Primera P12 , 1,8 ltr, vm 2006
Missä vikaa kun nykii kostealla ilmalla ja ei ota kunnolla tasaisia kierroksia ?
Vika ilmenee usein jos on käyttänyt vilkkua !
Asiallisia neuvoja pyydetään.
P 12 nykii
5
662
Vastaukset
- tumbleweed
Lueppa ihan ekaksi mahdolliset vikakoodit.
Ja tarkasta latausjännite.- reettt
vika löytyy takavilkun polttimista.laita vilkku päälle ja kiihdytä ja puhdista nykivän puolen polttimen kanta
- 7+8
Kiitos reettt:n vinkistä.
Kertoisitko vielä miten takavaloihin/vilkkuihin pääsee käsiksi?
Mitä täytyy purkaa jne?- rettt
itselläni viisi ovinen malli täytyy irroitaa koko takavaloumpio.on suojalistojen alla kahdella ruuvilla myös sähköliitin täytyy puhdistaa.on kyllä aina auttanut tehnyt jo kahdesti.
- 4g4g
Mulla oli sama vika (ilmeisesti ominaisuus p12) ja siellä oli takavalossa jotain liittimiä hapettunut tms. Korjaamolla vaihtoivat ne ja vika hävisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738