Huawei 8650

hannutapani

mistä löytäisin nettiasetukset tuohon Huaweihin joilla pääsisi nettiin,kun saunalahden sivuilla olevilla ei homma onnistu.tilasin operaattorilta nettiyhteyden
jonkun mini-yhteyden mutta sittenkään ei nettiin meno onnistu.
puhelimessa on Android 2.3.3 linux ja internet-ja mms-asetukset ovat saunalahden
sivuilta otetut.tyttärelläni on telen-kortti ja sillä se meni heti nettiin! eli puhelimessa
ei ole mitään vikaa,asetuksissa varmaankin?auttakaa nyt joku minua viisaampi.kiitos

7

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulla ei varmaan ole puhelimessa Verkkoyhteys roaming tilassa käytössä? Saunalahti käyttää Elisan verkkoa joten se pitää olla päällä, jos aikoo nettiin mennä puhelimella.

Se laitetaan päälle asetuksista: Valikko->Asetukset->Langaton verkko ja verkkoasetukset->Mobiiliverkot->Verkkoyhteys roaming tilassa. ( Eri puhelinmalleissa toi asetus saattaa olla eri polun päässä).

• Kun sen laittaa maksuista tulee aika hurjat? Ainakin puhelin niin sanoo eikä se minulla auttanut...

• Kiitos oikein paljon! mä olen 2 viikkoa takonut asetuksia puhelimeen ja sitten tulee joku ystävällinen ja sanoo että tee näin ja sitten nettiyhteys pelaa taas.kiitoksia
      paljon.tapsa

• Markku.

Miten pääsee huaweillä wlanin kautta nettiin, ip-numeron hakee ja yhdistää, muttei päästä nettiin?

• Oletko kokeillut yhdistää kun se tallentaa sen wlanin?

• fuufuufuufuu

En tiedä miksi netti ei toimi. Ilmoituksissa lukee että verkkoyhteys roaming tilassa. Siinä alla myös lukee että verkkoyhteys roaming tilassa, koska... Mutta kun sitä yrittää painaa tulee esiiin pää valikko?

• Menee hermot tän kanssa! Apuja kaikki tiedot millä sais tän netin toimimaan !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6364
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5863
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3284
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2690
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2258
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1956
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1799
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe