Olen aina pelännyt muita ihmisiä ja vetäytynyt omaan rauhaan,
pelkään kontaktia, silmiin katsomista ja toiseen ihmiseen syventymistä,
pelkään hymyillä toisille ihmisille (tätä varsinkin haluaisin opetella(;).
En ihan tiedä mistä tämä on lähtöisin, luonteessa vai kasvatuksen syytä vai molempia.
Pidän itseäni empaattisena, tunteellisena, iloisena ja rakastavana/hyväksyväisenä ihmisenä, mutta en tunne surua jos joku minulle tuntematon henkilö on kuollut,
en ihastu pikkulintuihin tai muihin eläimiin ulkona, jos ihastun, en tunne vahvaa kiintymystä, pidän vain söpönä.
Rakastan rakkautta mutta pelkään sitä.
Olen aina jättänyt lähestymättä ihastuksia, en ole koskaan flirttaillut.
Suurimmat surut on aiheuttanut rakkaus elämässäni,
nyt tuntuu että olen lopulta jo aivan tyhjä ja tunteeton.
Haluan auttaa ihmisiä ja olen todella ystävällinen, mutta rakkautta tai kiintymystä tai läheisyydentarvetta en tunne (läheisyyskin pelottaa).
Tämä on totisesti ongelma josta haluaisin päästä eroon, ja rakkauden valoon. :(
Pelkään enkä tunne rakkautta
e.s............
2
158
Vastaukset
- äoih
Se on ihan ok, olet vaan enemmän järki kuin tunne ihminen.
Odotahan vain, elämä saattaa kaapata sinut melkoiseen seikkailuun ja elämänkouluun vielä ;) - rakas olet vain
Olet ujo.
Aina on hyvä katsoa suoraan silmiin, sillä jos ei katso ja kun vielä samalla puristaa vetelästi kätellessä toisen kättä saa vätyksen ja kieron maineen.
Rakasta vaan, mutta älä pakasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777