Elikkä minulla on kultainen perintösormus jossa merkinnät sydän kruunussa, vissiin kotimaisen merkki, 750 tarkoittaa ymmärtääkseni 18k, mutta sitten nämä 3 muuta merkintää on oudot minulle, N7, NW ja sitten on sellainen samanalainen soikio kuin muissakin ja sitten siellä on niinkuin hymy huulet ) tuollainen merkki mutta tälläin päin - eli niinkuin "oikeinpäin".
Ja sitten hakusessa Halpa pikainen kivellinen sormus, menimme kihloihin eilen,
ja mä en löydä mistään sopivaa sormusta, chantilta olisin tilannut mutta mun kokoo ei löytynyt eli 19,5mm ja niiden merkeissa 61. elikkä riittää ihan topaasi yms"kivi". hintaa pitäis olla alle 100e.
Oon siis jo etsinyt reilun kuukauden, mutta ei löydy nyt sitten sormessa koreilee oikeen löytymiseen asti rippilahja sormus.
Merkintöjä ja halpaa sormusta
Faaraoleidi
1
382
Vastaukset
- pettynyt asiakas
Hopeakorujen leimat kannattaa syynätä äärimmäisen tarkkaan. Siinä on oltava suorakaiteessa tekijän leima ja suorakaiteessa pitoisuus 925. Muuten ei voi tietää onko se ees hopeaa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910