Wella shampoo..

Wellankakkashampoo

Aivan kauheaa... Mulla meni pikku tippa sitä silmään ja voin sanoa ettei tuskalla ollut rajaa! Sama asia kuin olisi veitsellä hitaasti kaavittu silmät ulos ja vähät kustu päälle.
Ite oon just tällänen et jos pelkkää vettäki menee silmää nii alkaa jostain kumman syystä "sattumaan", tai tuntuu ilkeältä ennenkuon pyyhkii pois.
Aluksi melkein huusin täyttä kurkkua ja meinasin itkeä, mutta kun tajusin että itkeminen saisi ne töhnät pois niin johan tyssäsi.
En siis voinut edes huuhdella pois kun pelkkä silmän hipaiseminen (silmä oli kiinni) sattui ihan jumalattomasti.
En edes kuvitellut avaavani,huuhtelevani jne lainkaan. Ja yleensä mun käyttämät shampoot ei oo tollasta tuskaa. Pyyhkäsee vähän ja pian ei tunnu mitään. Mut toi wellan pska sai mun silmän punaseks, araks, kuin silvotun jäljiltä tuntuseks ja oli kivaa! Siinä sitte pidin silmää kiinni kaks tuntii ja jos silmä vähänkin liikku tai mitää nii se oli maailman tuskasin tunne. Ja saatto olla kauemminki punane mut kävin nukkumaan..

En suosittele kenellekkään. Oon kuullu paljo et sattuu kauheesti vaik huuhteliskin..

4

2743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sävytetyt hiukset

Allekirjoitan.

• June23

Höpönlöpö. Wellan shampoo värjätyille hiuksille on ihmeen hyvä hintaansa nähden. Pesee puhtaaksi ja huuhtoutuu helposti pois. Hoitoainettakaan ei välttämättä tarvitse joka kerta.

Eikös tuo varoitus aineen joutumisesta silmiin lue joka shampoopullossa...Suosittelen pitämään silmät kiinni hiuksia pestessä.

• on hyvää

Todella hyvää on Wellan normaaleille hiuksille tarkoitettu shampoo! Ja pakkoko sitä on sinne silmiin tunkea? hiukset sillä kuuluu pestä eikä silmiä..

• Anonyymi

Joskus käy vahinko. Niin kuin minulle, joskaan ei Wellan, vaan Linna-shampoon, ja nimenomaan sarjan Koivu-shampoon kanssa: Yritin - silmillä! - katsoa, mistä korkki avataan ja kun se siinä heti napsahtikin auki, sain pienen roiskeen toiseen silmääni.
        Kipu oli ihan tajuton, ei sellainen normaali max. parin minuutin kirvely, jonka varmaan vähän joka pesuaine aiheuttaa. Huuhtelin ja huuhtelin silmää, mutta kipu vain yltyi ja yltyi, kunnes lakkasi tai ainakin väheni täysin siedettäväksi.
        Seurasi roskan tunne ja seuraavana yönä silmän vuotaminen läpi koko yön. Aamulla silmä punainen ja melkein kiinni muurautunut. Muutaman päivän silmä oli pienempi kuin toinen. Päivä päivältä alkoi näyttää paremmalta ja myös epämiellyttävät tuntemukset vähetä. Mutta kammo ko. tuotetta kohtaan jäi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe