Onko OpenOffice LibreOfficen vanhempi versio. En onnistunut latamaan LibreOfficea,
ohjelma väittää lopuksi, että pitää sulkea LibreOffcen pikakäynnistys eikä suostu suorittamaan latausta loppuun. Missä syy en ole ladannut aikaisemmin LibreOfficea. Miten saan ladattua ohjelman?
LibreOffice lataus?
6
305
Vastaukset
nooh, olisithan tietysti heti voinut kertoa mistä sitä lataat ja mihin windowsin versioon sen tarvitset...
- Pikavastaus please
http://fi.libreoffice.org/
Yllä olevasta osoittesta LibreOffice suomeksi kokeilin 3.5 ja myöhemmin vanhempaa versiota , jonka kanssa kävi samoin. Koneellani on windows 7 käyttöjärjeselmäilmeisesti se hylkii konettasi jos sinulla on jo / on ollut OpenOffice koneella. Tuo librehän on OO:n uudempi versio, kun OO:n piti loppua mutta ei se loppunutkaan.
Mahtaisiko olla niin, että sinun pitäisi poistaa OO ensin kokonaan (sammuta se pikakäynnistys ennen poistoa) ja vasta sitten asennella LO...?- Pikavastaus pleae
linuxrules kirjoitti:
ilmeisesti se hylkii konettasi jos sinulla on jo / on ollut OpenOffice koneella. Tuo librehän on OO:n uudempi versio, kun OO:n piti loppua mutta ei se loppunutkaan.
Mahtaisiko olla niin, että sinun pitäisi poistaa OO ensin kokonaan (sammuta se pikakäynnistys ennen poistoa) ja vasta sitten asennella LO...?Minun on mahdotonta poistaa openofficea, koska sillä on paljon tärkeitä tiedostoja eikä mitään takuita että Libreoffice korvaisi ko. ohjelmat. LibreOficella olisi kyllä tärkeitä lisätomintoja joita tarvitsisin. Js toimii kuten luvataan. On järjetöntä että koneella on microsoft office esiasennukset, on writer openoffice,on wordbad,on work tekstinkäsittely, on word reader. Mikään näistä ei kuitenkan avaa vanhalla wordillä ja workillä tetyjä asiakirjoja teksteineen ja kuvineen oikein. Ja nyt vielä ajoin ko. ohjelmia yheensä 7 tuntia, tuloksetta.Päivän työ hukkaan
- c gh mcc
Aina on kaikissa ohjelmistoissa ongelmia, olen kuitenkin havainnut että vähimmällä pääsee jos ei tarvitse sotkeentua MSOfficeen ollenkaan, Open Office yllätys yllätys avaa paremmin myös MS Officen vanhoja tiedostoja
Itseasiassa Libreoffice tukee paremmin MS Officen tiedostoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144