Green Dayn vierailusta Suomeen on kulunut jo kaksi pitkää vuotta!
Tietenkin tärkein syy tähän on se että Suomi absoluuttisesti rakastaa Green Dayta.
Myös varmasti kaikkien suurin pelko on se, että Green Dayn seuraavaan keikkaan on taas kymmenen vuoden väli, ja niinhän sitä kuvitellaan, mutta kun tarkemmin ajattelee niin kymmenen vuotta on tosi pitkä aika, silloinhan bändin pojat ovatkin jo lähemmäs viisikymppisiä!
Monet fanit varmasti murehtivat, ettei Green Daylle ole tiedettäviä keikkoja tulossa Suomeen einakaan tällä hetkellä.
KÄYKÄÄ KIRJOITTAMASSA ADRESSIIN OMAT ALLEKIRJOITUKSENNE!
Hyvällä tuurilla voisimme saada GD:n suomeen !
Green Day suomeen 2012/2013 !
7
1959
Vastaukset
- GREEN DAY SUOMEEN!
http://www.adressit.com/green_day_suomeen_20122013
tässä linkki suoraan tuonne Adressin sivulle !
NYT KAIKKI NIMIÄ SINNE ! - GREEN DAY SUOMEEN !
- GREEN DAY SUOMEEN!
- green day fanilol
oi mä maksaisin mitä vaan green dayn kahesta keikkalipusta suomessa. mä yksinkertasesti rakastan green dayta. enkä päässyt sillon sille kesäkeikalle..
- GREEN DAY SUOMEEN!
Tää ei ollut varmasti mikään maailmanparhain pleissi tälle ,mut aattelin et tääl nää jutut levis nopeemmin. ja tosin en itekkään ollut siellä keikalla silloin ja tosiaan toivon koko sydämmestäni et ne tulis suomeen !!!! KIRJOITTAKAA ADRESSIIN !!!!!!!!! :) oikeesti siitä voi olla hyötyäkin.
- GD4EVA
FUCK YEAHHH
- GDfan
GD tulee suomeen 26.6.-13. 3 päivän lippu n.160e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995