Syntini tässä ja nyt

toivoton91

Petin entistä kihlattuani.
Olen käyttänyt lukuisia huumeita elämäni aikana mm. amfetamiinia, ekstaasia, kannabista, kokaiinia, LSD:tä, sieniä, lakkaa/gammaa, MDMA:ta, subutexia...
sekä runsaasti on ollut myös erilaisten lääkkeiden väärin käyttöä sekä olen juonut alkoholia humalahakuisesti n.1-3 krt viikossa.
Minulla on myös takanani pitkä lista yhden yön juttuja. hävettää myöntää että en edes muista kuinka monen ihmisen kanssa olen ollut sängyssä.
menetin luottotietoni kun otin paljon pikavippejä että pääsisin dokaamaan.
valehtelen läheisilleni päivittäin.
varastan työpaikaltani.
olen hirvittävä paska ihmishirviö, tuskin tulen koskaan saamaan itselleni jotenki täysipainoista elämää. Pelkään päivittäin että kukaan ei halua minua omakseen sitten kun haluan asettua ja perustaa perheen.
ikääkin löytyy huimat 20 vasta ja näin paljon oon ehtinyt jo säheltää kaiken näköistä paskaa.

4

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä luovuta

oho, paljon on nähtävästi tullut koettua.. :( mutta hei, aina voi parantaa! kokemukset opettaa elämään ja virheistä pitäis ottaa oppia.. ota itteäs niskasta kiinni ja kyllä sullekkin se joku vielä ihan varmasti löytyy! älä luovuta niin helposti.. sussa on varmasti paljon potentiaalia mikä ei oo vaan vielä tullut esiin. :) ja kantsis ehkä puhua noista jollekkin ihmiselle.. lähimmäiselle tai asiantuntevalle.. tääl vaan yrittää neuvoo tällanen 18 v likka, mut uskon et saat paremman elämän jos vaan päätät niin ja yrität muuttua. :)

• harmitus

Kuulostaa liiankin tutulta....
      Poikaystäväni ex- tyttöystävä teki aivan samoin, lisäksi nyt on raskaana, eikä tiedä kenelle ja voin todeta, että v.... poikaystäväni puolesta, en voi käsittää miten kukaan toimii noin...
      En ole mikään sinua tuomitsemaan, -syyllistämään, mutta hae itsellesi apua, olet todella pulassa, toivon että tajuat, että asiat eivät kosketa vain sinua, jos jatkat samaa menoa, niin totuus on kova, eipä taida todennäköisesti kauas enää elämäsi kantaa.
      Suren sinun, että läheistesi puolesta ja kaikkien niiden keitä olet teoillasi loukannut.

• J K

VAI NIIN TEIT

• no kyl se siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      252
      6880
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4344
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      135
      3218
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2332
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1880
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1617
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1498
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1494
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      38
      1393
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1071
    Aihe