Canon powershot S100??

-sunshine-

10

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masa34

Toi on tosi hyvä pikku pokkari paras pokkari mitä mulla ollu tähän mennessä suosittelen lämpimästi.

• mökö22

Osta Canon Powershot S95 saa paljon halvemmalla kuvanlaatu ero mitätön S100 verrattuna.

• zwsg

S95 on vanha romu kuka semmoseen ostaa?

• beras

Mulla on molemmat S95 ja S100 kuvia saa molemmilla kätevästi.

• S100

S100 on aivan eri kamera kuin tuo S95 ( vaikkakin se on hyvä) siinä on nopeampi prossu ( full HD ver vain HD), laajakulmaisempi objektiivi 24 ver 28 mm (kino ) ja hämärkuvausominaisuudet paremmmat ( Canonin uusin CMOS sensori ei Sonyn ). Jokaisen oma asia on kannattaako siitä maksaa sitten yli 400 €. S95 on aletuote koska se poistunee markkinoilta aika pian.

• asiantuntija.torvi

S100 ainakin 10 kertaa parempi kuin S95 ja kuvanlaatu ero kuin yölä ja päivällä en ostais edes alle 100 eurolla noin paljon S100 huonompaa kameraa kuten S95.

• bööböö24

Ei kai tuomosta vanhaa S95 enää edes myydä missään korkeintaan antiikki liikkeissä.

• ARSKA17,530

En ymmärrä noi s sarjan kameroita noin surkeet zoomit ja silti malliston kärkipäässä vain g sarja ylempänä s95 vain 3.8 kertanen zoomi ja s100 vain 5 kertanen zoomi.Kun jossain sx220 on 14 kertanen zoomi ja paljon noita halvempi.Eli sen korkeempi ranging mitä surkeempi zoomi ja hinta järkkäri tasoa 1100d halvempi kuin s100 pokkari.Mikä näissä mättää kertokaa nyt ihmeessä tyhmälle.

• lärväq

Katsos kamerassa on muitakin ominaisuuksia kuin pelkkä zoomi.Ei kameraa pelkän zoomin perusteela arvioida.

• Matti35x

Kuules poju osta joku valokuvaus opas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6253
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3454
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2910
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2664
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2348
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2046
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1907
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe