saako Suomesta ostettua Turkissa suosittua maustetupakkaa (= sheesa/shisha) vesipiippuun poltettavaksi? mistä?
maustetupakkaa vesipiippuun?
4
1164
Vastaukset
- ``````
kannattaa käydä katteleen itämaisista ruokakaupoista...
ainakin treella niissä on myyty!hiilistä en tiedä mistä niitä sais mut tupakkaa kylläkin- Katja
Itsekin olen samaa miettinyt, on menthol- ja mansikkatupakkaa riittämiin, vaan hiiliä ei kauheesti. Olen kyllä ajatellut, että Treelta tai Hesasta varmaankin saa. Mutta, parin viikon kuluttua Marmarikseen, joten eiköhän tuo hiiliasia siellä järjesty, joten, piiputtelut "turvattu" taas pitkäksi aikaa ;-))
- tumpelo
Katja kirjoitti:
Itsekin olen samaa miettinyt, on menthol- ja mansikkatupakkaa riittämiin, vaan hiiliä ei kauheesti. Olen kyllä ajatellut, että Treelta tai Hesasta varmaankin saa. Mutta, parin viikon kuluttua Marmarikseen, joten eiköhän tuo hiiliasia siellä järjesty, joten, piiputtelut "turvattu" taas pitkäksi aikaa ;-))
Ihan mielenkiinnosta, ostin shishan Egyptistä ja kotona yritin kokeilla, mutta en tiennyt paljon laittaa hedelmämössöä sinne....
Jos joku tietää, niin voisiko ystävällisesti kirjoittaa...
Niin shishasta, ostin pienen n 50 cm. putken.
Kiitoksia - jaska
hiiliä saa ainakin helsingistä Havanna-aitta nimisestä putiikista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737