Lähti tuossa syksyllä neljäs vuosikymmen tämän sankarin elämästä käyntiin.
Ongelmahan on tämä; minulla ei ole ollut ja näinköhän koskaan tulee olemaan naista.
En ole koskaan seurustellut, enkä edes suudellut naista. Polte toki olisi kova, mutta kun ei ole tullut tilaisuutta, niin minkäs teet.
Tässä hieman taustoja itsestäni:
- maaginen kolmenkympin rajapyykki siis ohitettu
- en käytä alkoholia, en tupakoi, enkä ole uskovainen, jos sitä epäilette
- koulutusta vastaava vakituinen työ, vuosihanke reilu 50k€.
- omakotitalo
- yleisesti ottaen minua pidetään ns. hyvänä tyyppinä. Lisäksi olen myös huumorintajuinen ja kestän jopa itseenikin kohdistuvaa leikinlaskua
- en ole väkivaltainen
- minulle saa puhua myös urheiluruudun aikana, tosin yleensä en edes kyllä katso ko. ohjelmaa
- painoa 180 cm pitkälle vielä turhan paljon, noin 110 kg, mutta vuoden takaisesta tultu alas yli 20 kg, eli sekin on ns. järjestelykysymys
- peseydyn päivittäin, en ole tatuoitu, lävistetty enkä edes pitkätukka
- ulkonäköä noin yleisesti en pysty arvostelemaan, mutta ainakaan pikkulapset eivät rupea itkemään minut nähdessään. Eli ilmeisesti kuitenkin ns. perusmehtäläinen
Onkohan tosiaan niin, että tälläiselle miehelle ei ole mitään käyttöä naismarkkinoilla? Kuitenkin kun katsoo millaisia miehiä naiset ovat valmiita kestämään, tuntuu vähintäänkin epäoikeudenmukaiselta tämä minun kohtalo.
Jotenkin vain alkaa pikkuhiljaa usko loppua sen oikean löytämiseen, löytyisi edes joksikin aikaa vaikka vain se soikea...
Jospa vika on sittenkin minussa?
6
251
Vastaukset
Tuli mieleen että asetatko itse paljon vaatimuksia naisille? Millainen hänen tulee olla? Mutta kevät on lemmen aikaa....
- Vanhapoika
Sehän tässä on surullisinta, että mielestäni vaatimukset eivät edes ole kohtuuttomia.
Aloitetaan vaikka ulkonäöstä, eli ollaan pinnallisia.
Minun silmään valtaosa suunnilleen potentiaalisesta ikäryhmästä, eli jonkin verran kolmenkympin molemmin puolin olevista naisista täyttää ulkonäölliset kriteerit. Ainoastaan huomattavan lävistetyt, tatuoidut, kaljut ja suunnattomat sotanorsut karsiutuvat tässä vaiheessa pois, eli normaali riittää. Myöskin henkisesti epävakaat (näkyy useimmiten päällepäin, varsinkin jos tietää), eivät nappaa. Ei siis todellakaan tarvitse olla ns. missityyppi. Muutenkin olen siinä uskossa, että toimiva parisuhde ei voi kaatua pieniin rintoihin, muutamaan ylimääräiseen kiloon, saatikka naururyppyihin. Ja jos kaatuu, on siinä varmasti muutakin vikaa.
Yhteiskunnallinen asema; kunhan edes yrittää elättää päänsä, on jo voiton puolella. Aivan sama siivoaako koulua, vai onko pankinjohtaja, mitä väliä?
Luonne. Uskompa vakaasti, että likipitäen normaaliluonteinen pärjää kanssani. Niin siviilissä, kuin työn kautta minut tuntevat ovat taatusti sitä mieltä, että jos minun kanssa ei pärjää, on syytä katsoa peiliin.
Menneisyys. Ei kai tässä vaiheessa edes kannata vaatia ehtaa, mutta kunhan ei ole kiertopalkinto, jälleen ok.
Asenteet ja arvot. En ole itse minkään aatteen fanaattinen kannattaja, joten tässä voisi kuvitella konfliktin poikasen esim. uskovaisen, viherpiiperoisen, luomuilijan, feministin, ääriliberaalin, tms. naisen kanssa. Itse olen monesti huomannut katsovani asioita useammalta kantilta, joten sokea, yhden aatteen ihannointi luultavasti aiheuttaisi ongelmia.
