Leirintäalueen ikärajat?

Reissaajat

Onko leirintäalueille ikärajoja? Saako alaikäiset mennä esimerkiksi telttailemaan? 17-vuotiaista siis kyse ja Suomen leirintäalueista.

11

4380

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telttaillaan vaan

Kyllä saa mennä, varsinkin nyt on runsaasti tilaa isommillekin teltoille.

• roosaliinax

Pääsekö niiku 13v teltailemaan ??

• mietin3

Nostan! Miten ois pääseekö alaikäiset telttailemaan juhannuksena leirintäalueille keskenään?

• ....???

Ei pääse Juhannuksena, ja tuskin muulloinkaan.... ellei huoltajien kanssa ole sovittu.

• ...
        ....??? kirjoitti:

Ei pääse Juhannuksena, ja tuskin muulloinkaan.... ellei huoltajien kanssa ole sovittu.

Entä jos on yks täysikänen mukana?

• OON SIT 12

PÄÄSEK 12 VUOTIAT TELTAILEMAAN LEIRINTÄALUELLE :) ?

• airis

Ei taida kovin nuoret päästä keskenään telttailemaan, ja esim. Reposaaren Siikarannassa on Jushannuksena 25v ikäraja.

• 2323

Mitä eroa on 18v-25vuotiaalla. Tuntuu että 18vuotiaat voisivat käyttäytyä paremmin kuin vanhemmat. Eikä ne 30-40 vuotiaatkaat niin iisisti aina juhli. Miksi ikärajoitukset? ( Kokemuksesta jo tiedän eri ikä ryhmien käyttäytymisen)

• APUAA AUTAKAA

onko niikuleirintä alueille mitää ikärajaa esim jos menisin tänää teltailee jonnekki nii tartenko ikää ku oon 12 ?? pliis nope vastatkaa :( :/

• JV vastaa

18 vuotiaat ei tuota muuta kuin häiriötä. Pitävät sitä teinimärinää ja huutamista. Maksava asiakas ei viitsi juhliessaan katsella mukuloita, joita kotonaan arjet paimentaa. 25 vuotiaalla on jo oma kukkaro jossa itse tienaamaa rahaa. Tyttöystäväkin on jo yleensä hiukan pissistä vanhempi. Tässä muutama ero, ihan järjestyksenvalvojan näkökulmasta katsottuna.

• sfc

Saahan ne mennä. Alle 16vuotiaat ei saa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6814
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6263
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3474
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2940
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2674
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2368
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2056
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1917
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1787
    Aihe