Takakajareiden piuhat?

Ethän kompastu?

Isossa kämpässä surround-takakaiuttimet tulisivat keskelle huonetta, jolloin niiden kaapelointi joka tapauksessa täytyy vetää parkettilattiaa pitkin (katon kautta nyt ei kannata ajatella). Miten olette ratkaissut piuhanvedon, roudarinteipillä vaan kiinni lattiaan vai mikä pieni johtokouru tai lista voisi tulla kysymykseen?

6

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • av-vitsaus (org)

Vuokrakämppiin ei mitään johtokourulistoja vaihdeta ilman lupaa, eikä seiniin muutenkaan kiinnitellä mitään johtokouruja. Jos kämppä on oma, niin rautakaupasta löytyy tarvikkeet.

Johtokourulistoja on olemassa joka lähtöön, ja lisäksi on muovisia johtokouruja, joiden pohja kiinnitetään mukana tulevalla tarralla ja itse suojus napsautetaan sen jälkeen päälle jahka johdot on siellä sisällä. Ohuet johdot voi hyvällä tuurilla mahtua sen vanhankin listan alle, eli siis parkettilattian ja seinän väliseen "elämisrakoon".

• Kompastuitko?

Kiitos olemattomasta vastauksesta. Omassa kämpässä keskellä lattiaa ei ole "elämisrakoja".

• av-vitsaus (org)

Ilmeisesti aiot siis sijoittaa ne kaiuttimetkin keskelle lattiaa, etkä suinkaan seinän lähellekään! Jos on lusikalla joskus annettu, niin enhän voi toki kauhalla vaatiakaan. Pahoitteluni tästä.

• kompurointia

^ Niinhän minä aloitusviestissäni kerroin. Luetun ymmärtäminen olisi hyvä asia.

Lähinnä olisin halunnut kuulla, onko joku liimannut kouruja lattiaan ja miten niiden kanssa on pärjännyt?

• arvelija.
        kompurointia kirjoitti:

^ Niinhän minä aloitusviestissäni kerroin. Luetun ymmärtäminen olisi hyvä asia.

Lähinnä olisin halunnut kuulla, onko joku liimannut kouruja lattiaan ja miten niiden kanssa on pärjännyt?

kompuroinniksi menee jos laittaa kouruja kulkuväylälle........... litteet kaapelit ja matto päälle........se on siinä. Ei tää voi olla vaikeeta.

• Virittelijä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7174
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6685
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3644
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3150
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2794
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2592
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2126
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1997
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1910
    Aihe