Pahinta, miten mies on sinua nöyryyttänyt?

toolong

Otsikko sen jo kysyykin, mutta toivon kommentteja sekä vaimoilta että kakkosilta. Eli minkä koet olleen pahinta, miten mies on sinua uskottomuudellaan nöyryyttänyt?

Tuli vaan mieleeni kysyä moista, kun itse heräsin siihen, miten typerä olen! Ei riittänyt se, että vuoden rinnakkaissuhteemme jälkeen mies veti ihan yllättäen maton jalkojeni alta ja lopetti suhteemme puhelimessa, vaimo vierellään tietenkin. Mutta sitten hän halusi aloittaa uudestaan, ja olin edelleen niin rakastunut häneen, että suostuin, kun en ollut vielä päässyt irti tuon parin kuukauden tauon aikana. No, mitä tekee mies?? Ei tietenkään mitään, paitsi puhuu kauniisti ja vetelee oikeista naruista, mutta sain selville, että vie nyt vaimonsa reissulle, josta oli alkujaan suunnitellut meidän yhteistä matkaamme.

Nyt tuli kuitenkin oma mitta täyteen. Minua hän ei enää käytä hyväkseen!!

251

8822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halveksin sua

Hohhoijaa teitä kakkosia. Osaatte sitten olla niin järkyttävän typeriä.
      Luulitko todella merkitseväsi tuolle miehelle jotain? Todellako? Voi voi..

Tuo tunne on sulle aivan oikein, siltikään se ei ole pientä osaakaan siitä tuskasta jonka osaltasi tuolle vaimolle aiheutit. Toivottavasti elät elämäsi yksin ja onnettomana..

• Halveksin sinua

Kakkonen ei aiheuta sitä tuskaa vaan pettävä mies. Kaikesta huolimatta vaimokin on vain yksi nainen miehen elämässä, ei omaa omistusoikeutta tai "ykkösasemaa" vaikka kuinka uskoisi avio/avoliiton instituutioihin. Ykkönen, kakkonen, kolmonen, nelonen, kaikki tasa-arvoisia naisia miehen petollisessa pelissä, kenenkään kärsimystä ei tule vähätellä kun lupaukset petetään!

• Vastuusta ei livetä
        Halveksin sinua kirjoitti:

Kakkonen ei aiheuta sitä tuskaa vaan pettävä mies. Kaikesta huolimatta vaimokin on vain yksi nainen miehen elämässä, ei omaa omistusoikeutta tai "ykkösasemaa" vaikka kuinka uskoisi avio/avoliiton instituutioihin. Ykkönen, kakkonen, kolmonen, nelonen, kaikki tasa-arvoisia naisia miehen petollisessa pelissä, kenenkään kärsimystä ei tule vähätellä kun lupaukset petetään!

TOttakait myös kakkosella on osansa pelissä ja tekee tuon vaimolle aiheutettavan vahingon mahdollseksi, koska kun sinä tieten tahtoen aloitat sänkypuuhat varatun miehen kanssa, niin ei minun mielestäni ole toimintasi mitenkään valonkestävää vaan eisyy yksin VOI OLLA miehellä.
        Miksikähän te kakkoset olisitte vapaita kaikesta moraalista ja etiikasta ?Ei mun mielest kukaan ole vapaa vastuusta toisten ihmisten kärsimyksien tuottjana.
        Kivasti nää naiset aia sanovat että sehän on miehen vastuulla tää pettäminen, koska he ovat vapaita naisia tekemään mitä vaan ja olemaan kenen kanssa he haluavat, siis myös pettäjien kanssa ja mahdollistamaan pettämisen, siis moraalisesta vastuusta ei ole kukaan vapaa, mikä on oikei ja mikä on väärin, siitä on kysymys. Ja kun aloitatte suhteen varattuun, niin tiedätte kyllä että se ei ole OIKEIN.
        Lopettakaa jo tuo vastuuttomuuden ylistys, se on noloa ja ällöttävää.

• monenmiehennainen

Kiitos asiallisesta kommentista nim."Halveksin sinua"
        Itse olen miesteni kanssa niitä kaikkia; kuitenkin uskon, että täysi-ikäiset, normaalijärkiset miehet ja naiset osaavat päättää, mitä tekevät, kenen kanssa ja milloin. Hieman suvaitsevaisuutta toivoisin?

• sl

Nimimerk: "hohhoijaa"
        Saman lauseen voit itsekkin omistaa kohdallesi.
        Lauseesi."Luulitko todella merkitseväsi tuolle miehelle jotain" jne..Olet tavallaan itsekkin toinen nainen,

• maailmaan pettynyt92

tulee ihan suru puseroon ku ajattelee näitä pettäjiä. En kestäisi olla petetty enkä pystyisi pettämään. Ei minkäänlaista kunnioitusta oista kohtaan :( Ja syy on kummankin! (sekä kakkosen että miehen).

Toivon että koette kummatkin tuskallisen kuoleman!

• ikuinen kakkonen

mulla on kans sellanen varapano.mut en mie vaimosta koskaan eroa.hölmöhän mie olisin.oot pelkkä kakkonen.

• ...

Itse olen sanonut kakkosena miehelle ettei tee typeriä päätöksiä minun takia. Mies tietää etten ota häntä elämänkumppaniksi. Kun pettää yhtä, pettää melko varmasti toistakin.

• Kyllä on namia
        monenmiehennainen kirjoitti:

Kiitos asiallisesta kommentista nim."Halveksin sinua"
        Itse olen miesteni kanssa niitä kaikkia; kuitenkin uskon, että täysi-ikäiset, normaalijärkiset miehet ja naiset osaavat päättää, mitä tekevät, kenen kanssa ja milloin. Hieman suvaitsevaisuutta toivoisin?

Kyllä sais Suomeenkin tulla...moniavioisuus voimaan "rehellisesti",siinä sitten testataan "rakkaus",samoin nut bordellit sallitaan?.
        Se on jännää elämää olla "kakkonen".

• hohoijjakkaa
        sl kirjoitti:

Nimimerk: "hohhoijaa"
        Saman lauseen voit itsekkin omistaa kohdallesi.
        Lauseesi."Luulitko todella merkitseväsi tuolle miehelle jotain" jne..Olet tavallaan itsekkin toinen nainen,

Hän on naimisissa ja on silloin ykkösnainen miehelle AINA

• Eräs lukija
        hohoijjakkaa kirjoitti:

Hän on naimisissa ja on silloin ykkösnainen miehelle AINA

Eli vähän kuin haaremin suosikkpano? :-) Ei kuitenkaan tasavertainen kumppani ja rakastettu, sillä tuolloin mies ei tuollaista tekisi. Pätee toki silloinkin jos sukupuolet ovat toisin päin, mikä tosin lienee hieman harvinaisempaa.

• Halveksin sinua kirjoitti:

Onhan se pettäjän kumppani rikoskumppani myöskin.

Yllättäen taas tossakin asiassa naiset ovat tyhmiä kuin saappaat.

• ... kirjoitti:

Itse olen sanonut kakkosena miehelle ettei tee typeriä päätöksiä minun takia. Mies tietää etten ota häntä elämänkumppaniksi. Kun pettää yhtä, pettää melko varmasti toistakin.

Hieno moraali sullakin. Oma napa se on tiety tärkein.

• NÄINKÖ ON????

Hei!
        Voi voi eikö vaimo ole jäänyt jo kakkoseksi,kun pitää uutta etsiä....
        Naiset on nIIIIn helvetin typeriä et mies saa Anteeksi kaiken mitä on aiheuttanut vaimolle/perheelle!!
        Vaimohan tuossa typerys on kun ei tajua et tangoon tarvitaan aina 2 henkilöä!
        Tämä VAIMO VOIS AJATELLA MITÄ TODELLA MERKITSEE MIEHELLEEN????
        Ei mitään!!! TAPAA VAAN JOLLA TOINEN ANTAA ANTEEKSI!!! AVAA NYT JO VAIMO silmäsi!!!! Miten ois jos sä pettäisit????
        MIES PETTÄÄ KERRAN....PETTÄÄ AINA!!!!!
        Onnea vaan sun KURJAAN JA LUULOLLISEEN ELÄMÄÄN ET OOT AINUT HÄNELLE!!!????
        NAURAA SULLE KUN TAAS USKOIT JA TAAS HAKEE UUTTA SEURAA!!!! NÄIN SE VAAN MENEE!!!! VOIMIA ELÄMÄÄS; JOKA ON VALHETTA!!!!

• Rakkautta tai muuta

Kuinka luulet etta kakkonen ei merkitse miltaan. Kun minulla oli kakkos mies, olin todella rakastunut haneen ja oli vaikea paattaa suhdetta.

• pellolle paska ukko
        NÄINKÖ ON???? kirjoitti:

Hei!
        Voi voi eikö vaimo ole jäänyt jo kakkoseksi,kun pitää uutta etsiä....
        Naiset on nIIIIn helvetin typeriä et mies saa Anteeksi kaiken mitä on aiheuttanut vaimolle/perheelle!!
        Vaimohan tuossa typerys on kun ei tajua et tangoon tarvitaan aina 2 henkilöä!
        Tämä VAIMO VOIS AJATELLA MITÄ TODELLA MERKITSEE MIEHELLEEN????
        Ei mitään!!! TAPAA VAAN JOLLA TOINEN ANTAA ANTEEKSI!!! AVAA NYT JO VAIMO silmäsi!!!! Miten ois jos sä pettäisit????
        MIES PETTÄÄ KERRAN....PETTÄÄ AINA!!!!!
        Onnea vaan sun KURJAAN JA LUULOLLISEEN ELÄMÄÄN ET OOT AINUT HÄNELLE!!!????
        NAURAA SULLE KUN TAAS USKOIT JA TAAS HAKEE UUTTA SEURAA!!!! NÄIN SE VAAN MENEE!!!! VOIMIA ELÄMÄÄS; JOKA ON VALHETTA!!!!

Taidat olla kakkonen, joka luulee olevansa ykkönen... XD

• ...
        piparien_kuningas kirjoitti:

Hieno moraali sullakin. Oma napa se on tiety tärkein.

Ehkä samaa tasoa kun miehelläkin.

• sairasta
        Eräs lukija kirjoitti:

Eli vähän kuin haaremin suosikkpano? :-) Ei kuitenkaan tasavertainen kumppani ja rakastettu, sillä tuolloin mies ei tuollaista tekisi. Pätee toki silloinkin jos sukupuolet ovat toisin päin, mikä tosin lienee hieman harvinaisempaa.

Nyky-yhteiskunnassa ei onneksi ole haaremeita. Joku mieleltään sairas, heikkoitsetuntoinen nyhverömies voi pitää useita naisia toisiltaan salassa ja yrittää näin pönkittää heikkoa itsetuntoa ja kompensoida pientä munaansa. Jotkut luuserivaimot ovat jopa niin heikkoja että hyväksyvät tämän. Kasva aikuiseksi Eräs lukija. Jos rakastaa, ei petä.

• bingotaan
        maailmaan pettynyt92 kirjoitti:

tulee ihan suru puseroon ku ajattelee näitä pettäjiä. En kestäisi olla petetty enkä pystyisi pettämään. Ei minkäänlaista kunnioitusta oista kohtaan :( Ja syy on kummankin! (sekä kakkosen että miehen).

Toivon että koette kummatkin tuskallisen kuoleman!

Tämä oravanpyörä ei pyörisi jos nainen ei olisi naiselle susi ja mies kummankin silmissä se joka nostetaan jalustalle teoistaan huolimatta.

• dfb516fb51d6f

Ykkönen, kakkonen, kolmonen, nelonen, kaikki tasa-arvoisia naisia miehen petollisessa pelissä...

Jep jep! Tällaiselle itsekkäälle petturille ei kukaan muu ihminen kuin hän itse oikeasti merkitse mitään. Sikäli tilanne on todellakin tasa-arvoinen petettävien kesken.

• hhohho
        piparien_kuningas kirjoitti:

Onhan se pettäjän kumppani rikoskumppani myöskin.

Yllättäen taas tossakin asiassa naiset ovat tyhmiä kuin saappaat.

Kumppani on rikoskumppani myös, muttei mitenkään vastuullinen vaimon tunteille. Mies on se joka on sitoutunut vaimoonsa, olemalla pettämättä häntä. Tähän mies ei kyennyt, eikä olisi kyennyt ilman toista naista.

• typeräääääääääääääää
        ... kirjoitti:

ei ole ihan niinkään että jos pettää yhtä niin varmasti toistakin!!
        Ei kaikissa suhteissa ihmiset ole samanlaisia, joidenkin suhteiden myötä ihmiset muuttuu ja kasvaa parempaan tai huonompaan suuntaan.
        Ei tarkota että jos on ongelmia nyt parisuhteessa, ne seuraa seuraavaan ja siitä seuraavaan. Kyllä ihmiset voi muuttua!

Mutta noita kakkosia en koskaan ole ymmärtänyt, varsinkin niitä jotka alistuu siitä huolimatta vaikka tietää että mies on varattu niin olemaan se "horo"
        Luuleeko ne oikeasti että siitä alkaa vuosisadan rakkaustarina?
        Ja miten joku voi oikeasti avrostaa itseään niin vähän että laittaa itsensä likoon tollaseen...?? Säälittävää! Maalima on täynnä miehiä ja vapaita!
        Mulla ei tulisi mieleenkään alentua kakkoseksi, severran rakastan ja kunnioitan itseäni naisena. Ja kuka oikeasti haluaa varatun miehen jämän? Ja aloittaa "parisuhdetta" sellaisen kanssa joka on sitoutunut johonkin toiseen?
        Etsikää oma kumppani!

• ...
        typeräääääääääääääää kirjoitti:

ei ole ihan niinkään että jos pettää yhtä niin varmasti toistakin!!
        Ei kaikissa suhteissa ihmiset ole samanlaisia, joidenkin suhteiden myötä ihmiset muuttuu ja kasvaa parempaan tai huonompaan suuntaan.
        Ei tarkota että jos on ongelmia nyt parisuhteessa, ne seuraa seuraavaan ja siitä seuraavaan. Kyllä ihmiset voi muuttua!

Mutta noita kakkosia en koskaan ole ymmärtänyt, varsinkin niitä jotka alistuu siitä huolimatta vaikka tietää että mies on varattu niin olemaan se "horo"
        Luuleeko ne oikeasti että siitä alkaa vuosisadan rakkaustarina?
        Ja miten joku voi oikeasti avrostaa itseään niin vähän että laittaa itsensä likoon tollaseen...?? Säälittävää! Maalima on täynnä miehiä ja vapaita!
        Mulla ei tulisi mieleenkään alentua kakkoseksi, severran rakastan ja kunnioitan itseäni naisena. Ja kuka oikeasti haluaa varatun miehen jämän? Ja aloittaa "parisuhdetta" sellaisen kanssa joka on sitoutunut johonkin toiseen?
        Etsikää oma kumppani!

En "alennu". Olen ihan vapaaehtoisesti suhteessa. Jos olen joku ....... niin myös mies on ........
        En halua elämänkumppania. Saan säilyttää vapauteni näin. Mistään vuosisadan rakkaustarinasta ei ole kyse. Ainakaan minun puolelta.....

• !!!!!

Tiedätkö sinun kirjoitus voisi aivan yhtähyvin olla hänen vihityn vaimon kirjoitus.
      Ette varmaan eroa toisistanne yhtään muussa kun että vaimon kanssa hän saattaa joutua jakamaan omaisuutensa ja sinun kanssa ei.
      Siksi sinua on helpompaa pompottaa.
      Mies on röyhkeä kun koskaan yksikään nainen ei ole hänelle osoittanut että teoilla on myös seuraukset.
      Mahdollisesti äiti ja isäkin on hänet aina pelastanut kiipelistä. Lapsena se kasvatus saadaan. Nytkin hän olettaa että sinä kannat vastuun ja otat syyn niskoilles. Se on niin helppoa että noin lapsellisen röyhkeä mies jopa kuvittelee että noinhan sen kuuluukin mennä.

• behindthescenes

Se on kyllä totta, että miehen tuon tapainen käytös usein johtuu osaltaan siitä, ettei hänen ole koskaan tarinnut ottaa teoistaan vastuuta. Minä elin suhteessa ukkomieheen pari vuotta. Tiesin, että hänellä oli ollut aiemminkin pitkä rinnakkaissuhde (vuosikymmen ennen minua). Hänen vaimonsakin tiesi, ja miehen ystävät, sekä siitä aiemmasta, että meistä - ei elettäkään häneltä laittaa miestä pihalle vaan ennemminkin itkua, että "Ethän jätä minua? Saat pettää kuinka paljon haluat, mutta älä riko perhettä."

Tulin raskaaksi, mies painosti ja uhkaili minut vaimonsa kanssa päätymään aborttiin. Tedän, en ole ainoa nainen, jolle on käynyt näin. Mutta tässä osoitus siitä, ettei miehen ole koskaan tarvinnut huomata, että hänen teoillaan on seuraukset; vaimo hyväksyy uskottomuuden ja raskaudestakin hän pääsi kuin koira veräjästä. Hmm... nneksi pääsin lopulta irti tuosta miehestä, mutta toisin on hänen vaimonsa laita. Kirjoitukseni viestiköön siis myös siitä, että mies nöyryyttää samaan aikaan sekä vaimoaan että kakkosta.

• YFGHJKL
        behindthescenes kirjoitti:

Se on kyllä totta, että miehen tuon tapainen käytös usein johtuu osaltaan siitä, ettei hänen ole koskaan tarinnut ottaa teoistaan vastuuta. Minä elin suhteessa ukkomieheen pari vuotta. Tiesin, että hänellä oli ollut aiemminkin pitkä rinnakkaissuhde (vuosikymmen ennen minua). Hänen vaimonsakin tiesi, ja miehen ystävät, sekä siitä aiemmasta, että meistä - ei elettäkään häneltä laittaa miestä pihalle vaan ennemminkin itkua, että "Ethän jätä minua? Saat pettää kuinka paljon haluat, mutta älä riko perhettä."

Tulin raskaaksi, mies painosti ja uhkaili minut vaimonsa kanssa päätymään aborttiin. Tedän, en ole ainoa nainen, jolle on käynyt näin. Mutta tässä osoitus siitä, ettei miehen ole koskaan tarvinnut huomata, että hänen teoillaan on seuraukset; vaimo hyväksyy uskottomuuden ja raskaudestakin hän pääsi kuin koira veräjästä. Hmm... nneksi pääsin lopulta irti tuosta miehestä, mutta toisin on hänen vaimonsa laita. Kirjoitukseni viestiköön siis myös siitä, että mies nöyryyttää samaan aikaan sekä vaimoaan että kakkosta.

Varmaan ihan vahingossa tulit raskaaksi ???

• vastuuttomuus huipus
        behindthescenes kirjoitti:

Siis miksi teit abortin? Pitääksesi miehen rakastajana vai että et itsekään halunnun lasta? Onhan se sinunkin vastuullasi sen tulevan lapsen henki.
        Minusta turha haukkua miehen vastuuttomuutta, yhtä lailla kaikkonen on vastuuton toimissaan.

• tdikfydlfyö

Siis ei nyt millään pahalla... tää on sinulle ap, ja muille kakkosille.

Mutta että jos alat suhteeseen varatun miehen kanssa, niin kyllä siinä on AINA hemmetin suuri riski että tulet aina olemaan se kakkonen, syitä on tietty monenlaisia... ja en usko että tapauksessa jossa varattu salarakas ei jätä kumppania, niin tuskin edes TIEDÄT koko totuutta, taitaa se petetty kumppani kuulla soopaa yhtä paljon kuin sinäkin.
      En kuitenkaan usko että VUOSIA ja VUOSIA suhteessa ollut ihminen aina suuren päätöksen HETKELLÄ on aina varma valinnastaan. Ihan varmasti kun asiaa käy syvällisemmin pohtimaan, vaakakupissa painaa monet yhteiset vietetyt vuodet, ehkä moni siinä tilanteessa juuri näkee, että eipä se niin paskaa ole ollutkaan... Itse kakkosen asemassa moni varmasti miettii että se salarakas pakotetaan uhkailemalla, tai kiristetään jäämään. Mutta usko pois, tossa tapauksessa ei asia enää olekkaan niin yksinkertainen.

