Varoitus!!!

Vedätetty...

Löysin juuri tämän naisen profiilin, joka huijasi minulta lähes 6000 euroa viime vuonna. Nyt esiintyy nikillä "inheritedlove".

Profiilin teksti on täyttä paskaa! Esiintyy Jenninä, vaikka minulle oli NANCY LIMMA.

Ei ole Suomea nähnytkään...

Nigeriassa alkujaan ja sitä kautta Britanniaan, jossa molemmissa nosti rahat Western Unionin toimipaikassa....

Täydellinen rikollinen...

27

1278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :DDD

• Minä kerran hukkasin matkojen verran hesaan ja takaisin, kun muija teki oharit.

• Me rumat :(
        hahmotelma kirjoitti:

Minä kerran hukkasin matkojen verran hesaan ja takaisin, kun muija teki oharit.

Joo ei ne naiset rumia halua tavata. :(

• Me rumat :( kirjoitti:

Joo ei ne naiset rumia halua tavata. :(

Au ku sattu. auuu...

• 1710

Kova on hinta. Minä sentään olen saamapuolella. Rukkasia hyllykkö
      täynnä ja uusia kai tulloo...hyvässä lykyssä.

• aloittaja......

Laitanpa tämän ja muut kokonaisuudessa...kuten laitoin tuonne yhdelle palstalle...

On huijattu ja pahemman kerran...ja nyt juuri huomasin, että tämä yksi huijari "inheritedlove" esiintyy täällä nimellä Jenni...vaikka minulle oli lähes vuoden NANCY LIMMA. nancy.limma@yahoo.com. Tämä huijas multa lähes 6000 euroa...kaikenlaiseen tarinoihin, joihin ikävä kyllä nyt vasta uskon, että ei pitännyt paikkaansa...kun nyt tuolla uudella nikillä kertoo profiilissa aivan päinvastaisen jutun, kuin mulle. Uuden vuoden toivotukset mulle vielä kirjoitteli...ja pyysi 300 euroa, jotta pääsee suomeen.
      Sinnikkyyttä sillä ainakin oli...ja mulla sinisilmäisyyttä ja liikaa hyvä sydämellisyyttä:).

Ei siinä mitään...mutta tuonkin jälkeen yksi venäläinen...ja juu kauniita ovat ja omalla tavallaan malleja kropaltaan...mutta pirun huonosti palkattuja malleiksi kun ei varaa itsellä liikkua ja, kun pääsi huijamaan juuri viime viikolla multa 400 euroa matkaan.....jota tietty ei toteuttanut, vaan pyysi 1500 euroa lisää...."matkarahaa"...ei kuulemma pääse maasta muuten:)).
      Tässä se sähköpostiosoite, jos ottanee johonkin teistä lukijoista yhteyttä:
      devo4kakoshe4ka@yahoo.com ja nimi on NATALYA MALTCEVA

Eikä tässä vielä kaikki:).

Ennen näitä tapauksia...viime vuoden alussa...eräs Venakko huijas multa 800 euroa....VERA ZIMINA vera.zimina@gmail.com....tai yahoo, loppuinen.

On oppirahat maksettu...

Saa toki nauraa...mut varoittelen vaan nyt tästä vanhasta, joka uudelleen on ilmaantunut...

• :DDD

• hahmotelma kirjoitti:

:DDD

Kuulostaa niin helpolta tililtä, että minä taidan pistää tälle häiskälle viestiä.

• hvvjgdfhg

laitoin ilmoituksen Suomi24 ylläpidolle menemään..

• Epäluuloinen

Kuinka joku edes lähettää jollekin tuntemattomalle satoja euroja. Ei pidä uskoa kaikenlaista. Heti kun joku alkaa kirjoittaa rahasta ja alkaa tulla omituisia selityksiä, hälytyskellojen pitäisi alkaa soida ja kannattaa lopettaa koko touhu siihen. Eikä tarvitse selitellä, ei huijari ansaitse kohteliaisuutta.

• mä olen fiksu mies

Eikö kukaan tiedä et raha ei kannata lähettää kenellekkään jos sitä joku pyytää.
      Viisas pääsee vähemmällä. Pitäis meinaan kellojen soida jos joku alkaa rahaa nysväävään

• no mä nauran sulle

vai saa nauraa.. hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahah

• JjJjJjJjJ

Minä en viitsi nauraa, mutta tästä voi todellakin ottaa opiksi, sillä paljonhan miehet hehkuttaa venäläisten naisten ihanuutta ja kuinka saavat säkkikaupalla
      yhteydenottoja. Niinpästä niin.

Koittakaapas pojat vähän miettiä, että miksi he hakevat näitä suomimiehiä,
      kun venäjällä kyllä riittää kyllä heitä omastakin takaa.

En ole kateellinen, eikä mitään venäläisiä naisia kohtaan, mutta mikä tätä sitten pyörittääkin, niin on huijausta kaikki tyynni.

Menkää paikanpäälle ja tutustukaa siellä, ilman mitään välikäsiä.

• pyhä jyssäys

Ootteko tulleet ajatelleeksi, että kuva on napattu netistä? Ja teille kirjoit3eleva neito ei ole neito laisinkaan vaan karvaperseinen äijä!

• JjJjJjJjJ
        pyhä jyssäys kirjoitti:

Ootteko tulleet ajatelleeksi, että kuva on napattu netistä? Ja teille kirjoit3eleva neito ei ole neito laisinkaan vaan karvaperseinen äijä!

