Muutama viikko sitten oli keskustelua Suomen kartan imuroimisesta netistä. Emule ohjelmalla piti imuttaa no.35 98- malliseen ,mutta ei löydy kuin no.36 ,joka ilmeisesti on 99-mallista eteenpäin. hakusanana on käytetty volvo rti fin.
Mistä löydän version 35?
Navi
12
15792
Vastaukset
- teetee
google hakusana volvo rtifin 35
- pantse v70
en muistanut silloin ilmoittaa , että 35:na ei suomea löydy, itsellänikin on tällähetkellä italia/monaco jolla pystyin toteamaan , että navi toimii oikein.vaikkakin levyn karttaosio on italian , niin silti paikannus toimii , eli näet kokoajan gps-infon kautta sijaintis.olispa joku "guru" purkamaan ko. ohjelman , niin eiköhän jotenkin saisi sen suomenkin kartan näkymään??
- verot
pantse v70 kirjoitti:
en muistanut silloin ilmoittaa , että 35:na ei suomea löydy, itsellänikin on tällähetkellä italia/monaco jolla pystyin toteamaan , että navi toimii oikein.vaikkakin levyn karttaosio on italian , niin silti paikannus toimii , eli näet kokoajan gps-infon kautta sijaintis.olispa joku "guru" purkamaan ko. ohjelman , niin eiköhän jotenkin saisi sen suomenkin kartan näkymään??
kun sulla on tuo monacon levy, eihän se olisi hullumpi paikka asustella.
- Vekke66
verot kirjoitti:
kun sulla on tuo monacon levy, eihän se olisi hullumpi paikka asustella.
Juuri ostin sakemanneilta volvon, jossa on navi, muttei cd:tä. Ymmärsin sen verran että cd:n tiedot on jossakin netissä, ettei muuta kuin osaisi oikean tiedoston imuroida, oikealla ohjelmalla.... Miten tuo käy tällaiselta konepuolen mieheltä ?
- medallion
Vekke66 kirjoitti:
Juuri ostin sakemanneilta volvon, jossa on navi, muttei cd:tä. Ymmärsin sen verran että cd:n tiedot on jossakin netissä, ettei muuta kuin osaisi oikean tiedoston imuroida, oikealla ohjelmalla.... Miten tuo käy tällaiselta konepuolen mieheltä ?
Mulla olis cd:llä sekä V70 että S60 volvon navi-laitteeseen suomen kartta cd. Laittakaa viestiä jos tarviitte. Ja siis nimenomaan cd-versio, ei dvd. Löytyy myös kaikki muut euroopan maat jos on tarvis.
marko.lindroos@pp4.inet.fi - JTP
medallion kirjoitti:
Mulla olis cd:llä sekä V70 että S60 volvon navi-laitteeseen suomen kartta cd. Laittakaa viestiä jos tarviitte. Ja siis nimenomaan cd-versio, ei dvd. Löytyy myös kaikki muut euroopan maat jos on tarvis.
marko.lindroos@pp4.inet.fiMoi,
Jos löytyy otsikossa mainittuun cd, niin laita postia. - patt
medallion kirjoitti:
marko.lindroos@pp4.inet.fiJos löytyy vielä´, laitatko sähköpostia
- akljga
patt kirjoitti:
Jos löytyy vielä´, laitatko sähköpostia
Oon kyllä saanu ladattua suomen kartan koneelle, mutta ei mitää havainto mihin cd/dvd:lle sen voisi polttaa.. tähän tarvitsisin apua.!
- akljga
akljga kirjoitti:
Oon kyllä saanu ladattua suomen kartan koneelle, mutta ei mitää havainto mihin cd/dvd:lle sen voisi polttaa.. tähän tarvitsisin apua.!
Että käykö Esim. dvd rw. 120 min video re-recordable. 4.7 gb data ?? tohon koitin mutta sanoi että ei ole semmonen navigointi cd..
- perille
medallion kirjoitti:
marko.lindroos@pp4.inet.fiMarko, minkä hintainen olisi cd Volvo V70:een ?
hullumukset@gmail.com
- my15orh
Voisitko kopioda minulle sen 36-version,okehu@we.de
- Tölö
Onko tosi ettei tuommoseen volvon cd-naviin saa koko suomen kattavia karttoja. Päättyy vissiin johki Tampereelle. On kyllä suolesta koko systeemi jos pitää ostaa vielä erillinen navi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840