En itse puhu omasta kokemuksesta siinä mielessä että olisin ollut siinä tilanteessa että olisin ollut jättämässä ja pähkäilemässä.
      Mutta viestisi kysymykseen vastaus: miten mies on sinua nöyryyttänyt?
      ex-avosuhteessa minua oltiin jättämässä tosi nuoren pimun takia.. se tuli minulle kuin salama kirkkaalta taivaalta, en osannut sitä odottaa yhtään. Menin aivan shokkiin, usko tai älä, laihuin 2,5 viikossa 10 kiloa, en nukkunut, syönyt, enkä pystynyt olemaa paikallani, muuta en tehnyt kun ravasin koiran kanssa pitkin metsiä riivatun vallassa, jos hetkeksikään pysähdyin, tuntui kun olisin kuollut ahistukseen. Kaikesta huolimatta tuo nuori tytönhupakko ei kitenkaan halunnut suhdetta ex-miehen kanssa. Minä idiootti se vaan shokissa rukoilin miestä vielä yrittämään kanssani, ehkä senkin takia että saisin aikaa edes käsittää mitä oli tapahtunut. Suusanallisesti minua vaan nöyryytettiin, kerrottiin kuinka paska ämmä olen, huh, siitä tulis niin pitkä sepustus jos kirjottasin kaiken mitä sain kuulla... pyysin vaan anteeksi anteeksi anteeksi ja anteeksi... lopulta kun sain siitä nöyryyttämisestä tarpeeksi ja haistatin paskat takaisin, niin sain turpaani ja kättä kipsattiin seuraavana päivänä, "kaadui siis koiran kanssa metässä", ja sitäkin turpaanvetoa pyysin anteeksi. (hullu minä). Siinä sitten jatkettiin vajaa puoli vuotta, kunnes kerran lähdin baariin (baarit ja kaverit oli muutenkin siinä suhteessa kielletty) ja yöllä tulin aika kekkulissa takas, mies oli siellä vastassa kauhean metelin kanssa... yritti heittää minut yläkerran rappusista ales. Siinä vaiheessa sanoin että nyt riitti, pidä tunkkis. Lähdin menemään, enkä palannut kun tavarani hakemaan, ja allekirjoittamaan asunnon myyntipaperit. Mutta sehän oli tälle palomiehelle hirveän suuri katkeruus siinä vaiheessa... mutta eipä tuntunut enää missään, koska olin heti lähtöni jälkeen tavannut samassa tilanteessa olevan nykyisen aviomieheni =) Mitä enemmän oma ex ja miehen ex (joka oli jättänyt mieheni toisen mihen takia, mutta tullut katumapäälle) riehuivat, sen enemmin me taas hitsauduimme yhteen.

Nyt ollaan naimisissa oltu jo 10 vuotta, ja jos sama tilanne tulis eteen, niin täydellisessä shokissa olisin, mutta en enää kyselisi, vaan se olis siinä ja piste. Nuorena minä noi oppirahat maksoin. No ei siitä sen enempää! Nykyään olen onnellinen, mutta myös kovalla maksoin oppirahat, ja tiedän omanarvoni, enkä siitä enää tingi.

Ehkä sun pitäs vielä sen verran avata silmiäs, että kyllä se petturi ukko vie, eikä SE kamala vaimo, joka vie teitä molempia. Etsi vapaa mies, vailla velvotteita.

• syntipukkinen

Juuri tuota samaa vastuunottamisasiaa olen pohdiskellut. minäkin. Olin myös kakkonen aikani, mies huijasi sekä vaimoaan että minua. Halusi pitää kummatkin. Minä otinkin sitten toisen miehen ja kun tämä petturimies jäi kiinni vaimolleen suhteestamme, valehtelin hänen puolestaan ja otin kaiken syyn niskoilleni. Ilmoitin vaimolle että hänen miehensä on ihan viaton, että olen tässä roikkunut ja jahdannut eikä meillä mitään suhdettakaan ole ollut..Mies pääsi kuin koira veräjästä vastuusta, piilotteli selkäni takana ja alkoi jopa itse uskoa että oli syytön. Totuus oli täysin päinvastainen ihan joka suhteessa. Suostuin moiseen koska en halunnut moista pettäjää itselleni ja olin jo paremman löytänyt. Pyysinpä vielä että hän lopettaisi nyt vaimonsa huijaamisen ja alkaisi rehelliseksi tätä kohtaan. Tein kuitenkin tässä pahan virheen; ei olisi pitänyt ottaa syitä niskoilleen vaan antaa miehen kerrankin kantaa vastuu teoistaan. Nyt hän jatkaa todistettavasti ihan samaa touhua eikä oppinut yhtään mitään tapahtuneista. Vaimo luottaa häneen yhä ja minä olen se paha kakkonen ja valehtelija. Ainoa mitä koskaan valehtelin oli se kun pelastin miehen liiton ja tällöin valehtelin hänen puolestaan, hänen hyväkseen.

Tarinan opetukset: se, joka pettää on syyllinen -ei se ulkopuolinen taho. Kakkonen ei yleensä huoli miestä jonka on huomannut petturiksi. Pettäjä ei muutu vaan jatkaa samaa touhua salaisesti. Aina pitäisi antaa jokaisen kantaa itse vastuu teoistaan eikä uhrautua kenenkään puolesta.

• reilu peli

No hei, eihän se kakkonen mikään viaton ole vaikka sekaantuukin sietä ulkoapäin suhteeseen.
        Olen kyllä sen verran vastuuntuntoinen, etten syyttelis miestä enkä hänen vaimoaan mistään mitä itse olen päättänyt tehdä, eli aloittaa suhteen varatun kanssa.
        Ei sitä ole pakko tehdä, on vain päätettävä jo etukäteen, että varattujen kans en muhinoi, ja sillä sipuli.

• !!!!!

Näin juurikin, lapsesta asti pitää ihmisen huomata että teoilla on seuraukset ja kasvaa vastuuntuntoiseksi. Aikuisena sitä on kovin vaikeaa enää oppia, tai oppiihan sen jos on pakko mutta kun sen on oppibnut jo lapsena niitä tyhmyyksiä ei tule aikuisena niin enää tehtyä.

• Kakkosvastuu

Kakkoset eivät näytä oppineen tuota vastuukysymystä omalta kohdaltaan vaan virittävät syynkonaan miehelle tai sitten jopa vaimolle.

• Kakkosvastuu kirjoitti:

Kakkoset eivät näytä oppineen tuota vastuukysymystä omalta kohdaltaan vaan virittävät syynkonaan miehelle tai sitten jopa vaimolle.

Sepäse.

Rikoskumppanihan se pettäjän kumppani on.

• beenthereonce

Se on totta, että hyvin usein pitkään rinnakkaissuhteeseen kykenevä mies jatkaisi sitä kaksoiselämäänsä niin pitkään kuin hänen vaan annetaan sitä jatkaa. Pitkään itse kakkosen asemassa mietin, miksi vaimo edelleen jaksoi katsoa miehensä pettämistä saatuaan tietää meistä ja tietäessään, että suhteemme jatkui edelleen. Kunnes tajusin, että minullakin oli vastuu omalta osaltani. Ei se ollut pelkästään vaimo, jota petettiin ja nöyryytettiin vaan myös minä. Kun tajusin sen, että mies jatkaa tuota touhuaan tasan tarkkaan niin kauan kun annan hänen jatkaa, minulla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin lopettaa suhde. En halunnut kuulla tyhjiä lupauksia yhteisestä tulevaisuudesta enkä sitä, miten hän pohti omaa syyllisyyttään suhteessa omiin lapsiinsa. Irrottautuminen sattui pitkään ja vaati tuhannesti itsekuria, mutta se oli vaan pakko tehdä.

• kakkosen oivallus

Mahtavaa, yksi kakkonen on tullut oikeaan johtopäätökseen, eli myös hänellä on vastuu tekemisistään.
        Onneksi olkoon. Siis toivoa vileä on näitten kakkosten suhteen:)

• -

"Kunnes tajusin, että minullakin oli vastuu omalta osaltani. Ei se ollut pelkästään vaimo, jota petettiin ja nöyryytettiin vaan myös minä."

Mikä ihmeen vastuu?

Kysehän oli siitä että te kilpailitte tästä yhdestä miehestä. Kilpailun tarkoitus on voittaa. Ei siinä mitään sääntöjä tai vastuita ole. Kaikki kilpaurheilijatkin douppaavat eikä ketään laiteta vankilaan jos pikkasen lunttaa kokeissa. Te naiset valitsitte kilpailun eikä mies voi siinä kuin nauttia tilanteesta jossa hänestä jopa kilpaillaan. Tällainen mies on valmis jättämään toisen naisen sen naisen vuoksi joka pitää häntä riittävän hyvänä. Tällainen mies ei siis ole lojaali kumpaakaan naista kohtaan vaan niitä naisia kohtaan jotka pitävät häntä hyvänä. En ymmärrä miksi kilpailla miehestä joka ei ole lojaali eikä arvosta kumpaakaan naista vaan valitsee aina ennemmin sellaisen naisen jolla on enemmän energiaa pitää häntä hyvänä.

• monenmiehennainen
        - kirjoitti:

"Kunnes tajusin, että minullakin oli vastuu omalta osaltani. Ei se ollut pelkästään vaimo, jota petettiin ja nöyryytettiin vaan myös minä."

Mikä ihmeen vastuu?

Kysehän oli siitä että te kilpailitte tästä yhdestä miehestä. Kilpailun tarkoitus on voittaa. Ei siinä mitään sääntöjä tai vastuita ole. Kaikki kilpaurheilijatkin douppaavat eikä ketään laiteta vankilaan jos pikkasen lunttaa kokeissa. Te naiset valitsitte kilpailun eikä mies voi siinä kuin nauttia tilanteesta jossa hänestä jopa kilpaillaan. Tällainen mies on valmis jättämään toisen naisen sen naisen vuoksi joka pitää häntä riittävän hyvänä. Tällainen mies ei siis ole lojaali kumpaakaan naista kohtaan vaan niitä naisia kohtaan jotka pitävät häntä hyvänä. En ymmärrä miksi kilpailla miehestä joka ei ole lojaali eikä arvosta kumpaakaan naista vaan valitsee aina ennemmin sellaisen naisen jolla on enemmän energiaa pitää häntä hyvänä.

Näinhän se menee,
        pelisäännöt (mitä ei ole) täytyy hyväksyä,
        mikäli parisuhteessa haluaa elää.

• miehet julmia usein

Mies varmaan pettää edelleen jossain, eivät he yleensä lopeta. Erikoista että mies miettii "syyllisyyttään" suhteessa omiin lapsiinsa, ei kuulosta järkevältä. Ei se ole kakkosen syy, jos mies jakaa mun*'nsa moneen ilmansuuntaan ja särkee kakkosen sydämen.

• jomppelipomppeli

Minua ex-mieheni nöyryytti ollessani vielä hänen vaimonsa. Oikeastaan monia kertoja, ja tiedän, että oli pitkälti oma vikani, että annoin hänen tehdä niin. Olisin voinut erota, mutta kilttinä äitinä ja vaimona ajattelin lapsiani ja yritin siksi pitää perheemme koossa. Kun lapsemme olivat pieniä, mies tuli yhtenä iltana kotiin ja kertoi, että hänellä on ollut toinen nainen jo yli vuoden ja he aikovat muuttaa yhteen toiselle paikkakunnalle. Olin aivan järkyttynyt, mutta mies ei sitten muuttanutkaan mihinkään, kun tämä hänen salarakkaansa jäikin oman puolisonsa luokse. Halusin yrittää tosiaan lasten vuoksi vielä korjata liittoamme.

No, meni kymmenkunta vuotta, kun aloin epäillä, että miehelläni on taas toinen. Kysyin monta kertaa, hän ei myöntänyt. Suhde paljastui myöhemmin saatuani tekstiviestin ulkopuoliselta taholta. Halusin edelleen jostain syystä pitää hänet ja aviolittomme vaikka mies ei pyynnöistäni huolimatta katkaissut suhdetta tähän minua ja häntä 15 vuottta nuorempaan naisystäväänsä, jota kuulema niin rakasti. Vähitellen minulle selvisi, että hänen vanhempansa ja osa yhteisistä ystävistämme tiesivät heidän "seuurstelustaan". Se oli jo todella nöyryyttävää. Pahemmaksi vaan meni, kun tämä toinen nainen tuli raskaaksi. Raskaus päättyi kyllä keskenmenoon ja mieheni väitti minulle, että myös suhde päättyi. Halusin uskoa, kunnes paras ystäväni näki tämän pariskunnan käsikädessä naapurikaupungissa. Kun mieheni seuraavana päivänä tuli töistä kotiin, ilmoitin, että olen saanut tarpeeksi, että avioliittomme on ohi! En kertonut, että heidät oli nähty, että tiesin suhteen edelleen jatkuvan. Oma olo on aivan hirveä, tämä on vielä niin tuore juttu. Mutta sanon siis, että uskottomuustapauksissa todellakin nöyryytetään sekä puolisoa että tätä kakkosta. Itse katsoin ja kestin liian kauan, luulin sitä rakkaudeksi, mutta todellisuudessa rakkaus oli kuollut jo kauan sitten, mutta meillä kummallakaan ei vain ollut kanttia lopettaa avioliittoamme. Mies kai sitten valitsi tuon tavan, koska uskoi ja toivoi minun heittävn hänet kerrasta pihalle, mutta meni vähän kauemmin...

• neulatyyny

Mielestäni pahempaa ei voi olla kuin se että vetää narttunsa yhteiseen kotiin kun olin synnyttämässä. Kotona oli myös esikoinen heidän kanssaan.

• nukke pieni

neulatyyny
        Olet oikeassa , se jos joku ottaa kipeää naiseen joka on muutenkin herkkä synnytyksen jälkeen. Toivottavasti jätit miehen, Ja mikä sellainenkin narttu on joka menee toisen kotiin, vaimon ollessa synnytyslaitoksella, luulen että tämä narttu ei ole oikein viisas , typerät oppimattomat ihmiset voivat vaan tehdä tuollaista.

• sinäkössesiellä

Et kai puhu omasta Martistas? Ja edelleen vaan siedät miestäs ja puolustelet?

• tosipaha tämä
        sinäkössesiellä kirjoitti:

Nöyryyttävintä minusta oli kun mies vei minut heidän yhteiseen kotiinsa, jota alussa kyllä vastustelin, ja esitteli huoneet, kirjojansa, ja valitti kun tyylitaju on niin huonok´, paitsi keittiö jonka mies oli suunnitellut ja uus rakennusosa,,,ja siinä oli kyllä oikeessa. Samoin kun kertoi vaimon rumasta tissittömöstä vartalosta ja ja inhottavasta tavasta puhua kovaan ääneen junttimaisesti ja pälpättää että toisesta korvasta sisään ja ulos. Myös erittäin nöyryytävää oli että mies suuteli jukisesti minua ja esitteli häätodistajilleen, ystäville,ja työtovereille(menimme ruokatunnilla jopa vanhojen työtovereiden luokse=) ja mies kertoi että on eroamassa ja rakastaa tätä naista. Samoin se kaikki valehtelu , vaimo soitti miehen perään , olimme Keski-Suomessa lasketttelualueella ja majassa ja minulla miehen kalu suussa(tykkäs tulla aina suuhun ja minua kiihotti tämä valtavasti, vaimoa inhotti tuollainen..) ja samalla kun mies jo tuli puhui samalla päkättävälle vaimolle,,,,joka luuli että mies yksin. Mutta tämä kaikki on todella kuulkaas joskus se vaimonkin syy, kun on niin huomaamaton möykkä, eikä tajua toisen tarpeita vaan ajattelee taloutta ja rahaa ja että mies tuo rahaa kotiin, ja antaa aina miehen jäädä kotiin vaikka jää kiinni salasuhteesta: tämä on vaimon oma vika, siksi en tuntenut huonoa omatuntoa.
        KAIKISTA SUURIN LOUKKAUS: vieläkin on viesti tallella: Kun vaimo synnytti kolmatta lasta, silloin oli jo välit tosi huonot kun mies oli ollut kanssani jo kuukausia....mies ajatteli koko synnytyksen ajan toista ja toivoi että siinä syntyisi meidän lapsi, tyttö ja vihdoinkin rakkauden lapsi. Ei minkäänlaista emotiota vaimoa kohtaan. Tuli sairaalasta sitten minua pussailemaan, vaimo jäi itkien sairaalaan, tietenkin lapsesta onnellisena mutta voin kuvitella sekaisin.
        Ja arvatkaas mitä: mies sai taas anteeksi ja vaimo puolustaa tätä luuseria. Olen kuullut, (lopetin suhteen mieheen koska voin tosi huonosti loppuajasta, alkoi silmät aukeemaan) että miehellä on taas uus blondi kierroksessa, mies reissaa työssä paljon ulkomailla, ja vaimo ei taaskaan tajua mikä homman nimi, Ja vaikka tajuaakin: yhtä hurjaa toisen huijaamista siis molemmin puolin, rakkaus on ruma sana tuossa liitossa. Isältä menee pojille, taas kerran.

• vaimon vika tietenki
        nukke pieni kirjoitti:

neulatyyny
        Olet oikeassa , se jos joku ottaa kipeää naiseen joka on muutenkin herkkä synnytyksen jälkeen. Toivottavasti jätit miehen, Ja mikä sellainenkin narttu on joka menee toisen kotiin, vaimon ollessa synnytyslaitoksella, luulen että tämä narttu ei ole oikein viisas , typerät oppimattomat ihmiset voivat vaan tehdä tuollaista.

Niin eihän kakkosilla ole vastuuta, kaikki on miehen ja vaimon vika. Mitäs meni synnyttämään. Näinkö?

• kakkosvastuu?
        sinäkössesiellä kirjoitti:

Niin, vaimonhan ois tietenkin pitäny lähettää jo sieltä synnytyslaitokselta eropaperit ja laittaa koti myyntiin. NÄinkö?

• mitäkakkostenpäässäl
        tosipaha tämä kirjoitti:

Nöyryyttävintä minusta oli kun mies vei minut heidän yhteiseen kotiinsa, jota alussa kyllä vastustelin, ja esitteli huoneet, kirjojansa, ja valitti kun tyylitaju on niin huonok´, paitsi keittiö jonka mies oli suunnitellut ja uus rakennusosa,,,ja siinä oli kyllä oikeessa. Samoin kun kertoi vaimon rumasta tissittömöstä vartalosta ja ja inhottavasta tavasta puhua kovaan ääneen junttimaisesti ja pälpättää että toisesta korvasta sisään ja ulos. Myös erittäin nöyryytävää oli että mies suuteli jukisesti minua ja esitteli häätodistajilleen, ystäville,ja työtovereille(menimme ruokatunnilla jopa vanhojen työtovereiden luokse=) ja mies kertoi että on eroamassa ja rakastaa tätä naista. Samoin se kaikki valehtelu , vaimo soitti miehen perään , olimme Keski-Suomessa lasketttelualueella ja majassa ja minulla miehen kalu suussa(tykkäs tulla aina suuhun ja minua kiihotti tämä valtavasti, vaimoa inhotti tuollainen..) ja samalla kun mies jo tuli puhui samalla päkättävälle vaimolle,,,,joka luuli että mies yksin. Mutta tämä kaikki on todella kuulkaas joskus se vaimonkin syy, kun on niin huomaamaton möykkä, eikä tajua toisen tarpeita vaan ajattelee taloutta ja rahaa ja että mies tuo rahaa kotiin, ja antaa aina miehen jäädä kotiin vaikka jää kiinni salasuhteesta: tämä on vaimon oma vika, siksi en tuntenut huonoa omatuntoa.
        KAIKISTA SUURIN LOUKKAUS: vieläkin on viesti tallella: Kun vaimo synnytti kolmatta lasta, silloin oli jo välit tosi huonot kun mies oli ollut kanssani jo kuukausia....mies ajatteli koko synnytyksen ajan toista ja toivoi että siinä syntyisi meidän lapsi, tyttö ja vihdoinkin rakkauden lapsi. Ei minkäänlaista emotiota vaimoa kohtaan. Tuli sairaalasta sitten minua pussailemaan, vaimo jäi itkien sairaalaan, tietenkin lapsesta onnellisena mutta voin kuvitella sekaisin.
        Ja arvatkaas mitä: mies sai taas anteeksi ja vaimo puolustaa tätä luuseria. Olen kuullut, (lopetin suhteen mieheen koska voin tosi huonosti loppuajasta, alkoi silmät aukeemaan) että miehellä on taas uus blondi kierroksessa, mies reissaa työssä paljon ulkomailla, ja vaimo ei taaskaan tajua mikä homman nimi, Ja vaikka tajuaakin: yhtä hurjaa toisen huijaamista siis molemmin puolin, rakkaus on ruma sana tuossa liitossa. Isältä menee pojille, taas kerran.