Älykkyys. Sitä pitää olla, Mitä se sitten on? Kaitpa se kuuluu ihmisluonteeseen, että miellämme itsemme kanssa samanhenkiset oppositiota älykkäämmiksi.
Lyhyesti ja ytimekkäästi, juttujen on käytävä yksiin. Onko tämä sitä kuulua henkilökemiaa?
- älykästä etsitään
Eiköhän sinut joku usealapsinen yh kohta vamppaa. Näin se vain menee.
Naiset nuorena torjuu hiljaisia mielestään "tylsiä" miehiä. Asenne on niin häiriintyneen narsistinen. "Viihdytä minua" on se mitä halutaan eli äänekkäät playerit ja muut jännät värit kiinnostaa.
Sitten sitä herätään kun se oikea paska mies pettää tuhannennen kerran ja/tai rahat on loppu. Siinä vaiheessa on sitten kieroon kasvatetut kakarat/äpärät helmoissa alkanut kunnon miehet kiinnostamaan elättäjinä.- epänarsisti
"Asenne on niin häiriintyneen narsistinen. "Viihdytä minua" on se mitä halutaan eli äänekkäät playerit ja muut jännät värit kiinnostaa."
Nimenomaan näin.
Ja pahinta tässä on että jos mies ei oliskaan erityisen tylsä niin sen nainen on itse vitun tylsä.
Miehenä joka ei siis ole tylsä ja joka jollakin tavalla osaa viihdyttää alkaa häiritä tuo naisten vammainen narsistinen mämämämämämäää asenne niin paljon varsinkin kun heillä itsellään ei ole kovin paljoa tarjota (no persettä saa, siinäpä se).
Sitten nämä samat kimulit ihmettelee kohta kun kukaan heistä ei oikeasti välitä.
Toki on muunlaisiakin naisia kuin kuvailtuja, mutta he ovat harvassa ja monen naisen pilaa tämä nykyaikainen naiskulttuurin hapatus mitä heidän sekä heidän miehensä tulisi olla.
Koska nämä naiset määrittävät mitä sinkkumarkkinoilla tapahtuu niin syy on tietysti aina miehissä joten joillakin miehillä tulee sairaalloisia itsesyytöksiä joka huonontaa vain heidän mahdollisuuksiaan koska naiset eivät armoa tai sääliä tunne paitsi siinä vaiheessa kun itse ovat läskistyneet, laiskistuneet, rusinoituneet tai mammautuneet.
- Totta joka sana
Pistäydy latviassa/puolassa/ukrainassa tms.
Suomalaiset naiset ei oikein arvosta luettelemiasi ominaisuuksia. Ne haluavat niiden lisäksi urheilullisen kropan, laajan ystäväpiirin (vähintään yksi julkkisfrendi), ja olisi hyvä myös jos tiedät elämän tarkoituksen ja ikuisen nuoruuden salaisuudet.
Oikeesti on sulla suuri vaara törmätä kolmekymppiseen yh-äitiin joka tekee susta isän ja jättää sut nelikymppisenä. Sen jälkeen riitelet omaisuudesta ja huoltajuudesta josta selviät hiukan ennen kuin täytät 50 ja huomaat tuhlanneesi elämäsi parhaat vuodet.
Kun haet jostain epätasa-arvoisemmasta maasta 23-25-vuotiaan kaunottaren, sulla on suurinpiietein sama onnistumisen mahdollisuus mutta huomattavasti kauniimman ja seksikkäämmän naisen kans. Lisäksi ulkomaisen naisen jäkätys ei kuulosta yhtä pahalta kuin suomalaisen (siis kun ei ymmärrä sanoja).
Tietysti suomalaisissa naisissakin on helmiä mutta kyllä ne on kolmekymppisenä jo enimmäkseen varatuita. Että jos suomalaista kattelet niin 25v olis maksimi-ikä mutta niilläkin on nykyään niin pitkä historia irtosuhteita takana että eihän sellasten kans pysyvää suhdetta kannata ajatella. Suomalaisnaisten kans ei kannata muuta kuin leikkiä kun ne on kasvatettu tunteettomiks jakorasioiks. - Sinkkumies 30 v
"Kuitenkin kun katsoo millaisia miehiä naiset ovat valmiita kestämään, tuntuu vähintäänkin epäoikeudenmukaiselta tämä minun kohtalo."
Fakta on tämä: Miehillä ei ole naisia kohtaan juuri mitään kriteerejä, kun taas naiset vaativat itselleen tasoaan parempaa miestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356644Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653830Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1263116- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291431Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051