Katsoin varsin treffipalstalta myös tupakoivat kuvalliset ilmoitukset ja olisihan siellä ollut muutama fiksun oloinen ilmoitus ja nätti nainenkin kuvassa, mutta tupakointi on mielestäni niin selkeä osoitus siitä ettei pätkääkään ajattele ympärillä olevia ihmisiä.
Miksi poltatte, mikä siinä on jujuna, että kannattaa haista niin pahalle?
Tupakointi = turn off
20
396
Vastaukset
- Totuuksien_Laukoja_1
HELLUNTALAINEN? teille on oma deittinne www.kotisatamandeitti.fi sieltä löytyy pyhimykset
- yxeinortti
"Jujuna"on riippuvuus, kun sen kerran aloittaa, niin siinä sitten jumitetaan, kuin
täi tervassa. Itse en polta, mutta tuttavissa on monia pössytteleviä. Eipä auta
purukumit laastarit, eikä maamme laulukaan.
En kuitenkaan karta ketään tämän takia, sillä ei ole minun tehtävänä moralisoida
heitä ja miksipä oiskaan.- carambola87a
Miten se aloitus käytännössä tapahtuu? Itse olen kerran maistanut ja ei tullut toista kertaa, oli niin oksettavan makuista.
- Bointsit ap:lle
carambola87a kirjoitti:
Miten se aloitus käytännössä tapahtuu? Itse olen kerran maistanut ja ei tullut toista kertaa, oli niin oksettavan makuista.
Minä en ole maistanut kertaakaan.
Haju ja turha rahanmeno pitävät kaukana. Se on surullista että niin monet nuoret polttavat niin tytöt kuin pojat. Ehkä tytöt vielä enempi. En ymmärrä mikä siinä kiinostaa pelkkä ANSA SE ON.
Ja kyllä karsii, en deittaile tupakoivan kanssa vaikka muuten ois kuin kivan olonen. Hajua en voi sietää, vaatteet haisee jne.
- ra1t15
Hassua, että jonkun mielestä hajuttomuus kuuluu uskontoon. Minusta terveys ja raittius ovat normaalia elämää.
Nuorenahan ne tupakoijat aloittavat. Kaikenlaista typerää me nuorena teemme. Harva aloittaa tupakoinnin aikuisena. Siksi tupakkafirmat epätoivoisesti yrittävät koukuttaa lapsia ja nuoria, ennen kuin heidän harkintakykynsä on kehittynyt. - gfwwqqfg
Sitten vain pitää valita ne tupakoimattomat. On niitä pöhnä viininlipittäjiäkin
paljon naisissa, eikä sekään niin mukavalle haise, varsinkaan aamulla. - savuton, kiitos
Mukavaa kun kämppis käy samalla itse tupakalla kun vie koiransa pihalle. No tulevat sisälle ja kämppis lompsii takaisin omaan huoneeseensa ja koira jää seurakseni olkkariin. Että sitten inhoa sitä tupakan hajua joka koiraankin tarttuu.
Ettäkö sitten kuvittelisi kainaloonsa tupakoivan ihmisen? Ei kiitos.
Miulle tupakointi on ehdoton turn off jo pelkästään sen hajun takia. - ghk58
Nettitreffeillä tupakoitsit ovat oman kokemukseni perusteella ulkonäöllisesti laadukkaampia, mutta en minäkään sietäisi polttavaa naista.
- Ikävä kyllä..
..olen itsekin huomannut, että tupakoivat naiset ovat usein hoikempia ja liikunnallisempia ja siitä syystä tuo tupakointi tuleekin usein yllätyksenä (kun livenä tapaa) ja harmittaa kyllä pirusti.. osa kun ei polta ihan yhtenään ja hajuvesi voi peittää tupakan hajun.. tosin liian valkeat hampaat ovat näemmä selvä merkki tupakoinnista (valkaistut hampaat).
- mies_vm86_
Ikävä kyllä.. kirjoitti:
..olen itsekin huomannut, että tupakoivat naiset ovat usein hoikempia ja liikunnallisempia ja siitä syystä tuo tupakointi tuleekin usein yllätyksenä (kun livenä tapaa) ja harmittaa kyllä pirusti.. osa kun ei polta ihan yhtenään ja hajuvesi voi peittää tupakan hajun.. tosin liian valkeat hampaat ovat näemmä selvä merkki tupakoinnista (valkaistut hampaat).
Ehkä näin voikin olla mutta kyllä tupakoimattomia kohtuullisen näköisiä naisia on aivan riittävästi. Olen aina pitänyt itseäni melko vaativana naisen ulkonäön suhteen, mutta kun alan tarkemmin ajattelemaan niin eise ehkä olekkaan näin. Siis en vain yksinkertaisesti pystyisi olemaan naisen kanssa joka tupakoi. En edes lähestyisi häntä, en hukkaisi aikaani häneen, koska en näe siinä tulevaisuutta. Omassa asteikossani lihavuus ei pääse lähellekään tupakoinnin turn-offia. No tietysti jos lihavuus alkaa olemaan huomattavaa niin alkaahan se viemään kiinnostusta, ei sitä voi kieltää.