Millainen nainen sinäkin olet??? Miehen oma vaimo synnyttämässä ja sinä valmis pettämään miehen kanssa! Miten te "toiset naiset" voitte tehdä toisille ihmisille näin?

• Sian itekin otit
        tosipaha tämä kirjoitti:

Olisit nyt vaan kestänyt teidän upeaa rakkaustarinaa, miksi jättää noin upea mies:)

• kakkoset narsisteja
        mitäkakkostenpäässäl kirjoitti:

Millainen nainen sinäkin olet??? Miehen oma vaimo synnyttämässä ja sinä valmis pettämään miehen kanssa! Miten te "toiset naiset" voitte tehdä toisille ihmisille näin?

Kakkoset ovat narsisteja. He haluavat vahingoittaa toisia.

• haloojahyvääpäivää
        mitäkakkostenpäässäl kirjoitti:

Hyökkää vaan kakkosen päälle! Mieshän ei tee mitään väärin, kun rakastelee kakkostaan sillä aikaa kun vaimo synnyttää!!!

• -
        haloojahyvääpäivää kirjoitti:

Hyökkää vaan kakkosen päälle! Mieshän ei tee mitään väärin, kun rakastelee kakkostaan sillä aikaa kun vaimo synnyttää!!!

Jokainen määrittelee omat moraaliarvonsa miten haluaa. Ei siinä kukaan toinen voi tulla sanomaan miten elää elämäänsä. Jos haluaa pitää jostain "säännöistä" tai moraaliarvoista kiinni, on syytä selvittää toisen moraaliarvot ennen kuin lähtee suhteeseen.

• typerää?

Miks nainen on narttu? MIKÄS SIKA SE SUN MIEHES ON??? KYSYN VAAN!!!! Älä syyllistä naista pelkästään! OISIN TOLLASELLE MIEHELLE ANTANU LÄHTÖPASSIT!!!! ET PAUKKUU!

• Väärin ei ole oikein
        haloojahyvääpäivää kirjoitti:

Ja eihän kakkonen tee koskaan omasta mielestään mitään?
        Kyllä hän tekee, hän tekee väärin.
        HÄnkin tekee siis väärin, ei yksistään mies.
        Onko nuo kakkoset aivovammasia kaikki kun eivät tajua näin yksinkertaista asiaa.

• vaaleksi pian

Valehteleminen on minun mielestäni se kaikista nöyrryttävin asia, jos vaikka on ollut uskoton niin miksi sitten salailee jos haluaa vaihtaa toiseen naiseen, valehteleminen on sellainen asia että luottamus ei koskaan palaa takaisin---valitettavasti.
      Ihan totta että lapsena ne tavat opitaan ja moraali käsitteet ja ne jotka eivät ole niitä tietoja saaneet tulevat olemaan toisten avioliittojen epätoivottuja kakkosia. Ja he eivät edes häpeä tekojaan, sillä kukaan ei ole koskaan opettanut heille että toisten suhteisiin ei mennä sähläämään, vaan kieltäydtään kunniasta olla miehen sivuheittona kun kiima on noussut päähän asti.

• jepjepjepjepjepjepje

Tai sitten sitä vaan tutustuu ja rakastuu tällaiseen "kiiman päähän nousseeseen" mieheen, joka kertoo ummet ja lammet siitä, että on eroamassa jne. Suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta, matkustetaan yhdessä, mies esittelee jopa kavereilleen, kun haluaa osoittaa olevansa kakkosen ja avioeron suhteen tosissaan. Vaimokin tietää, mutta ei syystä tai toisesta halua jättää miestään, tai tämän lähtevän. Ja sitten yks kaks mies sanoo, että "en mitenkään voi ottaa avoeroa - lasten takia!". Jepjep...

• kiimapa kiima
        jepjepjepjepjepjepje kirjoitti:

Tai sitten sitä vaan tutustuu ja rakastuu tällaiseen "kiiman päähän nousseeseen" mieheen, joka kertoo ummet ja lammet siitä, että on eroamassa jne. Suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta, matkustetaan yhdessä, mies esittelee jopa kavereilleen, kun haluaa osoittaa olevansa kakkosen ja avioeron suhteen tosissaan. Vaimokin tietää, mutta ei syystä tai toisesta halua jättää miestään, tai tämän lähtevän. Ja sitten yks kaks mies sanoo, että "en mitenkään voi ottaa avoeroa - lasten takia!". Jepjep...

Miksiköhän sitä ei voi sitten odottaa, että mies eroaa ensin ja sitten alkaa seurustelemaan hänen kanssaan. Taitaa olla se kakkonen kovin kiimainen, kun ei pysty siihen asti odottamaan. Ja eikö yhtään hävetä kulkea miehen mukana jalkavaimona.

• rakkauspas
        kiimapa kiima kirjoitti:

Miksiköhän sitä ei voi sitten odottaa, että mies eroaa ensin ja sitten alkaa seurustelemaan hänen kanssaan. Taitaa olla se kakkonen kovin kiimainen, kun ei pysty siihen asti odottamaan. Ja eikö yhtään hävetä kulkea miehen mukana jalkavaimona.

"Nopeat syö hitaat", täällä ei käsitetä sitä että miehet ei halua erota, ne vaan etsii kakkosen joka antaa ilman vaatimuksia. Siksi rakastuneen naisen on valittava menettääkö miehen heti odottamalla eroa jota ei ikinä tapahdu, vai ryhtyykö kakkoseksi joka saa edes hetken nauttia miehestä, vaikka ei ikinä häntä saisikaan.

• toomuchtoolong
        rakkauspas kirjoitti:

"Nopeat syö hitaat", täällä ei käsitetä sitä että miehet ei halua erota, ne vaan etsii kakkosen joka antaa ilman vaatimuksia. Siksi rakastuneen naisen on valittava menettääkö miehen heti odottamalla eroa jota ei ikinä tapahdu, vai ryhtyykö kakkoseksi joka saa edes hetken nauttia miehestä, vaikka ei ikinä häntä saisikaan.

Meillä "uskalsin" pitkän odottamisen jälkeen olla kakkonen, joka ei enää antanut ilman vaatimuksia, jos näin voidaan sanoa. Oltiin puhuttu pitkään yhteisestä elämästä, minun erottuani silloisesta aviomiehestäni, mutta hän sanoi olevansa todella hidas ja harkitsevainen näissä asioissa. No, väsyin ja sanoin, että emme tapaa ennen kuin hänen eronsa on vireillä on hänellä on oma asunto. Meni kolme viikkoa ja nyt heillä on avioero vireillä, talo myynnissä ja mies asuu omassa asunnossaan. Joskus näinkin!

• Tahto ei rakastua

Ei sitä rakastu varattuihin jos on tehnyt päätöksen ettei toimi tuolla tavoin.

• Rakastumispäätös

Ei sitä rakastu jos ei halua rakastua, se rakastuminenkin on päätös ja tää on tutkittu juttu.

• ijgjsigjsodjg
        kiimapa kiima kirjoitti:

Niinpä....varmaan se mies haluaa viedä kakkosensa näytille kavereilleen, että näkevät nekin että kuka se hölmö ämmä on joka uskoo kaiken mitä sille sanoo....virnuilevat kakkosen katsoessa toisaalle ja nauravat selän takana. Kakkonen pöljänä luulee päässeensä jo pitkällekin miehen kanssa kun on kavereillekin esitelty.,,,vaikka pellenään vain pitävät :D :D :D nähty ja kuultu on.....

• ....................
        toomuchtoolong kirjoitti:

Meillä "uskalsin" pitkän odottamisen jälkeen olla kakkonen, joka ei enää antanut ilman vaatimuksia, jos näin voidaan sanoa. Oltiin puhuttu pitkään yhteisestä elämästä, minun erottuani silloisesta aviomiehestäni, mutta hän sanoi olevansa todella hidas ja harkitsevainen näissä asioissa. No, väsyin ja sanoin, että emme tapaa ennen kuin hänen eronsa on vireillä on hänellä on oma asunto. Meni kolme viikkoa ja nyt heillä on avioero vireillä, talo myynnissä ja mies asuu omassa asunnossaan. Joskus näinkin!

Pidä mielessä vanha sananlasku: "Se jonka vuoksi vaimo jätetään ei ole se jonka luokse jäädään. "
        Erosta syntynyt syyllisyyden tunne jää kalvamaan ja kohdistuu tuuteen kumppaniin.
        Paha olohan oli ennen eroa vaimon syy ja vaimon poistuttua kuvioista uusi syntipukki pitää löytyä. Seuraava suhde sinun jälkeen on todennäköisesti se jonka kanssa hän jatkaa elämäänsä.

• niinpä niin

Tekopyhää. On miehiä jotka eivät kerro suhteestaan toiseen (eli onkin vaimo) tai kertovat vuosien kuluttua. Lisäksi vaimolla ei ole omistusta mieheen, ei kenelläkään. Rakkaus on sokea. Itse en tosin varattuja katsele.

• salavuoteudessa
        kiimapa kiima kirjoitti:

Olen kiimainen jalkavaimo, harjoitan haureutta ja olen onnellinen. Oletko sinä?

• been there once

Ukkomies jota olen tapaillut kohta kaksi vuotta, asuu osan viikosta luonani, kun tekee töitä kahdella paikkakunnalla, on tällä hetkellä vaimonsa kanssa Roomassa, mutta me olemme lähdössä ensi viikolla Nizzaan. Nöyryyttävää oli se, kun hän suhteemme paljastuttua vaimolle, vaihtoi meille varatun lomamatkan heidän matkakseen, vakuuttaakseen vaimolleen, että meidän suhde on ohi ja hän on valmis panostamaan taas liittonsa, mutta jälkeen päin ajateltuna, se on paljon nöyryyttävämpää vaimolle kuin minulle. Vaimo ei vaan todennäköisesti tiedä, että suhteemme jatkuu edelleen.

• Älä sitte itke

No niin sittenhän sulla on kaikki hyvin.
        Tässä taas vastuuta vailla olea kakkonen.

• seen and done

Ei ne vaimot ikinä halua sitä suhteen jatkumista tajuta. Uskotaan kun mies sanoo että se on ohi ja kuljetaan laput silmillä. Uskomatonta luottaa pettäjään ja valehtelijaan noin.

• Taas tätä

Niin, ajatella miten tyhmä vaimo on kun luottaa mieheensä.
        Ja sinä vielä tyhmempi joka tiedät että hän valehtelee koko ajan mutta jatkat silti.
        Siis miksi jatkat, sinulla on myös vastuu tekemistäsi.
        Varattujen kanssa ei aleta milleen,piste.
        Samanlainen valehtelija olet kuin mieskin, valehtelet itsellesi.

• sama mies

No yhtä uskomatonta on, että kakkonen luottaa tuohon mieheen kun näkee millainen valehtelija ja petturi se on, eikos vaan?

• mikäs muuttaisi

Niinpä!

• hölmökö olet

En edes ymmärrä, miksi kukaan haluaisi tietää toisten nöyryyttämisestä ( tämä on ap:lle). Ei siinä ole mitään hienoa, haluatko vain vinkkejä miten kiusata puolisoasi? keksi itse keinosi!

• ;D

Vielä uskomattomampaa on, että vaimo haluaa pitää kiinni semmosesta miehestä.
        Tietää ettei mies paranna tapojaan kun voi luottaa että vaimo huolii hänet juuri niin paskiaisenakin takaisin.
        Onko vaimo täysin avuton pärjäämään itse vai läheisriippuvainen muuten?
        Voiko ykdin asuminen niin paljon pelottaa?
        Rakkautta se ei ole. Jos joku niin väittää, valehtelee itselleen ja muille.

• vertaistukiparastuki

Minusta tässä ketjussa ei ole kysymys siitä, että haluttaisiin tietää, miten on nöyryytetty siksi, että haluttaisiin käyttää sitä tietoa johonkin tai jotakuta vastaan, vaan ihan vaan vertaistukena. Melkein jokainen tällaisessa kolmiodraamassa elävä on joutunut ottamaan vastaan asioita, jotka on kokenut nöyryyttävinä. Vertaistuen idea on juuri se, että ymmärtää, ettei ole ainoa vaan on muitakin, jotka ovat kokeneet saman. Tällöin välttyy paremmin itsesyyttelyiltä, kyynistymiseltä jne.

• vertainen_kokemus

...kakkonen elää kaikkien niiden heikkojen signaalien varassa, mitä mies syöttää hänelle huonosti menevästä avioliitostaan. -Ja voi huonosti, jos mies vähänkin kehuu vaimoaan tai matkustelee vaimon kanssa - koska silloinhan hän on yksin!!! Ja kakkonen tarjoaa auliisit kiihkeää seksiä kaikissa mahd tilanteissa pikaisissa 'panoissa', seksi on se ainoa keino pitää mies kiinnostuneena ja kakkonen kuvittelee, että se on aitoa rakkautta, seksiä ja kiihkeitä tekstareita. - Lopunkaiken tällainen seksiin perustuva kiinnitys on aika löyhä. Mies on vellihousu siinä vaiheessa, kun vaimo sanoo, että hän ei jätä miestään jonkun hutsahtavan kakkosen takia... Totuus kirpaisee. Näin sen näkee, kun tästä omasta soosista on kymmenen vuotta aikaa, kun olin se kakkonen. Kaksi vuotta meni hukkaan, kun odotin sitä, että miehellä menikin sisu kaulaan, kun piti vaimolle kertoa erosta. Oli hänellä jo talokin meille ostettuna. Jäipä sitten kahden talon loukkuun, kun pääsi kahden naisen käpälälaudasta. -Kyllä sitä on itte ollut täysi tomppeli!

• oooooooddjdjdjdj
        vertainen_kokemus kirjoitti:

...kakkonen elää kaikkien niiden heikkojen signaalien varassa, mitä mies syöttää hänelle huonosti menevästä avioliitostaan. -Ja voi huonosti, jos mies vähänkin kehuu vaimoaan tai matkustelee vaimon kanssa - koska silloinhan hän on yksin!!! Ja kakkonen tarjoaa auliisit kiihkeää seksiä kaikissa mahd tilanteissa pikaisissa 'panoissa', seksi on se ainoa keino pitää mies kiinnostuneena ja kakkonen kuvittelee, että se on aitoa rakkautta, seksiä ja kiihkeitä tekstareita. - Lopunkaiken tällainen seksiin perustuva kiinnitys on aika löyhä. Mies on vellihousu siinä vaiheessa, kun vaimo sanoo, että hän ei jätä miestään jonkun hutsahtavan kakkosen takia... Totuus kirpaisee. Näin sen näkee, kun tästä omasta soosista on kymmenen vuotta aikaa, kun olin se kakkonen. Kaksi vuotta meni hukkaan, kun odotin sitä, että miehellä menikin sisu kaulaan, kun piti vaimolle kertoa erosta. Oli hänellä jo talokin meille ostettuna. Jäipä sitten kahden talon loukkuun, kun pääsi kahden naisen käpälälaudasta. -Kyllä sitä on itte ollut täysi tomppeli!

Niinpä....miksi se mies vaihtaisi kunnollista vaimoaan tommoiseen horatsuun joka tarjoaa auliisti sitä kiihkeää seksiä pitääkseen miehen kiinnostusta yllä? Mies haluaa säilyttää arvokkaan vaimonsa ja siltä helpolta horoltahan hän jo saa sitä mitä haluaakin...p..llua. Ei sen takia tarvitse jättää vaimoa. Ja sitten kun kakkonen kyllästyy leikkiin, on mieskin ehkä jo kyllästynyt kakkoseensa ja voikin hommata uuden ja mielenkiitoisemman kakkosen tilalle, ellei ole jo hommannut...ja pitää mielessään kakkostaan typeränä horona.

• Joskus näinkin

Pahinta (tai ei ehkä, mutta tosi alhaista kuitenkin), mitä mies voi mielestäni tehdä, on käyttäytyä niin kuin mun syrjähyppy: Oltiin kahden hotellissa (molemmilla työmatka samaan kaupunkiin), illalla sängyssä. Mies sanoi, että soittaa kotiin hyvänyönsoiton. Olin kainalossa, ja kuuntelin miehen puhelun. Miten sanoi rakastavansa ja kaipaavansa ja pusipusi ja suukkoja vauvallekin - meen aikaisin nukkumaan kun oli rankka päivä. Kuulosti vielä täysin uskottavalta ja aidolta.

Me pidettiin vain hauskaa, molemminpuolin löyhä suhde. Ei hän minua loukannut, mutta tuli paha olo vaimon puolesta.

• monenmiehennainen

"Joskus näinkin",
        vastaavaa ja paljon pahenpaakin sattuu ja tapahtuu päivittäin. Ikävää kuunnella, kuin myös monet muutkin sadut....
        Ovatko kaikki naiset niin helposti huijattavia tai jotenkin neuroottisesti aviovaimon statukseensa uskovia?

• Vahinko kiertoon:)

"Joskus näinkin",
        vastaavaa ja paljon pahenpaakin sattuu ja tapahtuu päivittäin. Ikävää kuunnella, kuin myös monet muutkin sadut....
        Ovatko kaikki naiset niin helposti huijattavia tai jotenkin neuroottisesti aviovaimon statukseensa uskovia?

Joo, kaikkien aviovaimojen on nyt heti jätettävä miehensä, siis jätettävä ne kakkosille, jotka sitten ovat näitä tyhmiä luottavaisia aviovaimoja joita petätään. Näinkö?

• irsku

Seksilelu sä oot,trenauslaite,etsi vapaa mies, sen kans onnistuu.

• ulpukka2

Annahan ukkomiesten olla vaimojensa kanssa. Elä elämääsi täysillä, etsi vapaa mies. Tulet huomaamaan että olen oikeassa, elämä hymyilee! Pettävät ukkomiehet ovat säälittäviä ja jos mies olisi sinun kokonaan pystyisitkö luottamaan ettei sinun lisäksi hänellä olisi toista. Myös toiset naiset ovat säälittäviä, suostuvat nöyryytettäväksi. Jos suostuu kakkosnaiseksi ei minun mielestäni saisi olla mustasukkainen koska itse on roolinsa valinnut. Rehellisyys maan perii:) Olkaa rehellisiä, rakastakaa rehellisesti omaa kultaa, ei toisen!

• näin se homma etenee

Vaimo on vaimo. Panoseura on panoseuraa. Ei kukaan mies halua pelkästään vaimoa, vaan myös panoseuraa.

• ei leikitä

Kuka nainen haluaa olla vain panoseuraa? Käsi ylös.

• näin se homma etenee
        ei leikitä kirjoitti:

Kuka nainen haluaa olla vain panoseuraa? Käsi ylös.

Onneksi sellaisia naisiakin on olemassa. Peukkua alas.

• Panopuuko oot?

Panoseuraa? TÄH!Mihinkähän tutkimukseen tämä nojaa?
        No jos oot onnellinen panopuuna, niin nautihan onnestas:)

• Eräs lukija

Useimmat selkärangalliset miehet haluavat lähinnä sen vaimon, jonka kanssa jakaa elämä ja se sänkykin. Niitä joita tuon tyylinen elämä ei kiinnosta, no he pysyvätkin villeinä ikisinkkuina... ainakin niin kauan kuin kysyntää on. Sitten on näitä aivan omia luuseritapauksia, jotka ovat naimisissa mutta haluavat leikkiä villiä ikisinkkua. :-) Tuollainen ei kuulu henkisesti aikuiseksi kasvaneen ihmisen käytökseen, sukupuolesta riippumatta.

