eli myynnissä volvo ja pian pitäis päästä eroon kun saatava tila-auto tilalle. soittamal saat tietää enemmän.
Hinta: 1000
Yhteystiedot: Anne Sarkkinen p.040-9450026
O: pakko päästä eroon!!
13
610
Vastaukset
- anne.s.
olin laittanut puhelinnumeroni väärin eli 044-9450026.-anne-
- Anne
Eli 800e lähtee volvo ensinmäiselle jota kiinostaa!! soittele -anne-
- anne_sarkkinen
auto on edelleen mein pihassa että odotan vielä puhelin soittoja autosta -anne-
- anne-sarkkinen
nyt 700e ja tarjota saa.-anne-
- anne-sarkkinen
Auto on vm-95 1,8 koneella ja katsatettu 4/11. mukaan tulee tuliterät talvirenkaat ja kesärenkaat,uus akku ja cd-soitin. -anne-
- anne-sarkkinen
NYT LÄHTEE VOLVO HALVALLA! ELI 650E!!!! SOITTELE LISÄÄ!!! -anne-
Minkä mallin Volvo tuo on?Ja missä päin Suomea?
- anne-sarkkinen
460 ja Kouvolassa. soittele ni saat tietää lisää.
- keijo 1
anne-sarkkinen kirjoitti:
Haluaisitko vaihtaa tavaraan .Minulla on kaikenlaista vanhaa kalustetta .Keijo
- anne-sarkkinen
keijo 1 kirjoitti:
Haluaisitko vaihtaa tavaraan .Minulla on kaikenlaista vanhaa kalustetta .Keijo
en! tarvin tila-auton tilalle ja pitää myydä vanha pois alta et on sit varaa ostaa. tavaraa on ihan täällä jo riittävästi.
anne-sarkkinen kirjoitti:
Laita muutama kuva sisältä ja päältä,harkitsen tarjousta...
templar7426@suomi24.fi
- ANNE-SARKKINEN
400e!!!!!!!!!!! NYT VOLVO POIS PIHASTA ISOMMAN AUTO TIELTÄÄ POIS!!!!!
- jani laukkanen
Onko volvo vielä myymättä?paljonko sillä on ajettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917