ei siis vaimonhakumatkalle! Kertokaapa miten sinkku voi rentoutua Baarit/discot ja yöelämä muutenkin ja miten tyttöjen laita,eli mistä löytyy ja tuleeko kalliiksi?
jos lähtis vain viihdelomalle
7
303
Vastaukset
- Kokemusta on
Ei tule kalliiksi jos otat minut oppaaksi ! On viidentoista vuoden kokemus Filippiineiltä !
- kokemusta on
Se riippuu siitä että paljonko olet valmis siottamaan ! Ilmoitat summan niin sanon minkälaista seuraa saat ! Riippuu myös siitä kauanko haluat olla perillä ? Minä en ole koskaan ostanut tyttöja niitä saa myös ilman ostamista ! Mutta se vaatii aika hyvän keskittymisen ja paljon aikaa, itse olen siellä yleensä 2- 6 kuukautta kerrallaan !
- jesus of suburbia
okei, jos lähtökohtana on biletys ja tytöt, niin angeles city, balibago ja fields avenuen kulmat on on sun taivas :) mä en oo myöskään ikinä maksanu tuosta lystistä, mut sen verran tiedän et 1000-1500 pesolla saat sen tytön ulos sieltä baarista, ja tiedän myös sen et niistä voit saada kaverin sun loppuloman ajaksi, kun majotat ja ruokit sen.Täältä Angeles Cityssä asuvaa löytyy ainaki 2 suomalaista äijää jotka voi lähtee näyttää paikkoja, molemmat ollaan toki ukkomiehiä, mut kyllä me voidaan oppaaksi lähtee, eikä se mitään maksa :) tuosta voit kattoo mistä on kyse: http://fieldsavenue.info
- jesus of suburbia
sori, tuli kahteen kertaan, ku on paska yhteys :)
- kokemusta on
Jos haluaa ainoastaan baarista ostaa niin on myös Subikissa ja Baretossa muutama yuhat tyttöä joista voi valita ! Ja Olongapoosta saa myös kadulta aika sopivasti alkaen 200 pesoo yö tulee vaan vähän neuvotella !
- jesus of suburbia
oke, koitan täs laittaa vähä pikainfoo: 1€ = 56pesoo tämän päivän kurssilla, kohtuu hotellin saa 18€ / yö, kämpän saa vuokrattua noin 10kilsan päästä noin 100-150kk , olut maksaa baarissa noin 70c-1€ pullo, marlboro aski noin 60cent, sikakännissä lähtee rahat, pahimmassa tapauksessa henki,sen mujan saa koko yöksi, bussit halpoja, jeepney kyyti alkaen 20cent, tricykle mopokyyti angelesissa alkaen 1€, jos ottaa hotellin balibagosta, kaikki on kävelymatkan päässä, 5€:lla syö ihan hyvin,lennot esim helsinki-hong kong maaliskuu 12 ja paluu huhtikuu 3 finnair suora lento 606€ (cathay pacific milanon kautta 574€) ja siitä hong kong-clark cebu pacific airlines 40€, ja olongaposta kaudulta tuolla 200pesolla saattaa saada myös taudin. Jos kuulostaa vaikeelta, nii ei kannata tulla :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820