• huijarit vastuuseen

Aloittajan tarina on surullinen esimerkki siitä, mitä mies voi toilailuillaan saada aikaan. Itse jouduin myös varatun miehen valheiden avulla suhteeseen hänen kanssaan. Ilmeisesti minun tapauksessani on kuitenkin kyseessä erittäin härski huijaus.

Minulla oli kauan sitten nettideitti-ilmoitus. Siihen vastasi Helsingissä asuva mies, joka kertoi eronneensa pari vuotta aikaisemmin. Hänellä oli kuitenkin useita alaikäisiä lapsia liitostaan, jonka johdosta hän matkusti joka viikonloppu heitä katsomaan parin sadan kilometrin päähän. Viikonloppuasuntona toimi hänen sanojensa mukaan hänen vanhempiensa koti, jonne hän kertoi hakevansa pojat. Uskoin häntä. Ja koska lasten etu on mielestäni aina edellä aikuisten seurantarvetta, en pyytänyt häntä jäämään viikonlopuiksi luokseni. Meni liian kauan aikaa ennen kuin tajusin, että hän onkin naimisissa. Ja siihen mennessä olin jo rakastunut.

Rakastunut ihminen on vaikeassa tilanteessa. Suhteen lopettaminen voi olla todella työlästä rakastumishuuruissa elävälle. Minäkään en pystynyt siihen pitkään aikaan.

Jos voisin saada pyyhittyä tuon ajan mielestäni, olisin onnellinen. Ällöttää, että joku mies saattoi valehdella minulle päin naamaa, käyttää hyväkseen minun elämääni jne.

Olen jutellut tämän miehen kanssa yhden kerran jutun loppumisen jälkeen. Kun omat tunteeni olivat silloin jo täysin kuolleet, pystyin kuuntelemaan häntä kriittisesti. En enää pystynyt näkemään hänessä kuin tunnekylmän, itsekkään surkimuksen. Mutta hukkaan heitettyjä vuosia ei mikään tuo takaisin.

Mielestäni pettäviä miehiä kohdellaan liian helläkätisesti. Sekä vaimot että toiset naiset antavat miehen touhuta mitä lystää. Sellainen saa aikaan sen, että vastuuntunnottamat, itsekkäät miehet tuhoavat naisten elämiä. Itseänikin harmittaa, kun en jutellut miehen vaimon kanssa asiasta. Ja olisi voinut vaatia myös rahallista korvausta menetetystä ajasta.

• Soita vaimolle

No ei se ole vieläkään myöhäistä jutella vaimon kanssa.
        Ajattele asiaa.
        Sinä toisena naisena et ole ollut tunteeton kakkonen, vaan petetty valheilla alusta asti.
        Mies saisi rangaistuksen teoistaan jos ottasit ja soittasit vaimolle ja kertoisit tarinasi, uskon nimittäin että tällainen netti-iskijämies jatkaa samaa touhua toisten naisten kanssa.

• miksi soittaa
        Soita vaimolle kirjoitti:

Ajattele asiaa.
        Sinä toisena naisena et ole ollut tunteeton kakkonen, vaan petetty valheilla alusta asti.
        Mies saisi rangaistuksen teoistaan jos ottasit ja soittasit vaimolle ja kertoisit tarinasi, uskon nimittäin että tällainen netti-iskijämies jatkaa samaa touhua toisten naisten kanssa.

Mä en kyllä ymmärrä, miksi kenenkään kakkosen intressinä olisi soittaa vaimolle?! Kakkonen ei halua vaimolle pahaa vaan hänen miehelleen hyvää.

• Tiina Amurista
        miksi soittaa kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä, miksi kenenkään kakkosen intressinä olisi soittaa vaimolle?! Kakkonen ei halua vaimolle pahaa vaan hänen miehelleen hyvää.

Kakkonen haluaa hyvää vain itselleen.

• huijarit vastuuseen
        Soita vaimolle kirjoitti:

Ajattele asiaa.

Joo, tällä huijarimiehellä on varmasti useita muita uhreja jo tähän mennessä. Hän on tunnekylmä peluri. Vois varmaan vieläkin jutella vaimon kanssa jos viitsisi. Toisaalta olen aika varma, että vaimonsa tietääkin syrjähypyistä. Ei kai hän voi olla tietämätön ehkäpä vuosikymmeniä jatkuneesta pettämisestä. Mistä sitä tietää, vaikka vaimo on jotenkin hyväksynyt miehen toilailut, mutta haluaa pitää liiton jostain syystä. Muuttaisiko soittelu yhtään mitään?

• ????
        Tiina Amurista kirjoitti:

Kakkonen haluaa hyvää vain itselleen.

Amurista, hmmm....

• Sori taas kerran!
        ???? kirjoitti:

Amurista, hmmm....

Eiku se olikin hanurista, tietty.

• 10+15

Ilmeisesti on yleinen käytäntö, että kun mies jää kiinni sivusuhteesta, hän sopii asian vaimon kanssa ja kuin kauniiksi sinetiksi, vaimo kuuntelee kaiuttimesta miehen soittaessa "se on nyt loppu" -puhelun naisystävälleen.

Kriisivaiheen jälkeen mies odottaa pari kolme kuukautta tilanteen tasoittumista ja vaimon luottamuksen palautumista. Sitten hän katsoo erovaaran olevan ohi ja ottaa yhteyttä entiseen tyttöystävään. Jos sillä suunnalla ei lämpenemistä ole odotettavissa, ryhtyy mies etsimään uutta salasuhdetta.

Luulen, että suurelta osin tässä on kyse pelkästään biologiasta eli ei kannata pää höyryten lähteä syyttämään ketään.

• SalaisestiRakas

Onpa vähän samoja kokemuksia mutta olen mies ja rakastuin varattuun naiseen ja hän mitä ilmeisemmin minuun. Käytiin iltaisin kun hänen miehensä vahti lapsia salaisesti "lenkillä" eli hän tuli luokseni ja harrastimme enemmän kun paljon sänky puuhia ja joskus vasta aamuyöstä hän palasi kotiinsa kun mies oli jo nukkumassa. Kun ukko taas lähti töihin menin hänen luokseen ja ei pystytty pitää näppejämme erossa. Salarakkaus tiivistyi entisestään ja hänen kaverinsa jo tiesivät suhteestamme. Mutta niinkuin aina tällaiset asiat tulee julki aina jossain vaiheessa ja muutaman kerran olinkin silmitysten hänen miehensä kanssa heidän luonaan. Olinhan tämän naisen "koulukaveri ammattikoulu vuosilta" keksitty juttu sekin. Jutustelu oli vähän hmmm lievästi vaikeaa ja ukon mennessä tupakalle hyökkäsi ihastukseni heti kimppuuni suudellen ja puristellen perseestä yms silläkin riskillä että äijä näkee tapahtumat.

Alkoi oikeastaan vaan hirvittämään koko touhu ja ajoin kotiin ottamaan etäisyyttä. Asun myös toisaalla reilu sadan km päässä hänestä.
      Jossain vaiheessa he erosivat ja mies muutti pois. Nainen pyysi heti minut luokseen ja niinhän vietin siellä useampia öitä kunnes kerran yhtenä aamuna ukko ajoi töihin tämän pihan poikki ja näki autoni siellä. Alkoi soittelut naiselle ja meidän homma tulikin viimeistään silloin julki.
      Hirvitti entistä enemmän koko touhu ja lähdin pois. Siinä kuitenkin viestiteltiin ja soiteltiin säännöllisesti kunnes etäisyys toisiimme töiden takia tuli ongelmaksi ja riideltiin kai vaan siitä syystä kun ei ole aikaa tavata toisiamme. Tuli muutaman viikon tauko ja oletinkin että sen tarinan loppu tuli. Tapasin toisen naisen ja aloimme seurustelemaan. Tästä kuultua salarakkaani tulikin mustasukkaiseksi ja väitti että olen särkenyt hänen sydämen vaikka hän itse minulle viikkoja sitten sanoi enemmän ja vähemmän suoraan että tämä on tässä.

Nyt vuorostaan uusi kumppanini tuli mustasukkaiseksi tämän soittoihin ja viesteihin ja käski etten saa olla yhteydessä tähän "exään" No en halunnut pahoittaa hänen mieltään ja soitin tälle salarakkaalle että unohtaa minut kokonaan ja jatkaa elämäänsä. No ei se unohdus niin helppoa ollut sillä sain millon mitäkin juhlapäivien onnitteluja yms perjantai illan känni viestejä ja ne nyt piti käsitellä salaa etten pahoittaisi nykyisen mieltä.
      Kävi sitten niin että erosimme tästä uudesta naisesta muista syistä ja olinhan vapaa taas juttelemaan "salarakkaan" kanssa. Päädyimme muutaman kerran sänkyyn ja alkoihan meillä jopa uusi suhde. No paskamaisinta siinä on se että edelleen hänen ex ukko käy jatkuvasti hänen luonaan plus vielä muutamat kesän "panokaverit" jotka hän esitteli mutta väitti vaan rakastavansa mua. Meni hommat taas niin vaikeeks että asiasta riidellessämme emme taas ole hetkeen olleet yhteydessä. Mulle riittäis hän mutta en jaksa uskoa että nämä muut nyt ihan turhaan päivittäin hänen luonaan "kahvittelee". Tulihan tarina mut tällaista nää salarakkaudet saa aikaan.

• onnellinen kakkonen

Ei kukaan lähde toimivasta parisuhteesta vieraisiin!

• kesäaurinko

Ei lähde ei. Väittävät mitä väittävät, mutta askel eroon on otettu jo ennen kuin lähdetään tutustumaan ulkopuoliseen...

• monenmiehennainen
        kesäaurinko kirjoitti:

Ei lähde ei. Väittävät mitä väittävät, mutta askel eroon on otettu jo ennen kuin lähdetään tutustumaan ulkopuoliseen...

onnellinen kakkonen ja kesäaurinko,
        yhdyn edellisiin...

• Parkkilan emäntä

onnellinen kakkonen ja kesäaurinko,
        yhdyn edellisiin...

-Ja nyt kun kissat on kirnuttu ne voidaankin viedä.Hmm.Papille.

• bastioni 5

yhdyn yllämainittuun ,ei todellakaan lähde hyvästä suhteesta,on turha syyttää kakkosia .Itse olen tullut avioliitossa
        petetyksi ja eronnut. Olin 13vuotta eron jälkeen yksin,en halunnut ketään miestä.Latoin treffisivulle profiilin ja kaikki aloitteentekijät ukkomiehiä,voi helvetti .Pitkää vaimot ukoistanne kiinni ,mitä lieroja ne miehet on.

• salailun jännitys

Ei pidä paikkaansa. Seikkailunhalu ja kiima aiheuttavat vaikka minkälaisia koukeroita.
        Monet kiihottuvat juuri siitä että kakkoseen suhde on SALAINEN.
        Tää että mies tai nainen ei lähde toimivasta suhteesta on kakkosten sontapuhetta jolla he tyynnyttelevät omaatuntoaan ja tekemisiään.
        Kakkosen tehetävänä on antaa kiihotusta ja jännitystä, vaimo antaa turvallisuutta ja huolto pelaa ja hyvää seksiä myös, mutta se seksi kun ei ole salaseksiä niin se ei aina ole samalla tavoin kiihottavaa.
        Sanoisin näin, että kun lähtee salasuhteisiin niin elämä on jännitystä vailla, ei muuta. Kaikki muu voi olla ihan hyvin kotona.
        Senhän näkee siitä että tosipaikan tullen ENIN osa miehistä valtisee ne kotoisat puitteet ja perheensä.

• kokemus tämäkin...

Työpaikallani eräs mies rakastui minuun tulisesti, ainakin hän ilmaisi sen hyvin monin tavoin, vaikka molemmat olimme aviossa ja kummallakin oli jo kaksi lasta.

Hänen vaatimuksiin, että eroaisimme molemmat ja lähtisimme yhdessä "johonkin", en todellakaan suostunut. Mielestäni yhdistin sen, kuten hänelle ilmaisin, pankkiryöstöön, jossa lapsilta vietäisiin isän ja äidin oikeus.

No, hän teki hairahduksen(mukamas minun takia) ja sai lapsen toisen kanssa, josta oli seurauksena lapsi, joten erohan heille tuli.

Minä puolestani sain sellaisen henkisen trauman, jota podin 20-vuotta, koska olin saanut häneltä aivan liian ylenpalttista huomiota, jota kaipasin, mutta kuitenkaan en olisi vaihtanut osaani. Järkeiltyäni nuo vuodet olen onneksi päässyt niistä eroon.

Onneksi asiaa lievensi myös kohtaamani mies, jolla myös oli kaksi lasta, omieni ikäisiä. Heti aluksi teimme selväksi, että molempien perhe pidetään koossa ja tapaamisemme ovat "pomminvarmoja" ulkopuolisilta.

Koskaan ei ole tullut vaikeuksia ja on mukava jutella nyt 30-vuoden jälkeen lapsistamme ja lapsenlapsistamme. Toki me välillä muistelemme niitä ihania hetkiä, silloin nuoruudessamme!!!

• petturi mikä petturi

Onneksi olkoon, olet siis onnistunut pettämään puolisoasi salaa vuosikaudet. Niin sitä pitää.

• Eräs lukija

Olivat hetket "ihania" myös aviopuolisoillenne ja lastenne kannalta? Tuskin, mutta osa ihmisistä ajattelee tunnetusti enemmän alapäällään...

• seksikulkee

Ex-mieheni on aikoinaan nöyryyttänyt minua kaikin mahdollisin tavoin, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Ja minä olin aina se joka oli pahoillaan ja omasta mielestäänkin syypää kaikkeen. Onneksi älysin lähteä ajoissa.
      Sen jälkeen onkin ollut vaikeaa antautua suhteeseen, jossa pitäisi luottaa toiseen täysin, siksi olenkin valinnut osani ns. seksikumppanina. Kun kotona ei seksiä tarpeeksi saa, niin minun kanssani sitä saa. Muita sitoumuksia ja velvoitteita ei ole. Molemmat ovat tyytyväisiä.

• Yksinäinen vanhuus

Ois ehkä sittenkin parempi jos tapaisit luotettavan kumppanin.Muuten olet vanhana kovin yksin.

• monenmiehennainen
        Yksinäinen vanhuus kirjoitti:

Ois ehkä sittenkin parempi jos tapaisit luotettavan kumppanin.Muuten olet vanhana kovin yksin.

Anteeksi,
        Seksiähän harrastetaan vain parisuhteessa lisääntymistarkoituksessa, muuten on loppuelämä yksinäistä?
        Ymmärsinkö oikein?

• issekseen
        Yksinäinen vanhuus kirjoitti:

"Yksin oot sinä ihminen - kaiken keskellä - yksin" ja "Yksin tänne synnytään, yksin täältä lähdetään." Mietippä näitä ja niitä todellisia ystäviäsi.

• *perhonen*

Pettäminen on aina väärin ja siihen tarvitaan yleensä aina kaksi osa puolta ja minusta syy on silloin kummassakin... Kannattaisi ajatella tee muille niin kuin haluisit itsellesi tehtävän.. Sairasta pinnallista pintaliitoa jossa ei ajatella muiden tunteita... Sellasten ihmisten jotka ei osaa elää suhteessa ei kannattaisi elää kuin sinkkuna kaikkea ei voi saada...

• pink-ku

Hyvin pinnallisesti kirjotettua tekstiä. Eläpä ensin elämää ja kerro sitten uudelleen.

• *perhonen*
        pink-ku kirjoitti:

Hyvin pinnallisesti kirjotettua tekstiä. Eläpä ensin elämää ja kerro sitten uudelleen.

Minusta pinnallista on mennä halujen mukaan... Elämää on nähty koettu jos ihmiset ajattelisi ennen kuin tekis niin maailma vois olla toisenlainen... Jos osaat yhtään lue rivien välistä tossahan tuli kaikki oleellinen tiivistetysti...

• ei pinnallinen
        pink-ku kirjoitti:

Miten niin? Oletko narsisti seksiaddikti?

• Minulle.

Riittää hyvä seksi.

• hurraahurraa

Joo, ota kaikki irti vaan toisen miehestä, koska sittenku loppuu niin vähäksi käy.

• tink-ku

No vähän sama juttu ollut minulla. Tosin suhde alkoi vaan leikkinä ja ei ollut mitenkään tarkoitus muuta kuin harrastaa seksiä, jota kumpikaan ei omassa suhteessaan saanut.
      Ihastuin ja rakastuin. Suhde eteni ja oli välillä miehen puolelta lupauksia meidän yhteisestä elämästä, jotka olivatkin vaan lupauksia.
      Petyin pahasti, totta kai, olinhan rakastunut syvästi. Siis kaikkein pahinta, mitä tuossa tilanteessa voi tapahtua. Lopulta panin suhteen poikki.

Näin jälkeenpäin en voi tietää, mitä olisi tapahtunut, jos en olis katkassut suhdetta. oma mies sai tietää, tunnustin ja oma liitto meni nurin ja jäin yksin. rakastin silti sitä miestä! Tunteelle ei voinut mitään. Hänellä perhe ja olin siis järkevä, jätin kaiken ja jäin yksin. Olin jopa itsemurhan partaalla. Vaikka tuosta on aikaa, ei se ole mielestäni hävinnyt. Koin sellasta, joka muutti minua pysyvästi ja satutti.

• tavallinen tarina

Perhonen poltti siipensä.
        Mitäs aloitit.

• *perhonen*
        tavallinen tarina kirjoitti:

Perhonen poltti siipensä.
        Mitäs aloitit.

Moraali on joillakin vähän hämärän peitossa mikä on Oikein mikä Väärin..
        Tästä asiasta ei tarvitsisi edes keskutella jos tuijotettaisi muutakin kuin omaa napaa..
        Tais osuta ja upota…
        Perhosella ei siivet ole palanneet seisoo sanojensa takana…
        Varattuihin miehiin/naisiin ei kajota. Moni muukin on varmaan samaa mieltä …

• näin se homma etenee

Tätähän mä just tarkotin. Nimimerkit onnellinen kakkonen, kesäaurinko ja seksikulkee ovat asian ymmärtäneet.

• kj

Vai niin.

• 10 askelta eteenpäin

Tämä on suora lainaus sinun omasta kirjoituksestasi:

" Tuli vaan mieleeni kysyä moista, kun itse heräsin siihen, miten typerä olen! "

1. Olen täysin samaa mieltä.
      2. Millainen ääliö silti vakavissaan jokatapauksessa kuitenkin kysyy?
      3. Olet idiootti
      4. Mitä tyydytystä luulet saavasi siitä mitä vastaavaa kokeeneet kommentoivat?
      5. Luuletko saavasi säälipisteitä?
      6. vastaus: et ainakaan saa
      7. Mielestäni tuollainen asia on yksityisasia.
      8. Olet joutava
      9. Vaikuttaa että puhut asioista mielummin kuin teet niitä.
      10. Olet hyvin typerä.

Tulkitse tämä oman makusi mukaan.

• kesäaurinko

Kaikki tänne kirjoittavat eivät halua a) säälipisteitä, b)hyväksyntää, vaan ainoastaan herättää keskustelua asiasta, joka koskettaa monia. Minusta aloittaja vaikuttaa nimenomaan naiselta, joka tekee eikä puhu. Hänhän teki jo silläkin, että herätti näin intensiivisen keskustelun. Ja selkeästi aiheesta, joka koskettaa ja siten myös kiinnostaa monia!

• 10 askelta eteenpäin
        kesäaurinko kirjoitti:

Kaikki tänne kirjoittavat eivät halua a) säälipisteitä, b)hyväksyntää, vaan ainoastaan herättää keskustelua asiasta, joka koskettaa monia. Minusta aloittaja vaikuttaa nimenomaan naiselta, joka tekee eikä puhu. Hänhän teki jo silläkin, että herätti näin intensiivisen keskustelun. Ja selkeästi aiheesta, joka koskettaa ja siten myös kiinnostaa monia!