No voi pyhä per*e, tuotahan minä ajoinkin takaa...Mielikuvitus olentoja ilmeisesti.

• NNainen

Eihän toi ap ole totta. Ei voi olla! En usko!

• Miksi teit sen?

Onko joku oikeasti niin umpityhmä, että lähettelee rahaa ihmiselle, jota ei ole edes koskaan tavannut? Vielä useampaan kertaan?

Itseään saa syyttää, jos noin helppoihin huijauksiin menee.

• Mömmömmöö

Ei näkynyt tätä profiilia enää iltapäivällä... Käry kävi ja profiili hävisi, tai sitten tyyppi vaihtoi nimimerkkiä.

• voi voi sua

Luulit saavasi pimppiä niin lähetit into piukeena rahaa. Olisit kuule mennyt paikalliseen ilotaloon niin olisit säästänyt rahaa.

• aloittajajatkaa...

Voi voi...en nyt pimpin takia:)...vaan ihan oikeesti rakkauden....ja täs tapauksessa rakkaus "sokeutti" täysin...

Meitä kun on muutama täällä suomi24:llä joka oikeesti etsii rakkautta...ja kun Suomalaiset naiset ei vastaile, tai ei suomalainen raitis ja savuton...komeakin vielä, kelpaa;)...niin sitten rajoja rikkomaan....vaikka sitten huonolla menestyksellä:).

Rahat ne menee Suomalaiseen naisenkin.taskuun helposti...kokemusta on ja heh heh, jäi tuosta mainitsematta, että juu...yksi Suomalainen nainen vei 2500 euroa...ja muutama teki inventaarion...omaksi hyväkseen...tietty:)).

Kerkesin muuten ottaa yhteyttä tuohon Nancy Limmaan...nykyään Jenniin...ja päätin tehdä...FAKE profiilin ja kas kas tarttuihan se syöttiin:) Täytyy sanoa, että onpahan tytöllä melkoiset jutut taas....ja niin, niin Helsinkiläistä...manneheimintiellä asustaa ja liikettä pitää:). Kuvat vaan on, mitä lähetti...niin Amerikkalaisia ja luxuri kuvia ja loistoa:).

Tarviskohan se rahaa???..:)) Rahaahan se vaan on:))

• 23rfgv4

olisit nekin rahas sijoitanut omaan koulutukseesi ja imagon kohotukseen, niin suominaisillekkin kelpaisit. Mut kun ei suomimies ymmärä, niin ei!

• Onkohan tämä huijari????!!!

Onko mitään... siis yhtä ainoaakaan keinoo tietää !?!?

"Hello rakas,
      Hello rakas,
      Nimeni on Miss Sandra, törmäsin yhteystietosi niin hain hyvä ystävä, kaveri, joka todella ymmärtää hänen ystävänsä ja jakamaan tunteitaan yhdessä. Pyydämme ystävällisesti hyväksy pyyntöä, uskon, että matka ei voi koskaan olla este vaan anna? rakastaa yhdistää meitä, koska rakkaus on silta, joka liittyy pitkälle etäisyys beclose toisiinsa. Minä lähetän kuvia sinulle välittömästi saan vastauksenne. (Sandratamba55@yahoo.com)
      sinun rakkaudessa,
      Miss.sandra

Hello My Dearest,
      My name is Miss sandra, I came across your contact as i was searching for good friend, A friend who truly understand his or her friend and share their feelings together. please kindly accept my request, I believe that distance can never be a barrier but let?love connect us because love is a bridge that connected far distance to beclose to each other. I will send my pictures to you immediately i receive your reply.(sandratamba55@yahoo.com)
      yours In Love,
      Miss.sandra"

No lähetän sille varmuuden vuoksi pari sataa euroa.

• Virpivarpunen

Lähetä minulle kanssa. Palkkapäivään on vielä monta viikkoa....

• omg..
        Virpivarpunen kirjoitti:

Lähetä minulle kanssa. Palkkapäivään on vielä monta viikkoa....

Mulle voi myös jos on ylimääräistä rahaa =)

• omg.. kirjoitti:

Mulle voi myös jos on ylimääräistä rahaa =)

Kyllä löytyy myös miehissä jotka etsivät ns. elättää ja suojaa pään päälle varsinkin nämä ns.keikkatyöntekijät ja ulkolaiset erityisesti ....heti ollaan yhteystietoja vailla ja puh.nroa...

Maailma on muuttunut petollisesksi ihmisten suhteen....

Mutta elämähän on juuri oppimista varten!

• Kiilai

kyllä on melkosia tapauksia.itselläni ei ole tuon tyyppistä hommaa. eräät vaanhaluu sexiä koko ajan.

• miehet huijaa

ole nainen ja mua on moni mies yrittänyt huijata. Sen tietää kun on tumma komistus kuvassa että ei ole aito. Huijari selvää tällä tavalla. pyydä jonkun ajan kuluttua häntä lähettämään sinulle muutama muu kuva itsestään, älä tyydy yhteen kuvaan, ja katsoppa mitä hän vastaa!! jos vastaus on: ei mulla ole hyviä kuvia itsestäni, tai: en osaa lähettää, tai jotain, niin se on huijjari, koska se eka kuva on otettu netistä jostain mallikansiosta, facebookista tms, mutta toista ja kolmatta kuvaa esim. kotioloista ei löydy (yksityisiä kuvia)! Nyt on taas 2 huijaria Kotisatama-treffeiltä jäämässä kiinni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4113
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2403
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2131
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      830
    Aihe