noniin eli mulla ois yks lastenleffa hukassa, ollut jo moooonta vuotta, olin siis todella pieni kun tän näin ja aika varma ettei kellään soita mitään kelloja mutta pakko yrittää! :D
En muista elokuvasta mitään muuta, kun että siinä taitaa olla jonkin sorin sirkus (?) ja semmonen diktaattori johtaja, siellä on lapsia töissä (?) ja jossain vaiheessa ne muuttu apinoiksi, ja joku poika tyrannosaurukseksi ja näin... :D Sekavaa.
Leffa loppuu jotenkin niin että lapset pääsee pois sieltä, ja korpit tms syö sen pahiksen TAI JOTAIN! Ei yhtään mitään muistikuvaa mitä tuo voisi olla, millään hakusanoilla ei löydy. Suomeksi oli dubattu silloin kun tän näin.
tosi vanha animaatio hukassa!!
4
295
Vastaukset
- Kiitz
sorrry en tiiä
- NoJopas
Oisko Dinot New Yorkissa
http://www.youtube.com/watch?v=gv4DQAPoXVk&feature=related - samaamieltä
tuo mitä tarkoitat on dinot new yorkissa koska heti kun sanoit tuon dinosauruksen kyllä se välähti mieleen, joku tainnu pistää sen youtubeen kokonaisen suomi dubbina ainakin yhessä vaiheessa oli mut ei taida olla enää
- vastauksia minulle
hei voiko kukaan auttaa minulla myös elokuva hukassa. sellainen aika vanha animaatio elokuva , juoni meni jotenkin näin että siinä oli keksijä ja sen poika heti leffan alussa pariisissajossain kisoissa missä piti lentää pisimmälle ymym sitte se keksijän poika tapas jonku tytön siel ja sit se meni eiffel tornii sen tytön kaa ja sil tytöl oli joku kaulakorumikä yhtäkkii alko vilkkumaa ja se tyttö lähti karkuu ja sit se poika lähti sen iskän kaa vissii takasin kotipaikkaa ja sit se poika tapas sen tytön joskus uuestaa ja sit siin selvis että ainaku se kaulakoru rupes välkkymää ni sil oli jotku tyypit peräs ja sit ne oli elokuvan lopus jossain sotalaivas ja sit sitäpäin jysäytti joku sukellusvene mitä ne luuli merihirviöks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624113Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552131
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830