Mielestäni sinun kuuluisi lukea kohta 4 uudestaan ja voit vastata siihen jos pystyt. Ja kohta 9 on täyttä totta.

Myöskin sinulla on aika saman tyylistä ajatuksen juoksua kuin aloittajalla kohdassasi jossa kerrot " Minusta aloittaja vaikuttaa nimenomaan naiselta, joka tekee eikä puhu. Hänhän teki jo silläkin, että herätti näin intensiivisen keskustelun "

Tuo on hyvin yleinen piirre joillain ja ehkäpä monesti varsinkin naisilla.

Eli tiivistettynä se on suurinpiirtein sitä että, haukut itsesi koska teet jotain tiettyä asiaa ja heti perään teet sen tietyn asian.

• tommonen taas

idiootti

• muru

Kyllä mun sympatiat on sinun ja hänen vaimon puolella . Uhreja olette molemmat :( . Itse olen 5 vuotta sitten jäänyt leskeksi 43 vuotiaana . Nyt kuitenkin olis kiva löytää joku ihana mies rinnalle , mut ukkomiehiä on tyrkyllä pilvinpimein . Ja osaavat esittää et ovat aivan ihania ja vaimo ei konona anna seksiä eikä lämpöä . Paskaa puhuvat senkun kerkeevät :( Mut ymmärrän et tollaseen lirkutteluun on helppo lähteä , kukapa ei haluaisi kuulla kuinka ihana , haluttava ja kaunis on , mut valitettavasti tollainen mies löytää aina uuden kohteen . Itse en ole tohon lähtenyt , vaikka kieltämättä , muutaman kerranon ollu aika lähellä , mut pereaatteet olen pystynyt pitämään . Tsemppiä sinulle , kyllä sinä vielä löydät sen vapaan ja oikeesti rakastavan miehen . Hyvää ja iloista kevät mieltä

• Hannu Hanhi

Kuin te rouvat ette huomaa itsessä mitään vikaa?
      Pohditte onko kakkonen oppinu koskaan vastuusta mitään, mutta itsestä ette näe metsää puilta. Mikä hitto teitä riivaa?
      Oma äijä touhuaa ihan kaikessa rauhassa takapihalla, mitä huvittaa ja te syytätte jotakin ulkopuolista. Jotain vierasta joka ei ole edes samalla tontilla.
      Suurinosa täällä on kakkosia haukkuvia vaimoja ja mies saa kaiken anteeksi. Mietitte miksi kakkonen ei tajua kummosta kusipäämiestä on saanut, taivasvarjele te olette itse sen saman kuspään kanssa jopa hankkinu lapsia ja asuntoja. Kumpi on tyhmempi??
      Kuin kehtaatte keksiä selityksiä kuinka mies ei rakasta aidosti jos pettää,
      ei sillä rakkaudella taida olla siinä kakkosenhaku jutussa ei rakkaus vaimoon meinaa paskaakaan.
      Mies hakee jotain muuta, ihmistä joka ei kokoajan vaadi
      ja keskustele järkevästi lapsista. Joskus vois hellittää mutta se onnistuu vaan kakkosen seurassa.

• sössötä sinä siinä

idiootti

• Katso peiliin

Vähän on sullakin fakkiutunut kuvitelma vaimoista...

• Nauran teille akat

kerrankin joku puhuu asiaa. Hyvä Hannu H!
        Vaimot kulkee silmät ummessa syyttäen kaikesta muita. Itsessä ei ikinä mitään vikaa. Ja oma mieskin on niin puhdas pulmunen.
        Ei noi vaimot kirjoituksislla mitään ymmärrä. Niille pitää taivaan pudota päähän, ennenkun heräävät.
        Tuudittautuneet kuvitelmaan jossa itse ovat aina se illan päätähti, kaikki hurraa.
        Mieshän siellä tosissaan tepastelee keon päällä kun iso kukko.

• kakkos nainen

Älkää nyt viitsikö.Se ei ole minun vikani, jos miehenne pettävät vaan näiden miesten. Toisaalta kun olen näiden vaimoja nähnyt niin en sinänsä ihmettele, minkälaisia säälttäviä luusereita monet miehet ovat naineet, käsittämätöntä!
      Sitä saa mitä tilaa, jos pysytte erossa tasokkaamista miehistä ja omassa kastissanne se mies voi pysyäkin rinnallanne, kiitos!

• voimavaraton

Otan taas esille näkökulman, josta on puhuttu ennenkin. Tässä ei ole kysymys siitä, kuka on parempi tai pahempi; voittajia tai häviäjiä ei ole. Tämä on elämää, ei elokuvaa. Mihin se johtaa, että vaimot haukkuvat kakkosia ja kakkoset arvostelevat vaimoja?! Useinhan he eivät edes tunne toisiaan, joten miten voi edes arvostella sellaista ihmistä, jota ei tunne, ei ole koskaan edes nähnyt?!

Vaimot sanovat, että kakkonen vei miehen häneltä, mutta kyllä se on se aviomies, joka "toi" kakkosen elämäänsä ja sotkemaan avioelämäänne. Tosin liittonne ei varmasti ollut onnellinen eikä molempia osapuolia tyydyttävä, tasavertainen, ennen kakkosen valitsemista mukaan. Mies teki valinnan tutustua toiseen naiseen, mies valitsi rakastella hänen kanssaan, mies valitsi jatkaa sitä suhdetta.

Ja kakkoset sitten taas arvostelevat vaimoja "tyhmiksi" tai itsetunnottomiksi luusereiksi, koska jatkavat liittoa pettävän miehen kanssa. Hmm, jatkaahan kakkonenkin sitä suhdetta miehen kanssa, jolle ei ole ainoa.

Summa summarum, elämä on. Yleensä se ei mene suunnitelmien mukaan, ja usein tapahtuu asioita, jotka eivät mene niin kuin itse haluaisi. Joihinkin sopeutuu, toisiin ei edes kannata. Mutta mikä kukaan meistä on arvostelemaan toinen toisiamme, ja mihin se edes johtaa?

• monenmiehennainen
        voimavaraton kirjoitti:

Otan taas esille näkökulman, josta on puhuttu ennenkin. Tässä ei ole kysymys siitä, kuka on parempi tai pahempi; voittajia tai häviäjiä ei ole. Tämä on elämää, ei elokuvaa. Mihin se johtaa, että vaimot haukkuvat kakkosia ja kakkoset arvostelevat vaimoja?! Useinhan he eivät edes tunne toisiaan, joten miten voi edes arvostella sellaista ihmistä, jota ei tunne, ei ole koskaan edes nähnyt?!

Vaimot sanovat, että kakkonen vei miehen häneltä, mutta kyllä se on se aviomies, joka "toi" kakkosen elämäänsä ja sotkemaan avioelämäänne. Tosin liittonne ei varmasti ollut onnellinen eikä molempia osapuolia tyydyttävä, tasavertainen, ennen kakkosen valitsemista mukaan. Mies teki valinnan tutustua toiseen naiseen, mies valitsi rakastella hänen kanssaan, mies valitsi jatkaa sitä suhdetta.

Ja kakkoset sitten taas arvostelevat vaimoja "tyhmiksi" tai itsetunnottomiksi luusereiksi, koska jatkavat liittoa pettävän miehen kanssa. Hmm, jatkaahan kakkonenkin sitä suhdetta miehen kanssa, jolle ei ole ainoa.

Summa summarum, elämä on. Yleensä se ei mene suunnitelmien mukaan, ja usein tapahtuu asioita, jotka eivät mene niin kuin itse haluaisi. Joihinkin sopeutuu, toisiin ei edes kannata. Mutta mikä kukaan meistä on arvostelemaan toinen toisiamme, ja mihin se edes johtaa?

Erittäin hienoja kommentteja edelliseltä,
        näinhän se elämä etenee; tosiasioiden hyväksyminen auttaa jo paljon...
        Negatiivisuus syö ihmistä itseään.

• säälittävät lutkut

Sinä lutkulainenhan sen uskottomuuden mahdollistat, eikö löydy omaatuntoa ja vastuuta? Mies ei voi olla yksinään uskoton.
        Kakkoset on aivottomia narsisteja, olen tavannut monta kakkosta ja aina tuo sama laulu, että eiväthän he mitään tyhmää tee vaan nuo miehet.
        Tahdottomat kakkosparat, täysin miehen vietävissä, eiväthän he tee mitään.

• monenmiehen naiselle

Erittäin hienoja kommentteja edelliseltä,
        näinhän se elämä etenee; tosiasioiden hyväksyminen auttaa jo paljon...
        Negatiivisuus syö ihmistä itseään.

Peritkö maksun vai annatko ilmatteeks?

• elämänsä ykkönen

Yksinkertaiselle ihmiselle yksinkertainen vastaus: Ei kai kukaan näistä luuseriäijistä mitään edustavaa ja kaunista vaimoa halua, sittenhän siinä on pelko että itse jää kakkoseksi kun muijalla riittää vientiä.
        Voi luoja miten on naiset yksinkertaisia olentoja. Sitä saa mitä tilaa ja ilmeisesti sulla on katkeruus kaiken syynä.

• Hyi vaimot
        elämänsä ykkönen kirjoitti:

Yksinkertaiselle ihmiselle yksinkertainen vastaus: Ei kai kukaan näistä luuseriäijistä mitään edustavaa ja kaunista vaimoa halua, sittenhän siinä on pelko että itse jää kakkoseksi kun muijalla riittää vientiä.
        Voi luoja miten on naiset yksinkertaisia olentoja. Sitä saa mitä tilaa ja ilmeisesti sulla on katkeruus kaiken syynä.

Kaikki petetyt vaimot ovat rumia ja tyhmiä, epäedustavia.Heillä on huonot vartalot ja hampaat, rumat nenät ja huonot hiukset. He osaavat hädin tuskin lukea. Ei ihme, että heidän miehensä (komeat ja hyväluontoiset, rikkaat) haluavat viettää aikaansa edustavien kakkosnaisten kanssa jotka ovat kaikki Victoria's Secretin alusvaatemalleja ja Harvardin käyneitä, suloisia ja moraalisesti puhtaita.

• monenmiehennainen
        monenmiehen naiselle kirjoitti:

Peritkö maksun vai annatko ilmatteeks?

Harrastan seksiä, se on uusiutuva luonnonvara, ihanaa ja ilmaista,
        toisinkuin moni muu asia tässä elämässä.
        Minä vain nautin....

• :))
        säälittävät lutkut kirjoitti:

Sinä lutkulainenhan sen uskottomuuden mahdollistat, eikö löydy omaatuntoa ja vastuuta? Mies ei voi olla yksinään uskoton.
        Kakkoset on aivottomia narsisteja, olen tavannut monta kakkosta ja aina tuo sama laulu, että eiväthän he mitään tyhmää tee vaan nuo miehet.
        Tahdottomat kakkosparat, täysin miehen vietävissä, eiväthän he tee mitään.

Miten niin tahdottomat? Omasta tahdostahan siinä nimenomaan on kysymys.
        Ei mies yksin olekaan uskoton.. aina löytyy joku. Toinen varattu tai ehkä vapaa.

• Pusuville

OIKEIN TEIT KUN LOPETIT SUHTEEN siitäkin huolimatta että ruoho on vihreämpää aidan takana eki siis toisen naisen aviomies on muita miehiä parempi. Kuitenkin ehdotan että katselet itsellesi vapaan miehen siksi kun vapaan kanssa voi tehdä mitä haluaa ja suunnitelmatkin toteutuvat. Tsemppiä SINULLE;;)))!!!

• Annan vinkin:unohda mies ja etsi sellainen kumppani joka osaa arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Itse aikanani (todella kauan sitten) tapailin satunnaisesti naimisissa ollutta miestä, mutta hän oli sen verran varma omasta egostaan että teki heti selväksi että mitkä asiat hänen elämässään ovat tärkeitä: ja huom: vaimo ei suinkaan ollut lapsien kanssa kärkipäässä (hmm...jos mulla olis lapsia niin ne olisivat aina ykkösiä!) enkä sen puoleen minäkään. Tottakai siinä rikkoi itsensä, kun odotti tapaamisia joita oli harvoin ja ainoastaan silloin kun toisen työ, harrastukset yms. antoivat myöten. Senpä takia irrottauduin tilanteesta, surin jonkin aikaa, mutta totesin, että maailmasta löytyy vapaita miehiä, jotka ovat mukavia. Sinänsä huvittavinta oli se, että meni muutamia kuukausia ja olin alkanut seurustelemaan niin tämä ns. exä rupesi soittelemaan ja kun tajusi etten ole enää kiinnostunut, niin hänen kiinnostuksensa kasvoi. Toki samalla selvisi että hän oli eronnut. No mutta tarinan opetus lienee se, että varatut miehet eivät pysty pitämään annettuja lupauksiaan vaimolleen eikä kakkosasemassa olevalle naiselleen: oma ego on tärkein ja sen pönkittämiseksi todennäköisesti haluaa että on useampi nainen.

• Yäk nää äijät

Itsekeskeisiä itsekkäitä miehiä nämä mihet on.Narsismikin voi heitä vaivata.

• Ällöttää

Tuleeko aloittajalle ollenkaan mieleen se, että miehellä on perhe? Tulet sitten tänne itkemään, että mies nöyryyttää sinua. Ai nykyään on jo oikein termi: "kakkonen". Millä helvetin oikeudella sekaannut naimisissa olevaan mieheen?

• petturin kanssa ollu

Olin varatun miehen kans vähän yli kaks vuotta,oli vain seksisuhde ja tämän suhteen päätteeksi sain sukupuolitaudin häneltä,ei mitään vastuuta ottanut koko asiasta,mut maksatin mitä meni lekureilla käynneistä ja lääkkeistä,täysin tunteeton mies kun ei enää ollut seksiä,niin ei mitään yhteyttäkään tarvinnut pitää.Ihmettelen miten tyhmä akka hänellä on kun ei tajua miten paljon tämä petti,enkä ollut ainoa nainen,joka selvisi jälkeenpäin.Nyt asustelee Kouvolan lähellä ja sama peli jatkuu edelleen,toivottavasti joku käräyttää ja kertoo akalle,minkälainen kusipää on ja toivottavasti tartuttaa saman akkaansa kun minuunkin,et saa kärsiä loppu elämän.

• Jaana... k

"ja toivottavasti tartuttaa saman akkaansa kun minuunkin,et saa kärsiä loppu elämän."

Siis toivot, että tartuttaa saman vaimoonsa kuin sinuun. No eikös tämä ole aika selvää jos heillä on lainkaan seksiä. Saitko kondylooman vai HIV:n? Jos HIV niin sulla on velvollisuus kertoa kaikille kenen kanssa luulet hänen harrastaneen tai tulevan harrastamaan seksiä.
        Ihmettelen myös sitä miten sulla on pokkaa toivoa, että joku käräyttää hänet, mutta sinulla ei ole pokkaa itse käräyttää hntä. Et vissiin vois alemmas enää vajota.

• plaap,plaap
        Jaana... k kirjoitti:

"ja toivottavasti tartuttaa saman akkaansa kun minuunkin,et saa kärsiä loppu elämän."

Siis toivot, että tartuttaa saman vaimoonsa kuin sinuun. No eikös tämä ole aika selvää jos heillä on lainkaan seksiä. Saitko kondylooman vai HIV:n? Jos HIV niin sulla on velvollisuus kertoa kaikille kenen kanssa luulet hänen harrastaneen tai tulevan harrastamaan seksiä.
        Ihmettelen myös sitä miten sulla on pokkaa toivoa, että joku käräyttää hänet, mutta sinulla ei ole pokkaa itse käräyttää hntä. Et vissiin vois alemmas enää vajota.

Elä puutu asiaan kun et tiedä kaikkea,jätän aivan omaan arvoonsa kommenttis,,,,en ole alottanu tätä viestiketjua,kerroin vain oman kokemukseni asiasta,,,,mikä luulet olevasi,parempi ku muut täällä vai,,,,,,,aivoton olet kummastakin päästä,,,,

• IQIQIQ

Siis miehen akkako se tässä taas oli se tyhmin? Teitkö IQ-testit vai? Oisit samalla testannut miehen ja itsesikin.

• Jaaana ...k
        plaap,plaap kirjoitti:

Elä puutu asiaan kun et tiedä kaikkea,jätän aivan omaan arvoonsa kommenttis,,,,en ole alottanu tätä viestiketjua,kerroin vain oman kokemukseni asiasta,,,,mikä luulet olevasi,parempi ku muut täällä vai,,,,,,,aivoton olet kummastakin päästä,,,,

Moni varmaan ajattelee päinvastoin. Ehkä nouset joskus kuin Fenix-lintu

• Taisto..........

haha, miten voit edes kuvitella olevasi muuta kuin pano, objekti johon seksihaltut tyydytetään.

• se siitä

Vai niin, kyllä minun jo nyt ex-mies jopa uhkaili minua jos jätän hänet, kun suhde joka oli kestänyt vuosia, ei sitten millään olis halunnut eroa, mutta mibnä tein lopullisen päätöksen ja jätin, vaikka se oli vaikeaa kun mies jahtas vielä eronkin jälkeen vaikka olikin jo nainen.
      Eikä ollut ensimmäinen kerta, petti mennen tullen.

• leskenlehdykkä

Itsekin samassa tilanteessa ja olisi kiva tietää mitä aiot tehdä ja vähän saada vinkkiä. Mitä tuo oikeista miehen naruista veteleminen teidän tapauksessa noin niin kuin käytännössä tarkoittaa? Eli mitä hän tekee sellaista, että sua on viety.

Mietin usein, miten päädyin tähän tilanteeseen. Oliko sinulla tiedossa alusta asti, että mies on varattu, vai selvisikö miehen status vasta, kun olit jo häneen ihastunut?

• -

"Mitä tuo oikeista miehen naruista veteleminen teidän tapauksessa noin niin kuin käytännössä tarkoittaa?"

Eihän se vaadi muuta kuin että puhuu sellaisia kuin vaikuttaisi välittävän toisesta. Riittää että esittää epäitsekästä ihmistä joka haluaa toisen parasta, mutta todellisuudessa pyrkii tällä tavoin näkemään kumpi kumppaneista on epäitsekkäämpi ja lojaalimpi vaikka todellisuudessa itse hyvin itsekkäästi valitsee sen joka on epäitsekkäämpi ja lojaalimpi eikä tällöin itse ole lojaali kuin toista kohtaan.

Päädyit kenties tilanteeseen sillä tavoin että olit nöyrä ja ystävällinen toista kohtaan ja ihastuit hänen ystävällisyyteen. Tämä mies ei ole nöyrä vaikka esittäisi sellaista. Hän kuitenkin tietää että kannattaa esittää nöyrää koska tämä taktiikka toimii ihmisiin. Se että valitsee useamman kumppanin joista valitsee vain yhden, on uhkailutaktiikka jossa kumppanille näytetään että hänelle riittää vientiä. Tämä saa toisen kuvittelemaan että oma kumppani on hyvä ihminen koska monet hänet valitsisivat. Tämä saa myös toisen pelkäämään sitä että hänet saatetaan jättää toisen vuoksi. Tällainen pelko tekee ihmisestä nöyrän joka haluaa pitää oman kumppanin entistä tiukemmin. Tällainen uhkailu- tai pelottelutaktiikka harvemmin kuitenkaan toimii pitemmän päälle. Se nimittäin osoittaa ettei kumppani ole lojaali jos hän on valmis harkitsemaan toista kumppania. Itse en ainakaan arvostaisi ihmistä enkä pitäisi häntä ainakaan nöyränä jos hän on valmis valitsemaan uuden kumppanin siinä vaiheessa kun toiselta loppuu energia.

Toisaalta tämmöistä tämä elämä on. Heikkoja käytetään hyväksi ja vaikka kumppaniksi sattuisi jokin energiapommi niin hänestä käytetään joka tapauksessa energia loppuun jonka jälkeen vaihdetaan uuteen. Tämä tuhoaa yhteiskunnan moraalin ja kuluttaa ihmiset täysin loppuun kun pitää miettiä miten tätä elämää tulisi elää. Kun perheessä menee huonosti niin töissäkin menee huonosti. Loppujen lopuksi vain ne kylmimmät pelimiehet ja -naiset pärjäävät, mutta yhteiskunnan kaaduttua sota tai lama taas korjaa tilannetta jonka jälkeen ihmiset tulevat hetkeksi järkiinsä.

