moi! kertokaa missä vois olla vikaa ,kun kaasu vaeltaa??? tyhjä käynti noin 1ooo,sitten yhtäkkiä nousee 3-4000.sitten kyllä laskeen normal.ja muutenkin kaasun palautus huono.Oisko kaasarin kalvot venyneet??? vaan missä,kiitokset jo etukäteen
kawa z 1100 st vm;83
4
312
Vastaukset
- Vika on siinä
vuosimallissa,pelihän on jo kolmekymppinen!
- Kawaku
Tutki kaasarit, sinne vika viittais. Mulla 130tkm ajettu samanlainen vm:81 ja pelaa kuin uusi, yleensä käyttelen talvellakin, niin ei tarvi heti kaasareita aukoa.
Toki voi vaatia perusteellisen sytkä kaasarirempan.- Toijos
Todennäköisesti kumikurkut vuotaa,saa vaihtelevasti liikaa ilmaa.Mulla oli sama vaiva Suzuki GS1100G 1983 mallissa,kurkkujen vaihto ja kaasareiden synkkaus poisti ongelman.nyt käy kuin kello.
- VaeltavaMotoristi
Toijos kirjoitti:
Todennäköisesti kumikurkut vuotaa,saa vaihtelevasti liikaa ilmaa.Mulla oli sama vaiva Suzuki GS1100G 1983 mallissa,kurkkujen vaihto ja kaasareiden synkkaus poisti ongelman.nyt käy kuin kello.
Kiitos, nyt 6 vuoden vaellus loppuu, kiitos vielä kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696