Löytää kotiverkon -lukon kuva-wlan-ap otsikko ja miten siitä eteenpäin ? ip oso näkyy dhcp vaikeeta on !!
HJELP!
ipad wi-fi ei kotiverkkoon
3
383
Vastaukset
No lukon kuvaan tarkoittaa että tarvitaan salasana verkkoon pääsemiseksi.
Ihan varmasti verkossa olevat muut tietokoneetkin on liitetty salasanalla.
Ainakin minun Scandic-routerissani salasana oli valmiina ja teipattu sekä kanteen että pohjaan, mutta voi olla että se on hostinn itse asettama.
Joten, jos et ole itse hostinn, niin ei muuta kuin ukkoa pellistä kiinni ja täysi tunnustus..- Gu ru
Paina reset modeemista, sit näkyy
- ÄLÄ RESETOI
No älä nyt ainakaan lähde resetoimaan modeemia, ennen kuin olet tosiaankin selvittänyt siltä, joka langattoman verkon on sulle tehnyt, mikä on ko. verkon salasana.
Jos modeemisi sattuu vielä olemaan hieman uudempaa Telewellin tuotantoa, jo Telewellin ohjeissa sanotaan, että koneen takana olevaa ns. reset nappia EI SAA PAINAA ilman Telewellin tuen antamaa ohjetta.
Telewellin laitteet resetoidaan tehdasasetuksille AINA kytkeytymällä itse laitteeseen yllläpitäjän tunnuksilla ja siellä asetussivulla laite sitten resetoidaan.
Mutta, kuten jo asia onkin pariin kertaan todettu, kysy ensin siltä, joka verkkoasi ylläpitää ja mieti vasta sitten muita keinoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747