• Analyysi

Ilmiselvästi mies haluaa olla kanssasi, mutta kynnys jättää perhe on liian suuri.
      Mielestäni näissä pitäisi olla itsekäs, jokaisella on okeus onneen. Eli jättää perhe, koska jatkettaessa perhe tulisi tässä joka tapauksessa kärsimään.

• kesäaurinko

Se on totta! Mies ei näkisi noin paljon vaivaa vuoksesi, ellei oikeasti rakastaisi sinua ja haluaisi olla kanssasi. Ehkä hän ajattelee, että ei haluaisi satuttaa lapsiaan eroamalla lastensa äidistä. Kunpa tällaisissa tapauksissa mies ymmärtäisi, että hän satuttaa kaikki osapuolia paljon enemmän jatkamalla avioliittoa, jolla ei ole enää onnistumisen edellytyksiä Mieshän kärsii siinä tavattoman paljon itsekin, kun hänen sydämensä on muualla ja kotona pitäisi olla kuin kaikki olisi hyvin.

• noniin

idiootti

• asdfasfs

Jotku miehet vaa pelailee tällee ja mä en saa edes yhtä kunnollista naista :(

• KAKKOSMIES

KYLLÄ NAISETKIN OSAAVAT PETTÄMISEN,OLIN KAKKOSENA 5 V. ENNEKUIN
      PÄÄSIN IRTI. UKKO TIESI KAIKEN JA SALLI VAIMONSA PETTÄMISEN..
      NYT OLEN ONNELLISESTI AVIOSSA JA KAIKKI ON HYVIN..

• pienet kirjaimet

No älä sitte huua.

• Kunnioita

Ihmiset vois vähän lukea Raamatusta, että mitä tarkoittaa avioliitto.

• niiru

Minäkin olen ollut vuosia kakkonen,omasta tahdostani. Olisinhan voinut lopettaa koko jutun,mutta jokin viehätys siinä oli. Nyt kuitenkin on alkanut näkyä sellaisia ihmeellisiä asioita,etten enää halua edes pysyä salassa.
      Miehen vaimolle lähti kirje,jossa on valokuvia miehestään puuhissa. saa mies huomata,etteivät kaikki naiset tanssi hänen pillinsä mukaan.
      Toki vaimo säälittää kun joutuu kohtaamaan totuuden,mutta onkohan se edes ensimmäinen kerta. Toivottavasti vaimolla voimia jättää miehensä ja aloittaa elämä uudelta pohjalta.

• Halpamainen teko

Just joo, tää on kakkosen kosto kun tajuaa että tulee olemaan aina korkeintaan toisella sijalla.
        Kakkosen raivo siitä että on hävinnyt vaimolle saa hänet käräryttämään miehen.
        Yrittää saada vaimon myös eroamaan miehestä, niin että jos en minä saa niin ei saa vaimokaan.
        Kestäsit nyt vaan kunnialla tappiosi, mitäs aloitit suhteen varattuun.

• millä tuomitset, ...

Jännä tyyli hyökätä yhteiskuntaa vastaan.

Jos joku toimii väärin niin päätät itsekin alkaa toimimaan väärin jonka jälkeen odotat että joku tuomitsee tämän miehen teot vaikka itse olet omilla teoillasi hyväksynyt nämä teot. Veikkaan että tämä vaimo ottaa tämän haasteena ja haluaa näyttää sinulle ettei sinusta ole vastusta hänelle. Eli hän ei siis jätä miestään vaan on tyytyväinen siihen että mies on tuottanut sinulle hyvin katkeran pettymyksen. Juuri sinunkaltaisista tulisi päästä yhteiskunnassa eroon joten tässä tapauksessa mies ja vaimo ovat toimineet oikein. Tällöin kukaan muukaan mies ei sinua mielellään halua kun olet toiminut näin.

Miksi muuten luulet että joku uusi mies hyväksyisi tämän vaimon? Tämä vaimo on selkeästi hypännyt miehen kelkkaan hyvin heppoisin perustein jos hän ei ole tiennyt miehen olevan tällainen. Naiset jotka hyväksyvät kenet tahansa, eivät välitä moraalisista periaatteista, kuten et sinäkään välittänyt. Näin ollen uusi mies joka tämän vaimon hyväksyisi, ottaisi naisen jolla ei ole moraalisia periaatteita. Eli tämä uusi mies olisi aivan samalla tavoin moraaliton mies mitä aiempi mies oli.

Kyllä te kaikki olette minun silmissä syyllisiä. Kenties tuo vaimo vähiten, mutta hänenkin pitäisi valita seuransa paremmin.

Jos kaipaatte jotain moraalisia periaatteita elämään niin miksi ihmeessä toimia omien moraaliperiaatteiden vastaisesti? Se ainoastaan tuottaa ongelmia omaan elämään.

Eikä kannata tunkea omia moraaliperiaatteita muille. Sitä varten on uskonnot joissa on omanlaiset moraaliperiaatteet. Sitten voi syyttää toista jos toinen ei toiminut pyhän kirjan mukaisesti. Paitsi tietysti jos kirja edellyttää anteeksiantoa ja kehoittaa olemaan tuomitsematta. Kannattaa siis valita oma uskontokunta tarkkaan tai kirjoittaa oma pyhä kirja tai omat moraaliopit jonka jälkeen voi oman kumppanin pakottaa noudattamaan näitä sääntöjä ennen kuin alkaa seurustelemaan hänen kanssaan.

Taidat olla narsisti joka on syvästi pettynyt siihen ettei yhteiskunta ole sellainen mitä sinä haluaisit sen olevan. Toisen osapuolen kannalta yhteiskunta taas on juuri sellainen kuin he haluavat sen olevan. Jos olet itse itsesi tuominnut, on paha saanut palkkansa. Diktatuuri ei kannata. Kannattaa olla nöyrä ja ymmärtää että ainoastaan nöyrästi tutkimalla maailmaa voi täältä löytää jotain hyvyyttä. Jos sitä hyvyyttä ei löydy niin maailmasta saadaan parempi ainoastaan tekemällä siitä parempi. Turha odottaa kultatarjottimella täydellistä elämää vaikka media ja satukirjat sellaisia mielikuvia antaisivatkin. Syy ei välttämättä ole siis yksin sinun jos muu yhteiskunta on tehnyt sinut tällaiseksi, mutta ainakaan sinä et voi lähteä syyttämään muita sellaisesta mitä olet muille tehnyt. Mitä enemmän luot ongelmia muiden elämään, sitä enemmän sulla menee aikaa siitä johtuvien omien ongelmien korjaamiseen. Veikkaan että sulla tulee olemaan omissa miessuhteissa hyvin suuria ongelmia kun olet tällaiseen ryhtynyt. Yleensä lähes kaikilla salaisuuksilla on tapana paljastua. Jos ihminen ei kykene nöyryyteen, ei rakkaudella ole tilaa. Nöyryys edellyttää rehellisyyttä ja rakkaus edellyttää avoimuutta.

• kj
        millä tuomitset, ... kirjoitti:

Jännä tyyli hyökätä yhteiskuntaa vastaan.

Jos joku toimii väärin niin päätät itsekin alkaa toimimaan väärin jonka jälkeen odotat että joku tuomitsee tämän miehen teot vaikka itse olet omilla teoillasi hyväksynyt nämä teot. Veikkaan että tämä vaimo ottaa tämän haasteena ja haluaa näyttää sinulle ettei sinusta ole vastusta hänelle. Eli hän ei siis jätä miestään vaan on tyytyväinen siihen että mies on tuottanut sinulle hyvin katkeran pettymyksen. Juuri sinunkaltaisista tulisi päästä yhteiskunnassa eroon joten tässä tapauksessa mies ja vaimo ovat toimineet oikein. Tällöin kukaan muukaan mies ei sinua mielellään halua kun olet toiminut näin.

Miksi muuten luulet että joku uusi mies hyväksyisi tämän vaimon? Tämä vaimo on selkeästi hypännyt miehen kelkkaan hyvin heppoisin perustein jos hän ei ole tiennyt miehen olevan tällainen. Naiset jotka hyväksyvät kenet tahansa, eivät välitä moraalisista periaatteista, kuten et sinäkään välittänyt. Näin ollen uusi mies joka tämän vaimon hyväksyisi, ottaisi naisen jolla ei ole moraalisia periaatteita. Eli tämä uusi mies olisi aivan samalla tavoin moraaliton mies mitä aiempi mies oli.

Kyllä te kaikki olette minun silmissä syyllisiä. Kenties tuo vaimo vähiten, mutta hänenkin pitäisi valita seuransa paremmin.

Jos kaipaatte jotain moraalisia periaatteita elämään niin miksi ihmeessä toimia omien moraaliperiaatteiden vastaisesti? Se ainoastaan tuottaa ongelmia omaan elämään.

Eikä kannata tunkea omia moraaliperiaatteita muille. Sitä varten on uskonnot joissa on omanlaiset moraaliperiaatteet. Sitten voi syyttää toista jos toinen ei toiminut pyhän kirjan mukaisesti. Paitsi tietysti jos kirja edellyttää anteeksiantoa ja kehoittaa olemaan tuomitsematta. Kannattaa siis valita oma uskontokunta tarkkaan tai kirjoittaa oma pyhä kirja tai omat moraaliopit jonka jälkeen voi oman kumppanin pakottaa noudattamaan näitä sääntöjä ennen kuin alkaa seurustelemaan hänen kanssaan.

Taidat olla narsisti joka on syvästi pettynyt siihen ettei yhteiskunta ole sellainen mitä sinä haluaisit sen olevan. Toisen osapuolen kannalta yhteiskunta taas on juuri sellainen kuin he haluavat sen olevan. Jos olet itse itsesi tuominnut, on paha saanut palkkansa. Diktatuuri ei kannata. Kannattaa olla nöyrä ja ymmärtää että ainoastaan nöyrästi tutkimalla maailmaa voi täältä löytää jotain hyvyyttä. Jos sitä hyvyyttä ei löydy niin maailmasta saadaan parempi ainoastaan tekemällä siitä parempi. Turha odottaa kultatarjottimella täydellistä elämää vaikka media ja satukirjat sellaisia mielikuvia antaisivatkin. Syy ei välttämättä ole siis yksin sinun jos muu yhteiskunta on tehnyt sinut tällaiseksi, mutta ainakaan sinä et voi lähteä syyttämään muita sellaisesta mitä olet muille tehnyt. Mitä enemmän luot ongelmia muiden elämään, sitä enemmän sulla menee aikaa siitä johtuvien omien ongelmien korjaamiseen. Veikkaan että sulla tulee olemaan omissa miessuhteissa hyvin suuria ongelmia kun olet tällaiseen ryhtynyt. Yleensä lähes kaikilla salaisuuksilla on tapana paljastua. Jos ihminen ei kykene nöyryyteen, ei rakkaudella ole tilaa. Nöyryys edellyttää rehellisyyttä ja rakkaus edellyttää avoimuutta.

vai niin

• tauti miehessä
        Halpamainen teko kirjoitti:

Just joo, tää on kakkosen kosto kun tajuaa että tulee olemaan aina korkeintaan toisella sijalla.
        Kakkosen raivo siitä että on hävinnyt vaimolle saa hänet käräryttämään miehen.
        Yrittää saada vaimon myös eroamaan miehestä, niin että jos en minä saa niin ei saa vaimokaan.
        Kestäsit nyt vaan kunnialla tappiosi, mitäs aloitit suhteen varattuun.

Ei mies siihen jätä pettämistään. Eikun uutta putkeen. Se on verissä, vaimon on hyvä saada tietää asiasta.

• Nykyajan liitto

Raamattu on niin iankaikkisen vanha kirja ettei siitä muitakaan oppeja kirjaimellisesti kukaan nykyään voi noudattaa.
      Jokainen aikuinen tietää avioliitosta ja sen tarkotuksesta enemmän kun raamattu joka on muistelmat vuodelta kivi ja keppi.

• kunnioitus kunniaan

No mutta kyllä sielät Raamatusta löytyy ihan käyttökelpoistakin kamaa.
        Esim vihkikaavassa tää:

TOINEN TOISTENNE KUNNIOITTAMISESSA KILPAILKAA KESKENÄNNE.

Eikö ole hieno ohjeistus.

• Rauni Rutava
        kunnioitus kunniaan kirjoitti:

No mutta kyllä sielät Raamatusta löytyy ihan käyttökelpoistakin kamaa.
        Esim vihkikaavassa tää:

TOINEN TOISTENNE KUNNIOITTAMISESSA KILPAILKAA KESKENÄNNE.

Eikö ole hieno ohjeistus.

Löytyy varmaan jottai mikä osuu ja uppoaa, mutta suurin osa ohjeista liian vanhanaikasia. Joku sais muokata sen kirjan nykyaikaan, jos sieltä kukaan ohjeita katsoo enää.
        Kannattais tehdä avioliittoa solmiessa yhteinen sopimus kirjallisena ja kummanki allekirjotukset alle. Ne lupailut papin edessä alttarilla on vaan kliseitä.
        Sopimuksiin vois vedota jos toinen toimii väärin ja samaten etukäteen vois sopia seuraamukset sopimusrikkeistä.

• Nähty'*

Niinhän sitä minäkin (jonka EI KOSKAAN omien periaatteitteni mukaan pitänyt sellaista tehdä) rakastuin varattuun mieheen. Minulle hän kertoi olevansa vapaa, esitteli veljelleen ja kavereilleen ja kulki muutenkin avoimesti kanssani.

Nainen joka asui toisessa kaupungissa oli kuulemma vain halunnut lapsen juuri hänen kanssaan, ja toki hän lastaan kävi katsomassa ja auttamassa välillä hoidossa.

Miten hölmö sitä onkaan kun ei välitä pohtia tilannetta aina perinjuurin.

Vuosi kului ja lopulta epäilykseni kasvoivat niin suuriksi että otin fb:n (mikä upea keksintö koko sivusto!) kautta yhteyden tähän naiseen ja kerroin kuvioistamme täällä. Siinähän paljastui sitten heidän 7v kestänyt, toisinaan on-off -tyylinen, mutta avoliitto kuitenkin.

Nainen lopetti heidän suhteensa kiukuspäissään ja mies tietysti kipinkapin minun hoiviini. Minä uskoin että heidän suhteensa oli (niinkuin mies ja häntä aina tukeva veljensä) jo muutenkin kuollut, minä vain vähän vauhditin loppumista.

Jonkin aikaa kului ja ex- vaimoke tuli katumapäälle. Alkuun olimme hänen kanssaan ystäviä ja selvitimme yhdessä miehen liikkeitä tuon vuoden aikana ja juttelimme muutenkin paljon koko kuvioista. Äkkiä hän käänsikin kelkkansa, olin hänen mielestään yksin syypää heidän eroonsa jne. Ja eikös tuo rutjake (mies siis) nähnyt tässä tilaisuutensa. Hän aloitti suhteen uudelleen exäänsä, mutta eli kuitenkin kanssani entiseen tapaan. Ja kun minulla oli tämän exän kanssa yhteys poikki, jatkui tämä rinnakkaistouhu puolisen vuotta ennenkuin mies jätti yllättäen minut ja palasi exän luokse.

Heidän yhteiselonsa kesti parisen kuukautta, sitten sukset ristiin ja mies luokseni ruikuttamaan. Ja minä joka vielä olin toipumassa yllätyserosta otin tietysti tyhmänä miehen vielä takaisin...

Nyt suhteemme kesti n. 7kk, josta nyt jälkeenpäin tiedän että silläkin aikaa mies onnistui uskottelemaan (minun lisäkseni) myös tälle toiselle ettei hänellä ole kuin yksi nainen.

Selvisihän tämäkin kuvio taas meille naisillekin, tosin ihan sattumalta. Mies jätti äkisti minut. Tällä kertaa minulla on niin kirkkaat todisteet miehen tekemisistä että lopultakin on tilanne ettei hän enää pysty puhumaan itseään kuiville ainakaan minulle. Joten pitäköön tuo toinen nainen, tai ensimmäinen, en itsekään pysy kärryillä kuka on ex tai nyx, tuon pettäjän kun heillä lapsikin on (miehellä niitä nyt on pari muutakin, kaikki eri naisilta), minä en tähän sotkuun enää sekaannu:)

• Nähty*

... (niinkuin mies ja häntä aina tukeva veljensä sanoivat).. jäi yksi sana pois..

• doll with bollar

Näin yhden varatun miehen perheineen mäkkärissä.Hän oli kerran ehdottanut mulle mökkilomaa yhdessä.

Söin kebablihaa ja tuijotin heitä jonkin aikaa, sitten päätin,

että kävelen kerran heidän ohitseen.Tein niin, käännyin ja kurkkasin heitä

viimeisen kerran, sitten poistuin hiljaa mäkkäristä.

Ei ole tullut mökkikutsuja sen jälkeen.Haluan omia vauvoja ja oman perheen!
      Kakkoselle mies antaa sukkahousut!

• Marryle

Kun mieheni jäi kiinni salasuhteesta, annoin periaatteesta valita joko minut tai toisen naisen. Heidän suhteensa hetkeksi loppuikin, mut tajusin hyvin pian sen alkaneen taas uudelleen. No, mies sai lähteä samana iltana. Kakkosen suhteen annoin kyllä kaiken takaisin. Muutamalla soitolla varmistin, ettei hän saa hakemiaan työpaikkoja, että varmasti koko naisen kaveripiiri saa tietää tavasta iskeä varattuja miehiä ja muutaman muun yllätyksenkin naiselle järjestin. Tietenkin sen verran hienovaraisesti, ettei minua voi suoraan yhdistää asiaan.
      Toisin sanoen, jos jollakin naisella on niin alhainen moraali, että alkaa vokotella varattua miestä, niin kestäköön seuraukset. Ainakin itse tein selväksi, että ärsytti väärää naista :)

• Rotta Roomeo

Muuten varatut mihet ne lähettelee rakkausviestejä päivittän ja vikittelevät. Koska ovat naimisissä ahdistavassa suhteessa. Naimisissa olevat miehet ovat erittäin sitkeitä saamaan sivusuhde elämälleen. Aivomiehen moraali on rottamaista, sirkuttelua.

• Kosta äijällekki

No niin taas tätä että kostetaan VAIN toiselle naiselle. OIsit tappanut sen miehen.

• ja sit vieraisiin
        Rotta Roomeo kirjoitti:

Muuten varatut mihet ne lähettelee rakkausviestejä päivittän ja vikittelevät. Koska ovat naimisissä ahdistavassa suhteessa. Naimisissa olevat miehet ovat erittäin sitkeitä saamaan sivusuhde elämälleen. Aivomiehen moraali on rottamaista, sirkuttelua.

Vai ahdistavassa suhteessa uskottomat miehet ovat? Oletko ihan varma ettei vaan ois heidän omaa syyttään?

• takkiin tulee...

Saatoit siinä koston huumassa, työpaikkamahdollisuuksia tuhotessasi, paljastaa myös jotain hyvin hälyttävää omasta itsestäsi ja luonteestasi - ja samalla pedata pois omat mahdollisuutesi jokusesta työpaikasta, jota tulevaisuudessa haet ja nämä ihmiset siitä tietävät...
        Jotta jos sullakin on niin alhainen moraali, että alat ukkos uskottomuutta toisen naisen työhönkin sotkemaan, niin kestä seuraukset ! Naiminen ja työ on kuitenkin kaksi eri asiaa (useimmille) ja se, että tapaili sun ex-miestä, ei tarkoita sitä, ettei se nainen olisi hyvä työssään...

