alapesusuihkun letku valuttaa

naisimmeinen

On liian pitkä, voiko sitä lyhentää itse? kummasta päästä kannattaa lyhentää?

13

4556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei...

Valuttaa? Siis vuotaako se? Miten liian pitkän letkun pituus liittyy siihen että se "valuttaa".

Ja vastaus: ei voi lyhentää. Osta uusi letku. Maksaa alle 10e.

• oikea nimi

Sen oikea nimi on pillu-puhelin. Kysyt rautakaupasta puhelimeen uutta sopivaa letkua.

• illupuhelin

Siis p... llu

• XXL85

Kyl niitä on eripituisia, mä ostin rautakaupasta uuden, koska oli liian lyhyt ja todella hankala sillon käyttää. kyl ne kaupassa osaa neuvoa.

• kari789

Suihkuletkun normaalipituudet ovat 150 ja 200 cm. Lisäksi niitä on jäykkiä ja notkeita. Notkea on paljon mukavampi, varsin alapesuun.

• XXL85

Nyt täytyy kyl blondin kysyä, et siis... eikös ne kaikki ole sellasii muovipintasia ja jäykkiä? anteeksi tyhmyyteni:)

• Ondrei Pällinkutka

Ei mulla ainakaan ole muovipintaista. Joskus on kyllä kumi päällä. Mutta jäykkä on. Toisinaan. Siis tarvittaessa.

• kari789

Notkeassa letkussa on kuori metallispiraalia ja sisällä on kumiletku. Jos en väärin muista, niin aikaisemmin ei muita ollutkaan. Nykyään nuo jäykät muoviset ovat tavallisempia. Meidän kotona kaikki 3 ovat notkeita, kun nuo jäykät eivät minulle kelpaa.

• XXL85

Kiitos, taas oppi jotain uutta:)

• Ammattimies 1

Siis jos bidee hana tiputtaa vettä niin tarkista onko hanan yläpää korkeammalla kuin hana. Bidee letkuja saa muös venyvänä jos pituus on kiinteällä letkulla on ongelma. Bidee hanan pää pitää olla korkeammalla kun itse vesihana koska muuten se saattaa tiputtaa vettä.

• Ondrei Pällinkutka

Jos yläpää on ylempänä, on se yläpää. Jos se on alempana, se on alapää. Mikä se sitten on, jos se on tasan?

• Toinen Latuskapää
        Ondrei Pällinkutka kirjoitti:

Jos yläpää on ylempänä, on se yläpää. Jos se on alempana, se on alapää. Mikä se sitten on, jos se on tasan?

No se on tietysti tasapää.

• Anonyymi

Pillupuhelin jolla naiset pesee pillunsa! :3 puhaspillu on aina paras panna jopa lesbona ollessani niin mä panen kyllä puhtaita pilluja aina hieromalla omaani pilluani toisen naisen pillua vasten orgasmille asti molemmilta yhtä aikaa ja nuolen kans pullua niin että toiselle naiselle tuottaen orgasmin ja myös annan panna minuakin toisen naisen käyttäen strapon dildoa :3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3432
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3394
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1994
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1396
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      1005
    Aihe