Olen lähdössä Ateenaan muutaman viikon kuluttua.
Kysyisinkin niiltä, jotka ovat käyneet siellä vastikään, onko mitään, mitä pitää ottaa huomioon siellä, esim. hyväksyvätkö kaupassa pelkästään käteistä? Kuulin vähän huhuja, että luottokorttia ei hyväksyttäisi kaupoissa.
Minkälainen tunnelma siellä on tämän taloustilanteen johdosta?
Ateena
Utelias lähtijä
3
94
Vastaukset
- lomaillut....
Ateenaan ei ole tullut edes mieleen lähteä. Etkö seuraa mediaa, suomalaisessa mediassa on aika sensuroitua viestiä mutta muunmaalaisissa sitäkin enemmän.
Olen lukenut että jos kauppoja ja kahviloita on ylipäätään auki eli toiminnassa, vain käteinen käy. Rikosten varalta on etenkin nyt syytä olla käyttämättä korttia... - Olly
Ateenassa nimenomaan ei kannata kertoa olevansa Suomesta, meinasivat alkaa todella väkivaltaisiksi.
- Moninimimerkki iski
Olly = cftgb , että sää jaksat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982