Onko kukaan tilannut???
PARFYYMI.FI
3
810
Vastaukset
- yyterewewewr
Tänään tilasin, saa nähä millon tulee
- hajustiina
olen tilannut monet kerrat! Hyvä, luotettava ja niin halpa. Hieman olen nyt vieraisiin eksynyt ja tilannut glossme.fi:ltä niitä mitkä siellä halvempia, koska glossme.fi on ihan käsittämättömän nopea toimituksissa.
Katselin tuossa juuri sokoksen verkkokaupan hintoja, ja täytyy ihmetellä, jos heillä asiakkaita... Minen ainakaan glossme.fi:n (halpa, nopea, maksu laskulla) ja parfyymi.fin (halpa, maksu esim klarnantlillä) valitsis Sokoksen verkkokauppaa, jolla ei ole korkeille hinnoille mitään lisäetua (esim hyviä maksuvaihtoehtoja). - 20
Olen tilannut kahdesti. Nopea toimitus, kohtuu hinnat ja hyvä valikoima.
Itse aion ostaa seuraavan tuoksuni ihan sokos/stockmannilta, sillä kyseinen tuoksu ei tule kuitenkaan yhtään halvemmaksi ja saan sen sitten samantien mukaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820