Myydään todella laadukkaat kaiuttimet uusien alta pois. Kaiuttimet voittaneet monia palkintoja maailmalla. Paketti sisältää kaiken mitä alkuperäisenäkin ja halvalla lähtee! Kaiuttimet Vahvistin maksanut uutena 798€!! Kaikki ovat uudenveroisessa kunnossa, eikä luukutettu ollenkaan. Lisätietoja saa kysymällä ja netistä löytyy paljon tietoa kyseisistä tavaroista. Vahvistin on 6.1 av-vahvari. Tehot 7x75W @ 8 ohm. Kaiuttimien Rms 20-150W ja 6 ohm:t kaiuttimet.
Lisää tietoa/kuvia saa s-postilla
Hinta: 350
Yhteystiedot: S-posti: sami.marttila90@suomi24.fi
Puh: 0405653381
O: Wharfedale Diamond 8.4 Kaiuttimet + Denon AVR-1706 Vahvistin
3
608
Vastaukset
Tämän viikon ajan saa tulla noutamaan hintaan 300€!! Ensiviikosta lähtien hinta onkin sitten toi 350€!
Ja sijainti unohtu, eli löytyy Järvenpäästä!
- artinna37
Joko sun kajarit on menneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682411En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009