Kives säteilee pientä kipua ja mielestäni se on hieman turvonnut. Aikaisemmin minulla on ollut oikeassa kiveksessä joku kiertymä ja se leikattiin. Nyt pelkään, että sama on tässä vasemmassa kiveksessäni. Osaako joku sanoa, onko normaalia - olen 15-vuotias. Kannattaako mennä lääkäriin? Kellään samaa ongelmaa?
Vasen kives kipeä
4
216
Vastaukset
- kiertymän kokenut
Yleensä, kun kiveskiertymä leikataan, niin molemmat kivekset kiinnitetään sillä tavalla, ettei vaiva pysty uusiutumaan enää koskaan. En siis usko, että kyseessä on kiveskiertymä, mutta kannattaa varmistaa sairaskertomuksesta, mitä leikkauksessa on tehty.
- housutpoisjahoitoon
Käy näyttämässä. Ei kannata jännittää yksin ja epätietoisena. Tiedät jo, että asian saa parhaiten selville kun antaa asiantuntijan vilkaista. Onhan sulla on jo aiemmin operoitu niin samoilla lämpösillä kassit esiin vaan.
- tohtoripolonen
voi johtua, myös nivus kivuista. Jos olet reväyttänyt jalkasi.
minulla menee joskus salilla jalka treeneissä nivukset kipeäksi.
se säteilee kiveksiin aika ikävästi - Anonyymi
Palleihin sattuu en tiedä mitä tehdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840