Eli kyseessä on -97 vuoden 2.4l manuaali voggeri. Ongelma on että käynnistyy mutta sammuu hetken päästä, aivan kuin ajonesto olisi päällä mutta ei piippaa eikä vilkuta ajonestovaloa. Tämän vian ollessa päällä mittaristo on "kuollut". Kunhan jaksaa odottaa hetken (10-40min.) niin starttaa ongelmitta. Kerran on kesken ajon sammunu vallan eikä tehny mitään startatessa, 5 minuuttia odottelua ja taas mentiin ja pari kertaa tehny ajon aikana että mittaristo on tehnyt taas "kuoleman". Ei kiva ongelma näin talvella. Ei ole vielä ollut piuhoissa kii mutta tarkoitus olisi tossa joulun jälkeen viedä.
voggeri käynnistyy mutta sammuu.
6
1508
Vastaukset
- CCOF
Korjaa mittarin juotokset. Ne vaikuttavat myös ajonestoon:
http://www.ingriddijkers.com/CaravanPics.html - Ärsyttävä vika
Ihan sama vika oli mullakin. Tarkastelin ensin mittarin juotoksia, mutta en löytänyt vikaa. Kun vein korjaamolle, ei vikaa tietenkään saatu päälle, eikä näin ollen korjatuksi. Mikään naputtelu tai muu hakkaaminen ei auttanut (ihme kyllä, koska korjaa yleensä lähes kaikki sähköviat) . Kaksi kertaa vietiin hinurilla korjaamolle, mutta vika ilmeni aina kuitenkin uudestaan. Lopulta kyllästyin, ja vaihdoin uudempaan malliin.
- CCOF
Yksi mahdollinen vikapaikka löytyy keskikonsolista:
http://www.phpbbserver.com/chryslercluboff/viewtopic.php?t=998
- Ärsyttävä vika
Tuli vielä mieleen, että aloittajan kertomat oireet, ovat täsmälleen samoja, kun omassani oli. Ellei ole sama auto, niin sitten on kyllä tyyppivika, joka pitää olla tiedossa. Autokeskuksessa vaan ei tiedetty, eikä pystytty korjaamaan, kun vika oli aina poistunut kun sinne mentiin. Korjauksena vikakoodi vaan resetoitiin pois.
Auto saattoi toimia moitteettomasti kuukausia, mutta sitten taas yllättäen ilmeni.
Ensimmäinen oire oli (ennen käynnistyksen jälkeistä sammumista) että auto sammui kesken moottoritie ajon, samalla mittaristo pimeni, mutta auto lähti käyntiin, ennen kuin ehti pysähtyä, ja matka jatkui normaalisti.- CCOF
Yleisimmät viat olen edellä luetellut. Toki vika voi olla monessa muussakin paikassa, kuten puolassa, kampiakselin asentotunnistimessa, nokan asentotunnistimessa,moottorinohjainyksikössä, akun liiitoksissa ja jopa akun kunnossa jne
Vika kannattaa etsiä, mutta merkkiliikkeen tiskille rahan kantamisessa tällaisen vian etsimisessä ei ehkä ole mieltä. - GV 98
CCOF kirjoitti:
Yleisimmät viat olen edellä luetellut. Toki vika voi olla monessa muussakin paikassa, kuten puolassa, kampiakselin asentotunnistimessa, nokan asentotunnistimessa,moottorinohjainyksikössä, akun liiitoksissa ja jopa akun kunnossa jne
Vika kannattaa etsiä, mutta merkkiliikkeen tiskille rahan kantamisessa tällaisen vian etsimisessä ei ehkä ole mieltä.Joo oli sama vika vm. -98 voyagerissa. Ajonesto meni päälle, mittarit pimeäksi ja keskikonsolin napit ei toimineet. Tutkin ensin mittariston taustan juotoksia, ei löytynyt mitään. Sitten siirryin keskikonsoliin ja sieltä löytyi maadoitusvika, jonka huomasi heti sulaneesta pistokkeesta. Tein maadoituksen ja sillä sipuli, kaikki toimii. Toi ajonesto ei kyllä ajosta sammuttanut moottoria, vaan pystyi ajelemaan jos ei vaan sammuttanut moottoria. Jos sitten sammutti, ei saanut enää liikkeelle.
Mulla olis tommoinen vm. 97 voyagerin mittaristo (automaattimalli), jos joku kaipaa. Hommasin purkuautosta varuiksi mutta ei sitten ollut käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747