• Marryle
        takkiin tulee... kirjoitti:

Saatoit siinä koston huumassa, työpaikkamahdollisuuksia tuhotessasi, paljastaa myös jotain hyvin hälyttävää omasta itsestäsi ja luonteestasi - ja samalla pedata pois omat mahdollisuutesi jokusesta työpaikasta, jota tulevaisuudessa haet ja nämä ihmiset siitä tietävät...
        Jotta jos sullakin on niin alhainen moraali, että alat ukkos uskottomuutta toisen naisen työhönkin sotkemaan, niin kestä seuraukset ! Naiminen ja työ on kuitenkin kaksi eri asiaa (useimmille) ja se, että tapaili sun ex-miestä, ei tarkoita sitä, ettei se nainen olisi hyvä työssään...

En kai nyt olisi tehnyt mitään mistä jään itse kiinni tai tappiolle :) eli otin tietenkin yhteyttävä vaan sellaisiin ihmisiin, joiden tiesin olevan lojaaleja siinä asiassa. Jos toinen nainen ei kunnioita muiden suhteita, niin ihan turha odottaa että häntä itseään kunnioitettaisiin tai kohdeltaisiin sen paremmin. Miksi petetyn pitäisi vaan hyväksyä tollanen kusettaminen? Kyllä sitä luulisi sen toisen naisen kestävän pelin hengen, jos siihen on ryhtynyt. Ja jos ei kestä, niin ei kannata panna toisten miehiä ;D

• hyvä mary
        Marryle kirjoitti:

En kai nyt olisi tehnyt mitään mistä jään itse kiinni tai tappiolle :) eli otin tietenkin yhteyttävä vaan sellaisiin ihmisiin, joiden tiesin olevan lojaaleja siinä asiassa. Jos toinen nainen ei kunnioita muiden suhteita, niin ihan turha odottaa että häntä itseään kunnioitettaisiin tai kohdeltaisiin sen paremmin. Miksi petetyn pitäisi vaan hyväksyä tollanen kusettaminen? Kyllä sitä luulisi sen toisen naisen kestävän pelin hengen, jos siihen on ryhtynyt. Ja jos ei kestä, niin ei kannata panna toisten miehiä ;D

Noin sitä pitää. Kerrankin joku joka usklataa antaa takasin

• mur-mar-sar-kar-ee

Kilpailussa on ykkösiä ja kakkosia. Tunteissa ja rakkaudessa kaikki on ykkösiä. Väljäntänyt avioliitto ei koskaan ole onnentuoja.

• kummankin vastuu

Ai niin se väljähtänyt avioliitto on tietenkin VAIN sen vaimon syytä?
        KUMMANKIN on tehtävä työtä sen eteen että suhde psysyy tyydyttävänä. Liian helppo ratkaisu tuo vieraissa hässiminen.

• vapauteen

Te kakkoset ihmettelette miksi vaimot sietää vaikka tietää suhteista.Syy on siinä et mies valehtelee sekä vaimolle että teille. Ei hän todellakaan halua vaimostaan ja lapsistaan eroon vaan katuu pyytelee anteeksi lupailee maat ja taivaat. Itse otin eron miehestäni jolloin sain koko suvun itseäni vastaan mies kun oli kertonut eron olevan aivan turhan ja että epäilee minulla olevan toisen.Hommasin uuden asunnon itselleni ja lapsille muuttaessamme mies yllättäen raahasi myös omat tavaransa.Eli asumme samassa asunnossa ja lapset ovat yhteisiä Vuokrat,vesi ja sähkö maksetaan kaikki puoliksiMUTTA NUKUMME ERI HUONEISSA JA SÄNGYISSÄ.Mies kun ei elatusmaksuja halua maksaa vaan osallistuu elämiseen hänellä ulkopuolisia kumppaneita minulla työ lapset ja koti Tässä odotan vain aikaa et lapset niin isoja et ei hänen tarvi elatusmaksuja maksaa.SITTEN ALKAA MINUN ELÄMÄNI

• Poliisiasia jo

Ei prkle, heität nyt sen ukon ulos ja heti. Ei hänellä ole mitään oikeutta sulloutua sinun elämääsi tuolla tavoin väkisten.
        Älä odota yhtään eron kanssa, noin halpamainen mies ettei halua maksaa elatusmaksuja vaikka hässii koko ajan toisia naisia!
        Ja sinä hyväksyt tämän vai ? Nyt se äijä ulos ja vähän äkkiä.

• aika outoa

No haloo jossain on vikaa, jos yllättäen äijä sai ensikädessä myös avaimen uuteen asuntoon, jotta yllättäen myös raahasi omatkin kamansa sinne...
        Ja sun oma elämäs ei ala koskaan tällä menolla. Tuskin tuota haluatkaan. Erota.

• kokemuksesta

Ei luovu vaimostaan ja sinä olet liian arvokas kakkoseksi. Puhun kokemuksesta ja siksi viisaampaa poistua miehen elämästä ja antaa hänen huseerata tahollaan.

• häzr,j,ä,räk,ä

Kukapa tuollaista kolmanneksi pyöräksi lähtevää horatsua kunnioittaisi. Syyttää saat itseäsi kun tapailit varattua miestä..

• kilpoityu

Kukapa kunnioittaa sellaista miestä joka lähtee toisen naisen mukaan. Se jäi härziltä sanomatta varmaan vahingossa.

• valehtelijat

Osaavat ne naisetkin. Minulla on ollut kakkosena varattuja naisia, joista osa on täysin patologisia valehtelijoita. He vielä uskovat minun uskovan heidän höpötykset siitä, että olen ainoa sivusuhde jne..:) no, antaa heidän vain uskoa niin kauan kuin antavat sitä mitä haluan heiltä! Mistään hinnasta en haluaisi tuollaisten valehtelevien naisten kanssa mitään pysyvämpää suhdetta, mutta sitähän heille ei kannata kertoa:) Veikkaan osan olevan hiukan narsisteja, heikon itsetunnon omaavia jne... ja lopuksi tietenki´n, etten omaa toimintaani puolustele mitenkään!

• YXEIHYVÄKSIKÄYTETTY

Miten jollakin tulee mieleen ruveta seurustelemaan avioliitossa olevan miehen kanssa, paitsi jos mies valehtelee olevansa vapaa. Minä käskisin jo alkuaamenista suksia suolle tai palaamaan asiaan, kun on eronnut. Ja näin olen tehnytkin ja yrittäjät eivät ole palanneet. Ei ole asia jäänyt kaivelemaan ja kukaan ei ole käyttänyt näin ollen minua hyväksi.

• MulliKulli

Kun miehellä on kierrossa useampia naisia ja mies lurittelee naisten korviin hellyydestä ja läheisyydestä niin 1, 2, 3, 4, 5 nainen menee halpaan. Kuvittelee joku ketjussa olevansa kärkipaikoilla miehen haaremissa. Naista vaihdetaan tarpeen mukaan.

• automot

lopeta ihmeessä koko jutti het paikalla,, sinähän se olet joka päätöksii teet.... olet arvokas ihminen sinun ei tarvi olla naimisissa olevan ihmisen panopuuna.. sillä sitähän sinä joudut olemaan... naimisissa olevat miehet hassuttaa mitä ihmeellisemmin sanakääntein... he ovat avioliitossaan täysin tossun alla .... hakevat vain seikkailua elämään ja sinkuthan ei oo sitä varten....
      hae sinkku itselles niin saat kunnioitusta seurustelusuhteesi eikä kukaan sinua yritä alistaa..
      onnee elämääs ... ja terveyttä uuteeen suhteeseen sinkun kanssa

• hohhoijaa

Maailman itsekkäimpiä ihmisiä ,ketkä elävät useammassa suhteessa .
      Ja sairaita .
      Muka rakkautta ! Höh ja pöh !
      itsekkyyttä
      oman arvon pönkittämistä
      itsekkyyttä
      itsekkyyttä
      eivät todella tajua mitä rakkaus tarkoittaa

• Suusanna

Tai jos ne osaaki rakastaa kaikkia paljon syvemmin kun sinä hohhottaja yhtäkään?
      Rakkaus on ihana tunne sitä pitääkin riittää kaikille.

• Naisen mies

Kyllä naisetkin osaavat.
      Olin erään mielestäni fiksun naisen kakkosena noin 4 vuotta.
      Itse olin eronnut, hän veteli naruista niin, että olin siinä käsityksessä, että meistä tulee pari.
      Kyllähän hän sitten erosi aikanaan. Aika pian sen jälkeen selvisi, että hän seurusteleekin samanaikisesti toisen miehen kanssa. Minulle se oli sitten jo liikaa. Syyksi hän kertoi suuren hellyyden tarpeensa, työni ja ison välimatkan takia emme voineet tavata riittävän usein hänen kannaltaan. Yhteenkään hän ei halunut muuttaa.
      Lopetin seurustelun siihen. Edelleen hän seurustelee sen silloisen kilpailijani kanssa, en tiedä onko muita kuvioissa mukana. Lopettamisestani on jo yli 10v aikaa.
      Nyt elän hyvässä parisuhteessa ja olen tyytyväinen päätökseeni.
      Miksi näissä jutuissa aina syyllistetään miehet? Normaaleissa heterosysteemeissä kuitenkin on mukana molempia sukupuolia. Minusta on kovin kaksinaismoraalista syyttää vain toista osapuolta.

• nauttikaa

Seksi ja Rakkaus,ei niitä aina tarvi sotkea toisiinsa? loppupelissä kaksi aivan eri asiaa,ahdasmielisten ehkä vaikea ymmärtää....

• näillä mennään..

JOOJOO niin naivia ovat ihmiset..jos alkaa suhteeseen toisen kanssa joka on naimisissa, niin ajatteleeko viellä nykypäivänäkin, että mua hän ei koskaa petä?? että mä oon se OIKEA :D:D ja lehmät lentävät :D

• ....

Mua ärsyttää ja kovaa,kun täälä suomi24 treffi sivulla naimisissa olevat miehet kirjoittelee,että hakevat seksiseuraa! Eikö ihmisillä yhtään päässä sano mitään!

• M.T.

Raamatun lukijalle ketjussa sanon vaan, sillon kun se on kirjoitettu on nainen pitänyt turpansa kiinni. Miehet on kulkeneet omia polkujaan ja nusasseet ketä haluttaa.
      Mentäsi aika kauas taaksepäin kehityksessä jos isonkirjan oppien mukaan elettäis.
      Pääseehän sitä halukkaat varmaan ,uuttamaan mahdollisimman takapajusiin paikkoihin maailmalla. Vielä niitä löytyy.

• nativnäk

Olen vaimo ja perheellinen-ja sain juuri tietää että miehelläni oli vain seksisuhde vuoden virolaisen "saalistajan" kanssa,suhde oli puhdas seksijuttu,ja mieheni oli jo alussa kertonut että vaimosta ja perheestä ei tule luopumaan-mutta tämä horo on edel kimpussani,seurailua-valheita fb minulle ym,täysin seonnut tyyppi,kun ei saanut rikottua suhdettamme.olemme keskustelleet koko asian selväksi,mutta tämä horo jatkaa temppujaan,,,ja tekee tätä monelle muullekkin koko ajan etsien rahoittajaa perheelleen,MITEN SÄÄLITTÄVÄ TAPAUS,kaikki saa onneksi tekosensa takaisin!

• yesss

JOO VIROLAISET MENKÖÖT OMAAN MAAHANSA JAKAMAAN LIKAISTA PILLUAAN--

• joojooniinpä
        yesss kirjoitti:

JOO VIROLAISET MENKÖÖT OMAAN MAAHANSA JAKAMAAN LIKAISTA PILLUAAN--

SUOMALAISILLE MIEHILLE EI SUOMIPILLU KELPAA SIKSI VIRONPILLUA HALUTAAN :D

• YÄK
        joojooniinpä kirjoitti:

SUOMALAISILLE MIEHILLE EI SUOMIPILLU KELPAA SIKSI VIRONPILLUA HALUTAAN :D

YÄK!!!!!!!!!!!! SAASTAISIA JA TAUTISIA!!!!!!!

• POJU

MINÄKIN VALITETTAVASTI KOKEILIN VIRONPILLUA,MUTTA OSOTTAUTUI SEKIN VAAN RAHANIMIÄKSI! EI OLE HEILLÄ KUIN YLPEYS ITSESTÄÄN VAIKKA RUMIA OVATKIN! KUNNIOITUS SUOMINAISILLE-NÖYRYYS ON VALTTIA NAISESSA!

• niin ja
        POJU kirjoitti:

MINÄKIN VALITETTAVASTI KOKEILIN VIRONPILLUA,MUTTA OSOTTAUTUI SEKIN VAAN RAHANIMIÄKSI! EI OLE HEILLÄ KUIN YLPEYS ITSESTÄÄN VAIKKA RUMIA OVATKIN! KUNNIOITUS SUOMINAISILLE-NÖYRYYS ON VALTTIA NAISESSA!

LÄÄKKEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• apuvava

Tule mulle vaimoksi :D mäkin haluun vain suhteen ulkopuolisia seksisuhteita :) ihan vain seksiä :D:D ja sä uskot miestäsi kun hän kertoi koko totuuden ja vain totuuden..SÄÄLITTÄVÄÄ..

• elämänkulku

Mitä te kakkoset kuvittelette ei se teidän alapää ole sen ihmeellisempi kuin ykkösenkään. jokainen vanhenee ette te nuorena pysy koko elämäänne!!!

• suominainen

antaa vaikka koiralle. Sehän tiedetään etelän maissakin.
      Ei sitten minkäänlaista moraalia.
      Onneksi muijani on ulkolainen alkujaan.

• eieeiii

Älä nyt hyvä nainen tyydy tuollaiseen suhteeseen!! Miehellä on vaimo ja teet itsestäsi säälittävän jos roikut tässä varatussa miehessä. Vaikka mies joskus vaimonsa jättäisikin niin luuletko todella saavasi tasapainoisen parisuhteen? Luottaisitko tälläiseen mieheen vai eikö taustalla kuitenkin vaanisi pieni pelko siitä milloin miehellä on uusi kakkosnainen kierroksessa. Ei ei ja vielä kerran ei.
      Jos omasta mielestäsi et ansaitse parempaa kohtelua ja parisuhdetta niin jää toki tähän kakkosen rooliin alentamaan arvoasi.

• mk

naisita en tiedä mutta nuorena miehenä oli pari hyvää rouvahenkilö joihin oli seksisuhde ja ite en koskaan olisi niiden kanssa mitään vakavaa ajtellut koska ne olovat vain hyviä apnoja että silleen ja kävin vielä muitakin naisia naurattamassa mutta kun rupesin seurustelemaan niin ne jäivät että silleen.

• yöx!

Ja jotkut vielä suomalaista miestä kehuvat! Täällä tuokin jonne kehuu vanhemman akan panoillaan. Sylettää. Sinuun en koskisi, vaikka parikymppinen olenkin.

• hyvä apno !

mk rulaa !

• Yläpäällä ajatteleva

Kyllä tulee melkein paha mieli kun tällaisia ketjuja lukee. Ainako tämä on tällaista ollut vai eikö asioita vain enää pidetä kaapissa? En keksi ainoatakaan periaatetta, jonka nojalla olisi oikeutettu pettämään. Jos liitto on huono, niin sitten on tehtävä ongelmille jotain tai erottava. Tuskin syrjähypyt tilannetta parempaan suuntaan vievät, päinvastoin, jos suhteessa on vielä lapsiakin.

Niin ja se pettävä mies ei ole todellakaan ainut syyllinen tuskaan. Kyllä on "kakkosessakin" syypäätä ihan yhtä lailla, jos tieten tahtoen lähtee avioissa olevan miehen matkaan.

• totuus voittaa

säälittäviä nuo kakkoset,kun luulevat että voittavat miehen oman vaimon! niin ei käy koskaan! kakkonen on aina kakkonen ja pysyyyyyy,,,hah-hah!!!!!

• 19+14

Nimimerkille totuus voittaa,
        miksi kuvittelet, että toiset naiset haluaisivat sinun miehesi omakseen?
        On paljon hauskempaa käydä esim. syömässä ja harrastaa jotain kivaa.
        Miksi ottaa koko miestä hoitaakseen, kun voi saada siitä vain parhaat palat?

• Onnellinen Nainen

Sorry vaan. Vaimo jäi taakse ja en nyt koe voittaneeni, vaan ehkä mieskin huomasi sopivansa minun kanssa paremmin yhteen.
      En pidä tätä säälittävänä ollenkaan, paremminkin onnellisena tapahtumana.
      Meidän suhdetta on kestänyt nyt reilun 3vuotta. Naimisiin mennään kesällä.
      Miehen exäkin sai kutsun, tulee tai on tulematta. Miehen lapset ainakin sanoivat tulevansa juhliin.

• OnnellinenNykyään

Kakkosia aina syytetään, mutta mitäs kun mies kertoo kakkoselle että on ns. avoimessa suhteessa ja vaimonsa kanssa pelkkä kumppani. Kertoilee vastemielisiä tarinoita vaimostaan ja tämän useista miehistä ja ettei vaimon kanssa ole enää seksiä ja että vaimo on todella vastemielinen ja ruma. Näyttääpä jopa kuvia vaimostaan ja tämän kirjoittamia tekstiviestejä todisteena että miten ruma ja sairas ihminen tämä on. Tottakai kakkonen uskoo että mies puhuu totta. Narsistit ja patologiset valehtelijat osaavat vielä esittää tarinansa erittäin uskottavasti. Lopulta totuus paljastui ja mies pääsi esittämään valehtelutaitojaan vaimolle. Kaikenlaisia sitä maailmassa onkin.

• ex entinen

Ja häiden jälkeen miehellä on uusi kierroksessa ja sinä saat maistaa sitä parjatun vaimon elämää. Niin ne osat voi vaihtua yllättäen. Kun jännitys häviää uutta haetaan. Onnea loppuelämällesi.

• ...

Toivon että mies pettää sinua jonkun"onnellisen"kanssa, ja varmasti niin tekeekin. Vaikkapa entisen vaimon kanssa. Heillä on lapsetkin ja perhe, ja sinulla vain oma perse.

• 6+11

Ihmiselle on jo lapsuudessa iskostettu mieleen käsikirjoitus elämälle, ja miten tässä suuressa teatterissa tulee esittää kunnon miestä ja hienoa naista. Näitä rooleja hiotaan ja niistä väitellään sekä luodaan uusia "oikeita" tapoja joiden mukaan kaikkien tulisi toimia.

Sehän on selvä, että jos elämä on teatteria niin sama pätee myös parisuhteisiin, eli sekään ei ole aitoa. Epäaidoksi sen tekee jo se, että esittää roolia, mutta toki parisuhteille on kaiken lisäksi vielä oma käsikirjoitus, eli voisi sanoa että se on pieni teatteri teatterissa. Parisuhteet pysyvät pystyssä yhtä kauan kun osalliset pitävät roolistaan kiinni, ja jos se kaatuu ihminen kokee tuskaa sillä huomaa eläneensä illuusiossa, ja joutuu siksi törmäämään todellisuuteen.

Olen lukenut erästä kirjaa joka kuvailee ongelman tosi tarkalla tavalla. Tuo opitun roolin olemme kopioineet ympäristöltä jo lapsena ajatusten muodossa. Näitä ajatuksia on myös tiedottomuudessa, jonka takia ihminen uskoo olevansa se henkilö joksi hänet kasvatettiin, eli tuo roolinsa.

Kirjan avulla oppii tarkastelemaan ajatuksia mielessään, ja kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi ja siksi sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa tiedottomuudesta, eikä sitä edes huomaa. Ajatuksia paljastaessa tietoisuus omasta itsestä kasvaa koko ajan aina kunnes tuo opittu rooli on kadonnut kokonaan, jolloin jäljelle jää aito oma itse. Tämä mahdollistaa myös aitojen suhteiden rakentamisen. Tuosta kirjasta lukee lisää täällä www.alkuajatus.org Suosittelen tutustumaan, kirja todella toimii!

• turha syyllistää

Mä olen sitä mieltä, että turha siinä on syyllisiä etsiä... Sillä kun ei pääse mihinkään ja kuka "ykkösiä" puolustava oikeasti miettii, että se vika voi olla omassa parisuhteessa, kun mies lähtee pettämään. Toki niitä on niitäkin tyyppejä, jotka pettävät vain omaksi iloksi. Se on kyllä totta, että harvoin ne varatut sitä "ykköstään" jättää. Itse olen ollut kakkosena useamman vuoden, ja yrittänyt monta kertaa päästä miehestä eroon. Heille kun syntyi vauva "parantamaan" suhdetta enkä halua rikkoa perhettä. Nyt vihdoin onnistuin pääsemään miehestä eroon, kun hän löysi uuden kakkosen....
      Ja mun elämä voi alkaa oman ykkösen kanssa, ilman tämän pettäjän tarinoita huonosta suhteesta ym.!!!

