No on alkanu kuulua 2-tahti pyöräni koneesta sirinä/naputus väliltä olevaa ääntä. Varmaan männän renkaat alkanu oikutella?, vaikka on ajettu männällä vasta n. 3800km. Mitähän maksais viedä korjaamolle silleen, että kuuntelisivat sen sivuäänen ja varmistaisivat onko mitään vikaa koneessa? Ei nyt ole intoa enää tänä syksynä itse rueta etsimään vikaa kun kohta menee menopeli talviteloille. Olen joskus kuullu, että mitään ei veloitettaisi tuosta toimenpiteestä mutta korjatkaa jos olen väärässä.
Mitä maksais? Vai onko ilmaista?
amis88a
2
151
Vastaukset
- ?
Kai uuteen mäntään tuli uudet renkaat ja pyttyyn poraus? Väljät ja katkenneet männänrenkaat pitää sirinää, saattaa sylinteri mennä pilalle jos ajaa.
- tietäjä92
Huoltamot veloittavat kyllä kaikesta, mitä tekevät. Mitä bisnestä se sellainen olisi jos ilmaiseksi tekisivät?
Kaksitahtinen moottori on niin yksinkertainen, että kannattaa itse katsoa mäntä jos vähääkään nämä asiat ovat luissa. Pahimmassa tapauksessa pytty menee poraukseen ja uusi isompi mäntäsarja kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767