Ka:n katolle pitäisi saada kattotelineet suksien kuljettamista varten. Katolla on kaksi katon pituista mustaa muovi listaa. Auton ohjekirjassakaan ei kuitenkaan ole mitään mainintaa mitä noiden listojen alla on. Muistelen kuitenkin että siellä pitäisi olla jonkinlainen kisko johon teline tulee kiinni. Vai onko siellä jonkinlaiset kiinitys pisteet? Onko kellään kokemusta miten homma tehdään?
Kattotelineet Ford Ka:n
5
276
Vastaukset
- laiskan paska
No ensinnäkin Ka:ta on kahta eri korimallia iän mukaan.
Toiseksi netistä löydät helposti ihan kuvien kanssa miten homma hoituu.
Älä tee sitä itse minkä joku muu voi tehdä puoletasi, fiksua.- kiukkuinenfordisti
No ensinnäkin Ka:ta on kahta eri korimallia iän mukaan.
Toiseksi netistä löydät helposti ihan kuvien kanssa miten homma hoituu."
Ka on 2005 mallia. Olen jo kokelleillut Googleakin mutta en ole löytänyt vastausta. Ymmärrykseni mukaan katossa olevien mustien muovi listojen alla on kattokourut. Niihin sopivaa telinettä ei vain tunnu löytyvän.
- Fordukko
Moi! Itsekin etsin Ka:han kattotelinettä netistä aikani ja lopulta fiksuus voitti ja kysyin Ka liikkeestä asiaa. Sieltä sellaisen saa noin parilla sataa ja asennettuna muutama kymppi lisää joten homma jäi tekemättä. Laiskan paskalle tiedoksi, että korimalleja löytyy useampiakin kuin kaksi mutta helppohan täällä on vit..uilla nimettömänä.
- ford-ka paras
Olen miettinyt että saako laitettua fordin kattokaiteet. ? olisi paremman näkönen ja saisi muiden fordin osia käytettyä.
- uutta katolle
Minkähän mallin kattoraiteet käy Ka;hiin?
Focuksen taitaa olla liian pitkät, mutta käykö conektin raiteet ilman uudelleen muotoilua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820