asia on nyt sit allekirjoitettu ja työt aloitettu. H&m tulee entisen euromarketin tilalle. JEE HYVÄ JUTTU
H&M tulee Varkauteen
15
807
Vastaukset
- hennesandmaurits
Hyvä! Vieläkö uusi ketju tätä julistamaan?
- Ei enää Kuopioon
No onhan tämä parasta mitä Varkaudelle on tapahtunut vuosiin!!!
Eilinen ilta oli FB:ssä yhtä hehkutusta, kun nuoriso iloitsi pintamuodin saapumisesta Varkauteen. Onhan siellä onneksi meille aikuisille isoille naisille oma BB-mallisto! - Varkkila
Kertoisitko, millä tavalla tämä liikeketju tulee nostamaan Varkauden ylös?
Olisin hiukkasen enemmän huolissani viimeisen paperikoneen kohtalosta. - Wäwy
"Onhan siellä onneksi meille aikuisille isoille naisille oma BB-mallisto! "
Onko se joku BigBrother-talo, josta ei pääse kuukauteen ulos, kuin äänestämällä? Anopin sinne ilmoitan. - Tietääkö kukaan?
Hyvä juttu, että työllistää, ei vaan vaatteiden valmistus taida olla aina kovin eettistä? Mikä lienee alkuperämaa?
- Mate in Suomi
Eikö riitä että kaikki työntekijät ovat suomalaisia ?
- hiphurraahei
Hiphei. Siis 5-10 varkautelaista saa (osa-aika)työn. Paljonkos sieltä paprutehtaalta irtisanottiin? Entäs sairaalan alas-ajo, montakohan työpaikkaa sieltä vielä lähtee? Eikä taida Varkauden lentoasema kauaa sinnitellä...onneksi tulee HetM. Tosin mahtaako kauaa kutistuvassa kaupungissa sinnitellä?
- Kettuuntunut
Mitä se ruikutus ketään auttaa, että tehdas loppuu tai sairaala ajetaan alas!? Tuskin ne ihmiset ovat noita asioita olleet päättämässä, jotka iloitsevat tänne uuden tulemisesta! Ja kysynpähän vaan, että mitä haittaa siitä on tälle kylälle, että avataan uutta liikettä, ei niissä pakko ole asioida! Varmasti kuitenkin enemmistö kuitenkin asioi. Ostakaa nipottajat ja vanhanaikaiset höperöt vaatteenne minusta nähden vaikka Tokmannilta, minä en. Menkää oikeesti itteenne turhasta marmattajat!!
- *Lady*
Kaikki itseään arvostavat- ja muotitietoiset ihmiset hakevat vaatteensa
kuopiosta.- KaarinaK <3
Enpähän tunne yhtään tyylikästä ihmistä jolle Kuopiosta ostetut rytkyt kelpaa. Eihän siellä ole ainuttakaan huippumerkkejä myyvää liikettäkään... Lapset ja teinit hakee vaatteita ketjuliikkeistä, jotka nyt tulee tänne Varkkilaankin...
Kaikki typerät Ladyt hakee vaatteensa Kuopiosta. Yksi mun tuttu näytti kun oli ostanut puseron halvalla Kuopiosta hinta vain 25€. Kysyin mistä kaupasta. Seppälästä joo oli halpa. Saman puseron olisi saanu Varkauden Seppälästä samaan hintaan. Kuopion puseron hintaan polttoainekulut noin 20€. Eli sille puserolle tuli hintaa 45€. Oikeita muotiliikkeitä pitääkin sitten mennä Helsinkiin tai Jyväskylään.
- Varkkila
"Yksi mun tuttu..." Onneksi sinulta voi siis kysellä puseron tarkkuudella missä on halvinta. Lisäksi on hauska havaita, että Truuno tietää oikeiden muotiliikkeiden paikat. Huomatkaa, että yhtään "oikeaa" muotiliikettä ei ole Kuopiossa...hah!
- Sopottelija
Varkkila kirjoitti:
"Yksi mun tuttu..." Onneksi sinulta voi siis kysellä puseron tarkkuudella missä on halvinta. Lisäksi on hauska havaita, että Truuno tietää oikeiden muotiliikkeiden paikat. Huomatkaa, että yhtään "oikeaa" muotiliikettä ei ole Kuopiossa...hah!
No ei siellä ole yhtään oikeaa muotiliikettä! Vai enkö ole löytänyt? Kerroppa miltä kadulta ja mistä liikkeestä saa huippumerkkejä?
- Varkkila
Sopottelija kirjoitti:
No ei siellä ole yhtään oikeaa muotiliikettä! Vai enkö ole löytänyt? Kerroppa miltä kadulta ja mistä liikkeestä saa huippumerkkejä?
Kysyt väärältä henkilöltä...Kysy vaikka suoraan Truunolta, meidän muotiasiantuntijalta, joka tietää hinnat paidan tarkkuudella..Ai niin samalta näppikseltähän se pikku apunikki taitaakin kirjoitella...Buahahhahaaaa!
- varkaus-fani
varkaus on makee paikka älkää dissatko sitä ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164