10% korkeintaan työllistetään suomalaisia. Muutenkin silti ihmettelen miten on varaa Suomella pitää pystyssä tätä kehitysapu-ihmeliikkujaa, kun velkaa on niin paljon.
- Velaksi autetaan
Valtion kassasta annettu kehitysapu pitäisi lopettaa kokonaan. Veroilmoitukseen ruksi, jotka haluavat maksaa vaikkapa 0,75% korkeampaa veroa kehitysapuun jaettavaksi.
V eron maksajien varojen syytäminen ulkomaille samoin kuin toimiminen koko maailman hoivakotina ja Kelana pitää lopettaa.
http://velkakello.fi/ - shille salle
aseisiin menee monesti ja vääriinsuihhin..en anna mitään kerjääjille enää ikinä!!!Suomessakin tarvitaan apua mutta heille vaan naureskellaan...Tänne ne tulee kun saavat ''manulle illallisen''...helppoa elämää.. :(
- -mutta
totuus kuitenkin on, sillä miljardilla ostetaan loisivia rikollisia täysihoitoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707