• STuba..

Hyi kun täällä on naisilla likaset pilllut, käykääpä pesemässä ja tulkaa sit jutulle.

• lkajflkjaslf

Ihan oikein sinulle. Mitäs menet sekaantumaan toisten suhteisiin.

• nähty on

Asioilla on aina kaksi puolta ja jos kuuntelee vain toisen näkökulmaa ja sokesti uskoo siihen ei voi muuta kuin pettää itseään. Ei ole mikään uusi asia, että pettävä osapuoli esittää asiat oman etunsa mukaisesti ja jos ei toista ihmistä tunne ei kai voi mennä asioita yleistämäänkään. Oikeudessakin kuullaan molempia osapuolia sekä tekijää että uhria ennenkun tuomio annetaan.
      Parisuhde on aina kahden ihmisen välinen asia ja kolmas pyörä siihen on jo liikaa.

• LIISA

Olimme onnellisesti naimisissa yli 44 vuotta kun mieheni yhtäkkiä viime kesänä muuttui ja alkoi syyttää minua kaikesta mahdollisesta. Romahdin henkisesti ja muutimme erilleen. Pian hän ilmoitti että on löytänyt lohduttajan joka ymmärtää häntä. Mieheni ei pysty näkemään itsessään mitään vikaa vaan tämä Raija Kortelainen on täydellinen ja osaa auttaa häntä. Hänelle ei merkitse mitään poikamme ja seitsemän lastenlasta. Hän jopa ajoi nuorimman poikani perheineen pois lapsuudenkodistaan poikani puolustaessa minua hänen mikelivaltaansa vastaan.

• monikkoelämää
    • Vaan Pakene!

Hyvä neuvo: AINA, kun näet tuon hemmon, ota jalat allesi ja JUOKSE kuin henkesi edestä. Mies ei koskaan tule jättämään eukkoaan, jonka kanssa yhdessä kerätty omaisuus painaa enemän hänen taskussa kuin sinun ystävyytesi ja rakkauutesi koskaan tulee merkitsemään. Hän nauttii siitä, että saa pompottaa kahta naista. Istua kahdella jakkaralla yhtä aikaa ja tulla hemmotelluksi. Kun eukko ei anna sinä olet se panopatja. Tylyä, mutta totta.
      Itse tuhlasin viisi vuotta elämästäni. Arvet eivät koskaan parane enään. Vaikea luottaa yhteenkään mieheen. Älä sinä tee samaa virhettä kuin minä tein.

• sellaista se on

On säälittävää miten jotkut miehet roikkuvat vaimoissaan, avioliitto on valhe ja sitten käytetään toisen naisen rakkautta hyväksi antamatta koskaan mitään itsestään oikeasti. Eivät ota mitään vastuuta. Älkää menkö naimisiin sellaisten kanssa nuoret naiset, avatkaa silmät. Avioliitto on tiensä päässä joidenkin osalta. Komeat miehet myös tekevät niin, jotkut.

Toinen ääripää ovat vaimon- ja avioliitonpalvojat, jotka eivät tiedosta että muuallakin on ihmisiä ja arvosta heitä. Tajuasivat että on olemassa ikisinkkuja, se on todella yksinäistä elämää joka voi jatkua loputtomiin -vaikka vanhuuteen asti. Suomessa ei ole sopivia miehiä riittävästi. Se mahdollistaa joidenkin miesten laajan naistarjonnan ja naiset tappelevat miehistä.

Vaimolla on yhtälainen vastuu lopettaa suhde pettävään kuin jollain toisellakin. Ihan turha kakkosia vaan painostaa. Mies on tehnyt valinnan harrastaa seksiä kahden kanssa.

• sellaista se on

Ongelmana on että jos rakastaa, joidenkin on vaikea erota. Koska rakkaus ei lopu vaikka on jo eronnut... Ellei osittain pikkuhiljaa, kun tajuaa kuinka kehittymätön ja egoistinen tyyppi on kohdellut tosi huonosti. Jotain jää kuitenkin vahvasti "ilmaan" hyvistä puolista. Älykästä JA komeaa JA empaattista/luotettavaa miestä en ole vielä koskaan tavannut ainakaan itse, harmi. Pettävä mies katsoo myös kaiken kakkosen syyksi ja lisäksi käsittää kaiken väärin ja näkee huonossa valossa toisen... Se on syvältä. Siinäkin tapauksessa ettei kakkonen ole tiennyt että miehellä on jo nainen tai on ottanut jonkun!

Minusta siis ei ole olemassa komeaa, älykästä ja empaattista miestä. En ole kohdannut sellaisia, vain sellaisia näytteleviä. Olkaa naiset valppaana, ja jos näkyy hälytysmerkkejä ilmassa..!

• Pyh ja pah

Eiköhän se toinen nainen ole ihan itse tehnyt tietoisen valinnan ottamalla kakkosen roolin itselleen? Mitä ihmettä sen miehen pitäisi sille kakkoselle antaa, kun kakkonenhan on jo suostunut toisen naisen asemaan? Vaimolla ei ole mitään vastuuta lopettaa suhdetta pettävään mieheensä, sillä vaimolla on oikeus tehdä ihan mitä sattuu huvittamaan. Jos vaimoa ei huvita jättää miestään niin se on voi voi sille miehen ratkaisua odottavalle kakkoselle. Saattaa olla, että joutuu odottamaan aika kauan.

• pyh takaisin
        Pyh ja pah kirjoitti:

Eiköhän se toinen nainen ole ihan itse tehnyt tietoisen valinnan ottamalla kakkosen roolin itselleen? Mitä ihmettä sen miehen pitäisi sille kakkoselle antaa, kun kakkonenhan on jo suostunut toisen naisen asemaan? Vaimolla ei ole mitään vastuuta lopettaa suhdetta pettävään mieheensä, sillä vaimolla on oikeus tehdä ihan mitä sattuu huvittamaan. Jos vaimoa ei huvita jättää miestään niin se on voi voi sille miehen ratkaisua odottavalle kakkoselle. Saattaa olla, että joutuu odottamaan aika kauan.

Lue uudelleen teksti! Nimenomaan: "Siinäkin tapauksessa ettei kakkonen ole tiennyt että miehellä on jo nainen tai on ottanut jonkun!"

Kakkonen ei koskaan suostu toisen naisen asemaan, vaan mies Aiheuttaa sen. Vaimo elää Pettävän miehen kanssa joka jatkaa pettämistä Aina elämässään. Vaimolla on vastuu lopettaa myös suhde todellakin vai aikooko moisen pi**elikallen kanssa elää hamaan vanhuuteen. On raukkamaista siirtää vastuu Vain kakkosille, koska mieshän se nämä valintansa tekee.
        Vaimon pitäisi TIETÄÄ mitä mies puuhaa, jostain se NÄKYY AINA. Jos on niin sokea, petos jatkuu miehellä ja väittää ettei ole ketään muuta.

• hyvä apno !

Ihmiselämän mittakaavassa on vain "hyviä apnoja." Ihmissuhdetilanne on aivan samantekevä, kunhan on "hyviä apnoja".

• Namnam

Voi sua pyhpah, kun yhtään sen isompaa vastuuta suhteen lopettamiseen ei ole kakkosellakaan. Hän saa tehdä ihan mitä huvittaa ja jos huvittaa se sun antavainen miehes se on sitten se.
      Ehkä saat odottaa surkeen kaikillekullii-miehesi päätöstä pitkään.
      Nauti sinä senaikaa sukkien ja kalsareitten pesusta kun kakkonen nauttii kaikesta herkusta siinä kakun päällä.

• Pyyntö.

Lähipizzeriaan täksi illaksi punahousuinen, kaunis, seksin- ja seuranhaluinen nainen, joka lähtee kanssani kotiin rakastelemaan. Tällä kertaa nainen iskee minut!

• Pyh ja pah

Herää tähän päivään. Se mies osaa pestä sukkansa ja kalsarinsa ihan itse ja peseepä siinä sivussa vielä vaimonkin pyykit. Ja sitä paitsi se tekee vallan mainiota ruokaakin ja hoitaa vielä lapsensakin. Miksi ihmeessä minä siitä luopuisin vaihtuvien kakkosten takia?

• niin no
        Pyh ja pah kirjoitti:

Herää tähän päivään. Se mies osaa pestä sukkansa ja kalsarinsa ihan itse ja peseepä siinä sivussa vielä vaimonkin pyykit. Ja sitä paitsi se tekee vallan mainiota ruokaakin ja hoitaa vielä lapsensakin. Miksi ihmeessä minä siitä luopuisin vaihtuvien kakkosten takia?

No siksi kun sellainen pettävä loukkaa sinua ja särkee naisten sydämiä. Miksi siitä kannattaisi silloin pitää kiinni? Miehen ego vaan kasvaa suuremmaksi kun naiset ovat kilvan silittämässä. Ei mies arvosta varmaan ketään naista riittävästi, jos juoksee pitkin mu*ansa kanssa.
        Tiedän kokemuksesta että on vaikeaa päästä irti silloin kun todella rakastaa. Mies ei ehkä rakasta kuin itseä riittävästi? Mutta ei se minulta ole pois jos miehesi pidät, onhan poissa sitten aviomiesmarkkinoilta.. eli kukaan muu ei saa pettävää osakseen.

• korjus
        niin no kirjoitti:

No siksi kun sellainen pettävä loukkaa sinua ja särkee naisten sydämiä. Miksi siitä kannattaisi silloin pitää kiinni? Miehen ego vaan kasvaa suuremmaksi kun naiset ovat kilvan silittämässä. Ei mies arvosta varmaan ketään naista riittävästi, jos juoksee pitkin mu*ansa kanssa.
        Tiedän kokemuksesta että on vaikeaa päästä irti silloin kun todella rakastaa. Mies ei ehkä rakasta kuin itseä riittävästi? Mutta ei se minulta ole pois jos miehesi pidät, onhan poissa sitten aviomiesmarkkinoilta.. eli kukaan muu ei saa pettävää osakseen.

"eli kukaan muu ei saa pettävää osakseen." Sitä pettävää piti kirjoittaa.

• Namnam
        Pyh ja pah kirjoitti:

Ihan aikuisten oikeasti pidä se mies hyvä nainen. Peskää toistenne kalsareita, hyvä on kun jokin yhteinen harrastus on olemassa.
        Minä en koskaan olettaisikaan että noin ihanaa miestä jättäisit.
        Minä nautin vain ne herkut, niin olen tehnyt tähänkin asti ja teen jatkossakin.
        Ollaan kaikki tyytyväisiä.

• rikas lurjus

Nauti sinä kakkonen siitä sillä se on kaikki mitä saat, minä nautin miehen omaisuudesta, taloista, matkoista ja autoista ja paskat välitään siitä että sun kanssas aikaansa viettää. Saanpahan olla rauhassa mokomalta.

• kermat kakusta
        Pyh ja pah kirjoitti:

Joo, näinhän se juuri menee. Nuo naiset on vaan niin yksinkertaisia, että lulee pelkällä seksillä miehen vaihtavan. Ja kuka vaimo nyt niin hullu olis että pelkän toisen naisen naimisen takia vaihtais miehen jolta saa kaiken. Pitäähän sitä omaakin puoltaan pitää ja on meitä sellaisiakin jotka hitot välittää siitä, että miehellä on toisia naisia. Jos tosiaan on suhde pelkästä seksistä kiinni niin eipä ole vaivan arvoista. Maatkoon ne alla jotka kokee sen omakseen ja hoitakoon sen puolen kun itse saan nauttia muista eduista ja niitä on paljon.

• kesäaurinko
        rikas lurjus kirjoitti:

Nauti sinä kakkonen siitä sillä se on kaikki mitä saat, minä nautin miehen omaisuudesta, taloista, matkoista ja autoista ja paskat välitään siitä että sun kanssas aikaansa viettää. Saanpahan olla rauhassa mokomalta.

Sounds like a happy marriage!

• never marriage
        kesäaurinko kirjoitti:

Sounds like a happy marriage!

Miksei näinkin. Miksi sen vaimon pitää aina olla se surkimus jota petetään ja jota kakkoset säälii ja halveksii. Saa toki sitä miestäkin käyttää hyväkseen: Elämä on loppujen lopuksi peliä ja vahvat siinä voittavat.

• rakkaus vai raha
        rikas lurjus kirjoitti:

Joo, yks petturien kanssa yhdessä pysyviä vaimoja yhdistävä piirre saattaa olla turvallisuushakuisuus ja materian arvostaminen. Tiedän yhden onnettoman avioliiton, jota varmaan osaltaan pitää koossa materia. Mies pettää, minkä ehtii. Nainen on todella dorka ellei tiedä miehen syrjähypyistä. Saa nähdä, miten käy, kun molemmille alkaa kohta eläkeelläolo. Jaksavatko toisiaan kokopäiväisesti. Toisaalta voihan sitä sittenkin tehdä monenlaisia järjestelyjä, jopa ulkomailla asumista jne.

• tipuli
        rakkaus vai raha kirjoitti:

Joo, yks petturien kanssa yhdessä pysyviä vaimoja yhdistävä piirre saattaa olla turvallisuushakuisuus ja materian arvostaminen. Tiedän yhden onnettoman avioliiton, jota varmaan osaltaan pitää koossa materia. Mies pettää, minkä ehtii. Nainen on todella dorka ellei tiedä miehen syrjähypyistä. Saa nähdä, miten käy, kun molemmille alkaa kohta eläkeelläolo. Jaksavatko toisiaan kokopäiväisesti. Toisaalta voihan sitä sittenkin tehdä monenlaisia järjestelyjä, jopa ulkomailla asumista jne.

Jokainen taplaa tyylillään. Jotenkin ärsyttää toi tapa ajatella että kaikki olis onnettomia jos mies pettää tai vaikka nainen. Toiset jopa tietää siitä eikä silti välitä koko asiasta. Jokaisen parisuhde on kuitenkin omanlaisensa ja jos kokee pettämisen sellaiseksi asiaksi että sen takia pitää erota niin sehän on ihan jokaisen oma asia. Toiset taas ei halua erota vaikka mikä olis ja suotakoon se sitten heille.
        Jos itse ei kestä syrjähyppyjä niin sitten kannattaa se oma elämä elää sen mukaan.

• viaton_89_

Mä oon itse tässä ny ollu hiukan yli vuoden aika paljon itseäni vanhemman, varatun miehen kanssa seksisuhteessa. Ens alkuun nähtiin ihan vaan kavereina ja siitä se sitte lähti. Säännöt tuntu olevan molemmille selvät, mutta ny on tapahtunu siinä muutos. Mies on alkanu hokemaan ja soittelemaan ja viestittelemään kuinka ihana olen ja kuinka paljon hän musta tykkää jne... onpa muutamaan otteeseen vahingossa käyttänyt hellittelynimiäkin, "kulta" ja jopa "rakas". Itseäni ahdistaa moinen suunnattomasti, en halua hänen kanssaan mitään vakavampaa ja olen sen hänellekin sanonut. Nautin kuitenkin suunnattomasti tapaamisistamme, enkä ole kokenut yhtä hyvää seksiä kenenkään muun kanssa. Mitäs tässä si pitäis "surkeena ruikuttaja-kakkosena" tehdä? :D

• ukkomiehet perseestä

Lähde helvetissä meneen. Kasva aikuiseksi naiseksi. Sun elämäs ei ole jossakin kusivihtorin munassa KIINNI. Jos sä et nnyt lähde niin sä tulet polttamaan ittesi rikki.

• naiviko

Isiltä opittu elämänmalli......vai isähahmoako olet etsimässä.

• pala(n)nut

Parempi naida kuin palaa.

• yöx

Ukkomiehen seksistä ei edes kukaan aikuinen nainen nauti. Pelkkäää wham-bam-thank you mam. Ja takasi eukon luokse kerjään rahaa auton huoltoon. Surkkuja tuhkamunia. Paukut menneet aikaa sitten. Eukot pitäköön.

• wedin pöntön
        yöx kirjoitti:

Ukkomiehen seksistä ei edes kukaan aikuinen nainen nauti. Pelkkäää wham-bam-thank you mam. Ja takasi eukon luokse kerjään rahaa auton huoltoon. Surkkuja tuhkamunia. Paukut menneet aikaa sitten. Eukot pitäköön.

Sano muuta, pelkkä sanakin ukkomiehen seksi etoo. Ajatella, k*lli on lillunut vaimon siellä ja sitten pitäisi ottaa se itse vastaan. Ei h*lvetti ei. Mitä köyrimistä. Hyi. Taidan mennä oksentamaan, on niin paha olo pelkästä ajatuksesta. Siis ajatelkaa, tarpeessa oleva varattu k*lli nousee ja hamuaa lämpöä sietä, mistä ei pitäisi. Nyt tulee yrjö....

• ei enää näin
        wedin pöntön kirjoitti:

Sano muuta, pelkkä sanakin ukkomiehen seksi etoo. Ajatella, k*lli on lillunut vaimon siellä ja sitten pitäisi ottaa se itse vastaan. Ei h*lvetti ei. Mitä köyrimistä. Hyi. Taidan mennä oksentamaan, on niin paha olo pelkästä ajatuksesta. Siis ajatelkaa, tarpeessa oleva varattu k*lli nousee ja hamuaa lämpöä sietä, mistä ei pitäisi. Nyt tulee yrjö....

Tuo oli ehkä hivenen liian rajusti sanottu, mutta jos ilmaisen asian kauniimmin, niin noinhan se on. Vaikka fyysisesti nautin rakastelusta "ukkomieheni" kanssa, niin ajan mytä mua on alkanut tökkiä se, että ensin hän rakastelee yön ja aamusta minun kanssani ja sitten todennäköisesti menee ja tekee sitä samaa illalla vaimonsa kanssa.

• rouva 40+

Kyllä kokemusta on. Minulla oli nuorena tuollainen niin sanottu onnettomassa avioliitossa elävä rakastaja joka sai tietysti minut uskomaan että meillä on jotain erityistä yhdessä ja ehkä myös tulevaisuus kahdestaan. Tuo mies joka kertoi nimensä olevan Kikkeli Kalle mainitsi aina sen kuinka hänen avioliittonsa on hajoamis pisteessä mutta eipä se 4 vuoden jälkeenkään hajonnut vaan päinvastoin meidän suhde loppui hänen omasta halustaan.

• juu.

Ikävää että oli petollinen mies. :( Vaimo sai vielä sen petollisen pitää. Tuo Kalle juttu nauratti, vaikka muuten onkin vakava aihe. :D

• uusipalstalla

petos on pahin nöyryytys

• kokki kolmonen

Kakkonen on ykkönen

• Girlie kakkonen

Mä oon ollu yhen ex-julkkiksen kakkonen jo seitsemän vuotta. En oo kertonu miehelle edes oikeaa nimeäni sen varalta, että tulee likaiset rytinät. Tapaamisissa aina kännykät/henkkarit visusti piilossa. Mutta minkäs teet ku rakastat. Tai saat niin paljon energiaa, ettet voi elää ilman tapaamisia.

• salaisuus27

Mitä merkkejä kannattaa seurata naisessa jos epäilee et on joku salasuhde?Naiset eivät tunnusta mitään jos ei ihan housut kintussa kiinni jää.Jotain siinä on suhteessa pakko muuttua?

• ............

sehän tässä onkin, et vaimon on jätettävä petturi, usein petturi kohtelee vaimoa huonosti, kun on huono omatunto, kuka haluaa jäädä kynnysmatoksi, mielummin lähtee vaikka ei oliskaan sitä omaisuutta niin paljon enää, minä tein näin ja käyn täällä, koska kokeilin itsekkin kakkosen elämää, eipä ollu kehumista, vahhetta täysin ja vasta nyt yksin elän ns.jalat maassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe