Minulla on lasertulostimessa äskettäin ostettu mustekasetti. Olen tulostanut muutaman kerran tulostimellani sen jälkeen, kun laitoin siihen tuon uuden mustekasetin. Nyt huomasin, että kun tulostin tulostaa, sieltä tulee jotain outoa "höyryä" ulos. Lisäksi tulostin kuumenee aika paljon. Ei kai se vaan tarkoita, että se voi syttyä palamaan hetkenä minä hyvänsä? Uskallanko enää tulostaa sillä? Minulla ei ole kotona edes mitään "palosammutinkalustoa"...:-(
Samsungin lasertulostin ja höyry
6
1699
Vastaukset
- 9c_G~p+@
Lasertulostin lämpenee aina voimakkaasti koska värijauhe sulatetaan paperiin kiinni. Mikäli höyrysi ei ole savua (haistaa kyllä varmasti) niin ei ole hätää.
- Steamy
Ok, kiitos tiedosta!:) Ei se kyllä savua ole, ei haissut savulta.
- laserepilaatio
Steamy kirjoitti:
Ok, kiitos tiedosta!:) Ei se kyllä savua ole, ei haissut savulta.
Kai olet tehnyt tarvittavat huoltotoimenpiteet aika ajoin? Laseri ei ole huoltovapaa tulostin kuten mustesuihkarit.
- Steamy
laserepilaatio kirjoitti:
Kai olet tehnyt tarvittavat huoltotoimenpiteet aika ajoin? Laseri ei ole huoltovapaa tulostin kuten mustesuihkarit.
En ole tehnyt sille mitään huoltotoimenpiteitä...mitä sille pitäisi tehdä? Olen saanut sen lahjaksi n. vuosi sitten.
- 9c_G~p+@
Steamy kirjoitti:
En ole tehnyt sille mitään huoltotoimenpiteitä...mitä sille pitäisi tehdä? Olen saanut sen lahjaksi n. vuosi sitten.
Normaali koti/toimistolaser ei juuri huoltoa kaipaa. Vain värikasetin vaihto. Joissain on hukkavärisäiliö ja kirjoitin varoittaa sen täyttymisestä.
- zibbadui
Coronalangat käy kuumina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2506267Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492745Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne552732- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651445- 821434
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o251351Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351311Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091017