Near death tapauksia?

dsdassasdsda

Omani 50-50 tapaus

Koulussa piti ottaa tunnilla 10V mut olin vahingossa kytkenyt verkkovirtaan. Sitten laitoin _ONNEKSI_ vasta virran päälle sen jälkeen kun molemmat päät olivat kiinni vastuksessa. Normaalisti laitan aina ensin virrat ja sit varovasti kiinni ne päihin. Siitä tuli vaan 10cm korkea valokaari. Jos olisi virta ollu päällä en olis tässä kirjottamassa XD

4

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdhehehahu

itse kävin lähellä ollessani mopoilemassa testiajoa viritetyllä. sitten auto tuli pihasta ja vedin 70km/h päin ja polvi vähän sattu ja autosta meni valo ja puskuri vähä irto. kimposin 10 metriä taakse tuulilasista ja ajovehje meni lunastuskuntoon joten poliisit sanoivat vaan 'no ei me sitä voida testata onko se viritetty syy on ensisijassa tälläisissä tapauksissa autoilijalla.' kävi tuuri ettei tullut sakkoja. mut ei se.o paljoa iloinnut hyvä et oon täysin kunnossa. toisen kerran kun otin 100 kofeiinutablettia. vittu mikä järki siinäkin oli...

• ex MX racer

onpas näillä herroilla jänniä juttuja, olen molemmat kokenut myös itsekkin.

ja se sähkö isku tuli sähkökaapista asennuskeikalla, mistä piti olla virrat poikki vaikka ei ollutkaan. vähän se 230v räppäsi onneksi ei tullu kramppia että oisin siihen jämähtäny kiinni.

kolari auton kanssa ei millään mopolla tullu vaan 12v pikku poikana polkupyörällä tulin isoa mäkeä alas niin perkeleesti jotain 50kmh ja ristävällä tiellä oli auto menossa kun huomas että tuun vauhdilla alas niin mulkkuna konkurssi pomona ukko vetäs liinat kiinni suoraan mun ajolinjalle ja hieman sain jarruteltua mutta siitä lensin auton kylkeen osuttuna noin 7metriä ilmassa konepellin yli. polvi meni paskaks pyörän runko poikki ja vanne ihan solmuun.

on toki monia muitakin tuollasia pikku havereita käyny, mutta ei ne nyt mitään near death juttuja ole helvetti sentään.

on mulla ihan oikeakin near death juttu ja se on tapahtunu viime vuonna. MX touhuissa tuli kisa reeneissä lipattua sillä viissiin että paukkas 7-8 kylkiluuta poikki ja oikeelta puolelta ne repi mun keuhkon niin riekaleiks että töölössä leikkasivat koko keuhkosta puolet pois ja vasemmalta puolelta puhkes myös keuhko, mutta sen saivat vielä korjattua.
      hengen pelasti kaverit kun tajusivat mut kääntää kyljelleen etten tukehdu vereen ennen ambulanssin tuloa

Lisää tästä tapaturmasta tänne päivittelen ihan omaan keskusteluun, koskapa nämä keuhkojen hajoamiset oli vielä pikku juttu siitä mitä muuta samassa rytäkässä kävi. seurailkaapa koska jaksan kirjotella koko stoorin otsikko liittyy jotenkin tohon crossi touhuun sitten kun jaksan sen kirjotella.

• Odotellaan

mielenkiinnolla. Hengenlähtö voi olla pienestä kiinni, ei tule edes vammoja tai selviää vakavista vammoista, kuten sinä.

Itselle sattunut myrkytys, muutama isku päähän(tähtiä näkynyt ja kallon luut ritisee edelleenkin), paha ulosajo autolla, muutama sähköisku, salaman isku (johtui kauempaa, onneksi), paljon muitakin, missä olisi voinut käydä huonosti.

Kahdesti olen nähnyt "filminauhan" tilanteista, joista pelastunut onnettomuuden yhteydessä. Vanhemmiten tulee varovaisemmaksi, enkä tajua ollenkaan ihmisiä, jotka ottavat jatkuvasti älyttömiä riskejä extreme-harrastuksissa.

• termomies

korjasin työharjottelussa jääkaapin termostaattia. en ollut ottanut virtajohtoa irti, koska ajattelin että termostaatin saa vaihdettua ilman vaaraa.
      toisin kävi kun nojasin kädellä jääkaapin runkoon ja toisella kädellä nappasin suoraan vaiheesta kiinni.
      siinä hetken aikaa sätkin johdoissa kunnes sain kuin sainkin irrotettua otteeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      247
      6787
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4214
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3165
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2332
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1597
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      30
      1461
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      38
      1383
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe