Miks matkatoimistot ei tee matkoja Gardalle

Kielitaidoton

ainoastaan aurinkomatkat tekee Rivaan ja Malcensineen, muita en ole löytänyt.
Luulisi olevan kysyntää tai en osaa hakea.

10

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gardalainen
    • vakimatkaaja

Koska sinne on niin helppo mennä ihan omatoimisesti, ettei valmismatkoille enää ole lähtijöitä! Lennot Milanoon ja menoksi!

• Italiafani 24

Heips!
      Pääset Gardalla helposti lentämällä Bergamoon, sieltä junalla Gardalle. Buukkaat hotelin itse netistä. Teimme näin itse viime kesänä ja upeaa oli!

• maakunnasta

Tässä olikin nyt kyseessä nimimerki mukaan kielitaidoton ja ehkä myös ei netti ole ihan hallussa.
        Aikaisemmin tjäre teki myös matkoja Gardajävelle, mutta niitäkään nyt ei enään ole.
        Vaikka en ole itse täysin kielitaidoton, niin silti menen mielelläni valmismatkalle ainakin ensimmäisellä kerralla. Matkasta saa enmmän irti ja retkille voi mennä.
        Nyt olenkin varannut matkan Rivaan. Lento lähtee jo 6.25 - tosi rasittavaa.

• Gardalle helmikuussa

Meikäläisen kielitaito on koulusta 60-70 luvuilta, mutta nyt olen rohkaistunut käyttämään nettivarauksia (sanakirjan kanssa) ja hyvin on tähän mennessä onnistunut. Eli rohkeasti vaan.

Olen varannut lentoja Italiaan Ryanairilta ja nyt tällä viikolla Lufthansalta, koska halusin nimenomaan Veronaan mahdollisimman suoraan, Lufthansalla on Munchenissa koneenvaihto. (Ryanair ei vielä lennä helmikuussa Bergamoon Tampereelta).

Veronan lentokentän sivuja selaillessani, huomasin että sieltä voi varata kuljetuksen hotelliinsa yhteen suuntaan tai edestakaisin, vieressä oli laskuri, jolla voi laskea mitä kuljetus suurinpiirtein maksaa. Hotellivarauksia olen tehnyt Italiaan ja myös muihin maihin Booking.comin kautta. Hyvin onnistuu ja tarjouksia tulee s-postiin jatkuvasti jos niin haluaa.

Buon viaggio!

• Basta

Siksi, kun kaikki suomalaiset haluavat kesät talvet vain ja ainoastaan "Thaimaaseen". Paikkaan, jonka nimeä eivät edes osaa sanoa tai kirjoittaa oikein...

• italia fani

Ei kaikki mene taikkulaan, itse en ikinä.

• öjkljk

Matkapojat näyttää myös tekevän kiertomatkoja Gardajärvelle.

• MM

Aurinkomatkat tekee matkoja Malcesineen ja Rivaan, ehkäpä noista löytyisi sopiva.

• Italy

Ei matkatoimistot mutta ehkä matkanjärjestäjät. katso aurinkomatkojen sivuja.Jos se on liian kallis niin ei halpa ole Italiakaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      165
      4347
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2504
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2162
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1173
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1142
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      116
      862
    Aihe