Tupakoiva nainen edustaa kaikkia niitä arvoja joita minä en. En halua miehekästä naista joka röhisee ja haisee pahalta, kuvastaa kovia ja ajattelemattomia arvoja. Ei pidä itsestään huolta. No tuskin se ihan noin menee, erittäin suurella yleistyksellä nyt sanon. Mutten miksempä sanoisi ja valitsisi, tunneasiahan rakkaus on. Vaikka se olisi järki asiakin, niin eise kyllä edesauttaisi yhtään tupakoivan naisen mahdollisuuksia.
Ehkä jotkut tupakoivat naiset leimaisivat minut nössö mieheksi kun en tupakoi. No antaa leimata vaan, en minäkään koskisi tupakoivaan naiseen, eli kumpikaan ei häviä mitään. Naisessa ei juuri pahempaa turn-offia voisi olla kuin tupakointi, isot näkyvät tatuoinnit tulee heti perässä. Lisäksi tupakoimattomat ovat yleensä hillitympiä ja luonteeltaan useammin introverttejä, josta myös perustan naisessa. En jaksa mitään turhan huutajaa ja kikattajaa. Että sikäli tuo tupakointi tai tupakoimattomuus on hyvä signaali mistä päin tuulee. - -----
Ikävä kyllä.. kirjoitti:
Tupakointi hillitsee ruokahalua. Tiedän naisia, jotka eivät lopeta polttamista juuri siksi, että pelkäävät lihovansa. Ja kyllähän monet lihovatkin lopettamisen jälkeen aika paljonkin, joten ihan aiheellinen pelko.
- Lissu59
----- kirjoitti:
Tupakointi hillitsee ruokahalua. Tiedän naisia, jotka eivät lopeta polttamista juuri siksi, että pelkäävät lihovansa. Ja kyllähän monet lihovatkin lopettamisen jälkeen aika paljonkin, joten ihan aiheellinen pelko.
Niin, ruoka alkaa maistua paremmalta kun tupakan maku ei enää häiritse makuaistia.
Ulkonäöstä puheenollen, kyllä tupakointi vanhentaa ihoa. Huomaan sen kessuttelevista naispuolisista tutuistani, jotka ovat samanikäisiä kuin itse olen mutta ryppyisempiä. Aurinko ja tupakka on yhdistelmä joka saa kurtut esiin.
Liika lihavuus, isot tatuoinnit ja tupakointi naisella ovat kyllä etovia piirteitä!
- heil vaan
Millaista olisi elo kanssasi kun jo täällä arvostelet muiden ihmisten omia päätöksiä? Häiden jälkeen olisi puolisolla nukkumaanmenoajat, gps-ranteessa jne.
- ........
Olet ilmeisestu tupakoitsija, joka veti herneen nenäänsä.
Jos voimakas tupakanhaju saa voimaan pahoin, niin tuskin haluaa läheisyyttä tupakoitsijan kanssa.
- pössyt
Tupakointi on monelle ainoita yksityisiä asioita enää nykyään, tällä tarkoitan sitä omaa aikaa kuunnella sisintään. En asu kerrostalossa enkä häiritse muita savullani. Ei tupakoimatonkaan hajuton ole, kamalia haisupommeja monet joko hajusteilla tai muilla haisulisuilla. Olen tupakoinut on-off-periaatteella tilanteiden ja halujeni mukaan, samoin nautin viskin tai konjakin jos haluan, otan ja annan muidenkin tavoille rauhan.
Tämä aika on jotenkin sairas. Kaikki haluavat "kuvaa" eivätkä elävää ihmistä. - sinkku.mies37
En ole ikinä polttanuut enkä polta. Savuton nainen mulle kiitos!
- ex vihr.mallu
Olen polttanut, mutta heti kun tiesin olevani raskaana, niin heitin askin
kaakeliuuniin. Niin, tuosta on aikaa yli 30 vuotta.
En katso tupaikoivia kieroon, koska se on jokaisen oma valintansa. - Niilo Pinsiö
Ylipäätänsä kaikenlaiset (koosta riippumatta) tatuoinnit ovat ehdoton ''turnoff'' naisessa.
Tupakointi ja alkoholinkäyttö kuuluvat samaan sarjaan.
Myös yh-äidit karsin samantien pois.
Tuosta naisen alkottomuudesta voin vähän tinkiä, koska ei tässä Suomaassamme liikaa täysraittiita naisia ole. - ohimennen tässä
Sellaisen mies, kuin superdieetit-ohjelman Jari Mentula, on niin
vastenmielinen öykkäri ja ruma lihasmöykky.
Vaikka kuinka treenaa, ei polta ja juo kaksin käsin viinaa, niin jos ja kun ku-si
nousee väärään paikkaan ja sehän nousee, kun salista ja peilistä tulee
parhaat kaverit.
Harrastan itse päivittäin liikuntaa, joten en puhu nyt millään sohvan pohjalla
maaten.
Alkoholia otin joskus marraskuussa viimeksi ja en tupruttele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164