Olisiko kellään kokemuksia kollageenilisistä - hyviä tai huonoja? Siis semmoisista kapseleista, joita otetaan päivittäin. Niiden luvataan vaikuttavan niveliin, hiuksiin ja ihoon positiivisesti. Tekisi mieli kokeilla, mutta teho, hinta ja turvallisuus mietityttää.
Kollageenilisä
6
850
Vastaukset
- Xilla
olen syönyt Purelogicol-kapseleita lähes vuoden, mutta täytyy sanoa, että tuloksia en havainnut ihossa tai hiuksissa, Ostin netin kautta Briteistä, huomattavasti halvempia kuin Suomessa. Kosmetologi suositteli myöhemmin kokeilemaan hainrustoeväkapseleita, toimivat kuulemma samalla tavalla ja ovat huomattavasti halvempia. Jäi kokeilematta. Kun vanhenee niin vanhehee.
- vakuuttunut
Itse olen käyttänyt PureLogicol -kollageenikapseleita pian pari vuotta jättäen ne aina välillä pois. Kynteni ja hiukseni kasvavat selvästi nopeammin ja vahvistuvat kollageenikapseleilla. Nyt käytän niitä säännöllisesti. Iho minulla on aika hyvässä kunnossa muutenkin, joten siinä vaikutuksia vaikeampi huomata. Hintaahan noilla hivenen on, mutta kun en tupakoi, enkä käytä alkoholia, niin niihin verrattuna päivähinta on kahvikupillisen hinta.
- Nainen 48
Olen käyttänyt PureLogicol- kapseleita ainakin 5-6 vuotta ja olen sitä mieltä että tämä tuoten todella toimii. Ihoni on kimmoisa ja hyvänvärinen. Kun aloin syömäänkapseleita niin huomasin hyvän vaikutuksen myös hiuksissa ja kynsissä. Välillä käytin jotain muuta kollageenikapselia, mutta en ollut niihin niin tyytyväinen. Onneksi löysin nämä kapselit ajoissa sillä kollageenin tuotanto vähene neljänkympin tietämissä.
- okodsdksads
ilmeisesti markkinoiden vahvin kollageenikapseli on tuo ultracoll. tosin varmaan tuloksia voi saada pienemmilläkin määrillä kollageenia.
- nainen53_
Entä gelatiinijauhe, eikö vaikuta niveliin , hiuksiin ja ihon kimmoisuuteen. Kattelen tuolta iherbistä.
- hyväihonen
Gelatiinia nivelille:
http://karrikoivula.fi/gelatiini
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860