Myydään Vepsäläiseltä ostettu Furninova Cartago -modulisohva. Väriltään tummanharmaa, materiaali kangaskuosi. Ollut käytössä joulukuun alusta 2011 ja senkin ajan melko vähällä käytöllä. Sohva on siis uutta vastaava. Samaan kauppaan saa sohvaan soveltuvan mustan viilutarjottimen (arvoltaan 73 euroa) ja jälkikäteen tilatun lisäjalan sohvaan varaosaksi, jos joskus päättää sohvan jalkoja kolhia.
Sohva myydään uuden sohvan alta pois, koska se ei ole tilaan kooltaan täysin sopiva. Ostohinta ollut 2391 euroa. Jos joku haikailee tyylikästä suurehkoa sohvaa, nyt on hyvä tilaisuus ostaa kyseinen sohva reilusti liikkeen hintaa halvemmalla. Hinnasta voi tehdä tarjouksia, hinta on neuvoteltavissa.
Kysymyksiä saa esittää ja tuotteeseen saa myös käydä halutessaan tutustumassa etukäteen sovittaessa. Tuote sijaitsee Jyväskylän keskusta-alueella.
Hinta: 1800e / tarjoa
Yhteystiedot: Jussi / 040 571 3863
O: Myydään Vepsäläiseltä 12/2011 ostettu Furninova Cartago -sohva
4
1117
Vastaukset
- Cartago
Hei Jussi,
Onko sulla sohva vielä myymättä ja jos niin mikä olisi viimeisin hintapyyntösi, millä voisit myydä sohvan?
Yt. Tuire Ehrlund - salla-maari
Moikka. onko vielä myymättä kyseinen sohva? paljollako myyt? saako sohvan osiin kuljetusta varten?
t.salla
salla.m.rajal@gmail.com- derri
Hei,
minulla on myynnissä täsmälleen samanlainen sohva. Väriltään sohvani on vaaleamman harmaa.
http://www.huuto.net/kohteet/furninova-cartago--modulisohva/234892076
Tarjota (tai ostaa) voi myös suoraan laittamalla viestiä tero piste mikael piste j at gmail com, niin kauan kuin sohvasta ei ole tarjottu mitään huuto.netin puolella.
- Salla-Maari
Moikka onko sohva vielä myynnissä? Ja saako sohvan osiin kuljetusta varten? Vastaus sähköpostiini. Salla.m.rajala@gmail.com
T.Salla-Maari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164