Tytölläni oli sunnuntaina 10-vuotissynttärit. Sinne oli kutsuttu 10 kaveria, ei ikävuosien mukaan, vaan ihan sattumalta. Noista synttäreistä jää jotenkin aina sellainen muisto, etteivät ne menneet ihan nappiin... Joka vuosi synttäreillä on ollut joku valittaja/esiintyjä. Viime vuonna eräs tyttö sanoi, että "jätskiä saa kyllä kotonakin" ja tänä vuonna eräs tyttö haukkui synttäreillä vähän kaikkea, tarjoiluja, tietokilpailua ja kattauksia.
Miksi lapsilla on tällainen suunnaton esiintymistarve? Yhtenä vuonna yksi tyttö sanoi synttäreillä myös päivänsankarille, että "älä pilaa mun esitystäni".
Ja sitten vielä, onko teidän mielestänne oikein, että lapset saavat synttäreillä lahjapussit ja jotain "krääsää" kotiin lähtiessään? Itse olen tässä asiassa vähän kahden vaiheilla. Mielestäni nimittäin juhlista on hyvä jäädä kaikille vieraille joku kiva pikku muisto, mutta ehkä vaan päivänsankarin kuuluu saada lahjoja.
Mitä mieltä te olette?
Kiukuttelevat kaverit ja lahjapussi"krääsä"
MietisKElijä nro 333
2
311
Vastaukset
- Toscaomena
Minullapa on sama pulma == D Lahjapussit vai ei lahjapusseja?
Tuohon kiukuttelujuttuun en voi sanoa mitään, siis OSAA sanoa mitään. - mmzz
Itse en antaisi vieraille lahjapusseja - mutta se on sitten taas eri asia jos juhlissa on esim. sokko-ongintaa tms, josta sitten voi tulla jotain pientä kivaa kamaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1774592Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372514- 1562182
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161709- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451160Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877