olen nähnyt muutamissa autoissa ohjauksen olevan oikealla ainakin nissan skylinessä.
en pysty sulattamaan että pitäis ajaa oikealla ohjauksella. miten olette siihen tottunut, eikö sillä ole aika vaarallista ajaa, jos esim lähdet ohittamaan kun en näe tarpeeksi tuleeko autoja vastaan vai ei??
ja muutenkin. kun meillä on vasemmalla liikenne.
Paljon sellaseen skylineen maksaisi jos vaihtaa ohjauksen vasemmalle puolelle??? onko mahdoton tehtävä?
Ohjaus oikealla! Skyline
8
645
Vastaukset
- postiauto
Joo kyllä toi ohjaus oikealla hiukan häiritsee ohittaessa. Mutta muuten siitä ei oikeastaan ole haittaa.
- adfhfdshhh
Ite en oo ajanu oikeen puoleisella ohjauksella. Mutta oon ajanu ratti vasemmalla englannissa.
Kyllä siihen tottuu nopeesti. Ohituksissa vähän häiritsee, mutta se korvataan yleensä noissa autoissa teholla.
Kyllä sen pystyy vaihtaan mutta tulee niin kalliiks ettei oo mitään järkee - Tsahaha
Jos postin kesäneiti ajaa oikealta, niin voiko se olla vaikeata?
- SkylleKuski
omistan r32:sen ja voin sanoo että ei oo ikinä ollu ongelmia ohituksissa :)
- kulkija6
"Toispuoleisuuteen" totuin ainakin itse ilman mitään ihmetyksiä. Ohittaminen ei ole ongelma vaan se ohituspaikan kurkkiminen! Sitten taas kun ajaa vasemmanpuolen ohjauksella, niin on mennyt vilkku-/pyyhkijäviiksi sekaisin, mutta muuten ihan samanlaista ajaa mielestäni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316079- 345553
- 293134
- 342504
- 442397
- 152138
- 372128
- 121721
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391706En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697