Kun olen sosiaalisessa tilanteessa niin sitä yrittää olla mahdollisimman hyvä tyyppi, mukava, puhelias, aito, ystävällinen, hauska, mielenkiintoinen, antava... Sitten aina jälkeenpäin olen pettynyt itseeni, saatan miettiä esimerkiksi jotain tyhmää/outoa äännähdystä minkä päästin tai että en taaskaan puhunut tarpeeksi, ja epäilen haluavatko kaverini oikeasti minut seuraan, onko minulla heille annettavaa, nauttivatko he seurastani?
Häpeän jälkeenpäin käyttäytymistäni
ItsehäpeäPikkujutuis
1
386
Vastaukset
- Nöövöys
Itse olen aina niin hermostunut seurassa että jännitys purkautuu hymynä/irvistyksenä ja on joku ihmeen pakko nauraa joka asialle. Tämä ärsyttää mua joka kerta sitten jälkeenpäin mutta joku pakkoreaktio se vaan näyttää olevan. Häpeän kuitenkin itseäni niin että vältän seuraa vaikka ihmiset mahdollisesti pitäisivätkin tästä hermostuneesta "positiivisuudestani".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777