Tilasin vanhojen tanssimekon ulkomailta jo hyvissä ajoin kesällä. Mekko on muuten hyvä, mutta vyötärön kohta mättää. Vyötärö on kuin suora tuubi ja korsetin kiristys narut kiristyvät loppuun saakka.
Vein mekon ompeluliikkeeseen kavennettavaksi, jossa sovitin mekkoa ja ompelija otti kavennus mitat arviolta päältäni. Kavennus kesti kolme viikkoa ja hain mekon viime viikolla takaisin. En ehtiny liikkeessä enää sovittaa mekkoa kiireen aikataulun takia, joten maksoin työn ja kiirehdin hoitamaan muita asioita. Kotona sovitin mekkoa innoissani päälleni, mutta mekko näytti siltä ettei sitä olisi kavennettu juuri ollenkaan.
En todellakaan aio pukea mekkoa sen näköisenä tanssiaisiin eikä se edes pysy päälläni nostelematta. Kavennusoperaatio oli mekon alkuperäiseen hintaan verrattuna aika hintava eivätkä vanhempani suostu kustantamaan operaatiota enää uudelleen.
Onko minulla oikeus valittaa liikkeeseen epämiellyttävästä tuloksesta vaikken sovittanut mekkoa sitä hakiessani vai kuinka minun tulisi menetellä? En aio tunkea vyötärölle täytettä ja näyttää tuubilta, minkä ratkaisun olen saanut kuulla jo useaan otteeseen... :(
Vanhojentanssi mekon kavennus meni pieleen
5
2797
Vastaukset
- piiku
sinulla on oikeus valittaa 14 pvän aikana, jos olet tyytymätön työn tulokseen.
- pukuompelija
Miten voi yks kavennus kestää 3 viikkoo, tai noh riippuen ruuhkasta, ite teen noit tilaustöitä ja korjauksia, enkä edes ota paljoo hintaa, koska en viitsi :D
Luulisi että korsetti ei olisi ollu sellanen tuubi kun kyl niis yleensä on jotain muotoa. - näinmäätekisin
Laita leveä kangasvyö vyötäröllesi.
- yli 40v. ompelijana
Ajattelin että syy voi olla sinun, jos et aiemmin kiireiltäsi kerennyt sovittaan ja viimetipassa hait pois,sovittamatta!? Vaikka olikin ammattiompelija, tai luotettava sellainen, niin olen varma että on parhaimpansa tehny! Itse olen ommellut tosi paljon, kaikkea ja pienentäny ja suurentanu, tehny kaikenlaista ompeluun kuuluvaa. Ei koskaan ole epäonnistunu, jos jokin ei ole menny niinkuin on sovittu, ollaan yhessä suunniteltu uudestaan. Aina on tullu hyvää palautetta. Kiitos asiakkailleni!
- ....
aloittajan viestissä kyllä lukee että hän sovitti pukua ompelijan luona silloin kun vei mekon sinne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777