Mistä sen löytää?
Olen kadottanut itseluottamukseni lähestulkoon täysin. Luovutan heti vaikeiden ja vähemmän vaikeiden asioiden edessä, en usko itseeni, olen negatiivinen ja löydän joka asiasta jotain negatiivista.
Tämä ongelma vie minulta rakkaimpani, sillä en usko muuttavani enkä tunnu oppivani virheistäni vaan teen kaiken aina uudelleen ja menetän uskon itseeni.
Rakennan suojamuuria, en suostu aina myöntämään asioita itselleni vaikka tietäisin niiden olevan totta tai valetta. En todellakaan tiedä enää mitä tekisin.
Minulla on aina ollut huono itseluottamus ja ensimmäinen poikaystävä musersi kokonaan pois. En ollut hyvä missään, en ollut kaunis eikä kukaa pidä minusta ellei hyödy minusta jotenkin.
Olen todella herkkä ja liian tunteikas ja otan itseeni helposti. Joten tässä tilanteessa ollaan, hukassa..
Kadonnut itseluottamus
HuonoKaikessa..
1
486
Vastaukset
- 1+1
Leuka pystyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980