Lasketaanko erilaisiin nettipeleihin käytetty aika, joissa parannellaa omia statseja, muttei varsinaisesti laiteta rahaa likoon?
Jos tämä lasketaan niin olen kärsinyt pitkää peliongelmasta..
Haluaisin auttaa muita ongelmasta kärsiviä, vaikka itse olen onnistunut lopettamaan tosissaan pelaamisen, ei minulla silti ole tilalla mitään muuta tekemistä, joten ongelmani ei ole vielä kokonaan ratkennut. Olen silti kärsinyt pitkään peliriippuvuudesta.
Nettipelit
peliongelmainennuori
2
291
Vastaukset
- 2+7
Melkein korjautuu omat addiktiot sillä kun löytää jonkun vastaavasti tunnetilaa kohottavaa toimintaa.
- työtöntyttö
Itelläniki on ollut mmorpg-peleihin riippuvuutta sitten 6-luokan. Lopetin viimeisenä pelaamani mmoprg-pelin nyt pari kuukautta sitten, korvasin sen liikunnalla ja terveellisellä elämäntavalla. Nyt on kuitenkin alkanut taas tuntumaan tyhjältä ilman pelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653